جلسه نقد و بررسی کتاب «دستاوردهای دفاع مقدس»تالیف و تحقیق دکتر هادی مراد پیری ساعت 10 الی 12 شنبه هشتم خردادماه در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس و ترویج قرهنگ مقاومت برگزار می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جلسه نقد و بررسی کتاب «دستاوردهای دفاع مقدس»تالیف و تحقیق دکتر هادی مراد پیری ساعت 10 الی 12 شنبه هشتم خردادماه در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس و ترویج قرهنگ مقاومت برگزار می شود.

سید مهدی طباطبایی معاون فرهنگی هنری باغ موزه دفاع مقدس با اعلام این خبر فوق افزود: این کتاب که توسط نشر موزه دفاه مقدس در سال 94 منتشر شده است  با حضور آقایان علی سلیمی ، سید محمد میرکاظمی ، علی رستمی ، حسین زنجانی ، محمد صادق نیا و محمد رستمی از اساتید و صاحب نظران این حوزه  نقد و بررسی می شود.

وی اظهار داشت: پس از جلسه نقد و بررسی با توجه به مصوبه شورای نشر موزه دفاع مقدس کتاب «دستاوردهای های دفاع مقدس» به سه زبان انگلیسی، فرانسه و عربی ترجمه خواهد شد .

طباطبایی بیان داشت : سردار هادی مراد پیری از جانبازان دوران دفاع مقدس و دارای مدرک دکترا مدیریت و امور دفاعی از دانشگاه عالی دفاع ملی است و پیش از این در تدوین آثاری چون  «دایره المعارف دفاع مقدس» ، «فرماندهی و ستاد» و مجموعه 9 جلدی «عملیات والفجر 4» همکاری و فعالیت داشته است.

معاون فرهنگی و هنری باغ موزه دفاع مقدس خاطر نشان کرد: از این پس کتاب هایی که توسط شورای نشر موزه دفاع مقدس برای ترجمه به دیگر زبان ها انتخاب شوند پیش از ترجمه با حضور اساتید این حوزه نقد و بررسی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس