کد خبر 563932
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

نتیجه یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد هیلاری کلینتون با کسب ۴۶ درصد در برابر ۴۳ درصد دونالد ترامپ، نظر تعداد بیشتری از مردم را به خود جلب کرده است.

 به گزارش مشرق، در حالی که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در جریان است، نتیجه یک نظرسنجی از غلبه نامزد دموکرات‌ها بر نامزد جمهوریخواهان حکایت دارد.

مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 با پیشتازی هیلاری کلینتون در اردوگاه دموکرات‌ها و دونالد ترامپ در میان نامزدهای جمهوریخواه در حال پیگیری است.

هرچند تا پایان رقابت‌های درون حزبی هنوز راه درازی باقی مانده، اما رسانه‌های آمریکایی از احتمال بالای رویارویی کلینتون و ترامپ در انتخابات 2016 برای جانشینی باراک اوباما سخن می‌گویند.

به گزارش پرس‌تی‌وی، نتیجه نظرسنجی سراسری داشنگاه جورج واشنگتن که روز دوشنبه(دیروز) منتشر شده، حاکی از پیشتازی و برتری سه درصدی نامزد دموکرات‌ها بر همتای جمهوریخواهش است.

بر این اساس، نتیجه نظرسنجی نشان می‌دهد هیلاری کلینتون توانسته 46 درصد را از آن خود کند و دونالد ترامپ هم 43 درصد آرا را کسب کرده است.

پیش از این اختلاف آرای این دو نامزد انتخابات 2016 آمریکا از 7 درصد تا 11 درصد بوده و در آنها کلینتون توانسته بود از ترامپ پیشی بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس