کد خبر 562553
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

یک رسانه آمریکایی با فرض پیروزی هیلاری کلینتون به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶، از پنج کاندیدای احتمالی او برای پست معاونت ریاست جمهوری نام برد.

 به گزارش مشرق، در ادامه انتشار خبرها درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک رسانه این کشور از 5 نامزد پست معاون ریاست جمهوری هیلاری کلینتون خبر داده است.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با عنوان «5 نفر که هیلاری کلینتون شاید به عنوان معاون ریاست جمهوری خودش انتخاب کند»،‌ با فرض آنکه او بتواند به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات تعیین شود، به این موضوع پرداخته است.

در گزارش این روزنامه آمریکایی از این پنج نفر به عنوان نامزدهای احتمالی پست معاون ریاست جمهوری هیلاری کلینتون نام برده شده است.

- خانم «امی کلوبوچار» سناتور دموکرات و 55 ساله ایالت مینه سوتا که او را «ستاره در حال ظهور» ‌دموکرات‌ها می‌خوانند.

- «تام پرتز» وزیر کار آمریکا که پیشتر وکیل و فعال حقوق مدنی بوده و اصالت لاتین تبار دارد.

- «تام کین» سناتور کنونی ایالت ویرجینیا و  فرماندار سابق این ایالت که از اولین چهره‌های سیاسی در آمریکا بوده که از نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات 2016 ریاست جمهوری حمایت کرد. او در سال 2007 از اوباما حمایت کرده بود.

- «شرود کمپبل» براون سناتور ارشد دموکرات ایالت اوهایو که پیش از انتخاب به عنوان سناتور کنگره آمریکا، عضو مجلس نمایندگان این کشور هم بوده است.

- «جولیان کاسترو» 41 ساله و لاتین تبار که از سال 2014 وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا است. او از سال 2009 تا 2014 هم شهردار سن آنتونیو ایالت تگزاس بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    0 0
    حتما یک مرد رو برای معاون اولی انتخاب میکنه تا مردها به کارآمدی مجموع دونفر اعتماد کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس