کد خبر 556900
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

به گفته مسعود ردایی تهیه کننده «مالاریا»، این فیلم که جدیدترین ساخته پرویز شهبازی است تابستان اکران می شود.

به گزارش مشرق، مسعود ردایی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی گفت: برای پخش «مالاریا» با یکی از شرکت های پخش سینمایی در حال مذاکره هستیم که بعد از عقد قرارداد نام شرکت مورد نظر اعلام می شود.

وی ادامه داد: آنچه که برای اکران «مالاریا» در نظر داریم، نمایش این فیلم در نیمه اول سال است و به احتمال بسیار زیاد این فیلم در نوبت اکران عید فطر روی پرده می رود.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه هنوز پروانه نمایش «مالاریا» صادر نشده است، تاکید کرد: تا امروز که هیچ صحبتی درمورد ایجاد اصلاحیه روی فیلم نشده است، به همین دلیل پیش‌بینی می شود که همان نسخه نمایش داده شده در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در اکران عمومی نیز روی پرده رود.

ردایی درباره مینی سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان هم توضیح داد: مراحل فنی دو قسمت از «عالیجناب» به پایان رسیده است و طی روزهای آینده صداگذاری قسمت سوم این اثر سینمایی آغاز می شود. پخش این سریال برعهده شرکت «هنر اول» است و این احتمال وجود دارد که تا یک ماه دیگر «عالیجناب» برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

تهیه‌کننده «عالیجناب» بیان کرد: شورا کریمی موسیقی این فیلم را ساخته است و بهرام دهقانی نیز تدوین کار را برعهده دارد. همچنین یکی از خوانندگان کشور، ترانه تیتراژ این مینی سریال را می‌خواند که به زودی نام او اعلام می شود.

وی ادامه داد: «عالیجناب» یک سریال متفاوت و در فضای کاملا متفاوت است. ما در این سریال یک ماجرای انتخاباتی و رقابت های میان گروه های حاضر در این انتخابات را بررسی می کنیم. این سریال یک کار و تجربه نو به شمار می رود و با توجه به فضای اکشنی که در آن وجود دارد، می توان امیدوار بود مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

به گفته وی، «عالیجناب» به عنوان یک مینی سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و در صورتی که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد فصل دوم آن نیز ساخته می شود.

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «بیمار استاندارد» با اشاره به موفقیت سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: این سریال یک ژانر متفاوت و در یک زمان بسیار متفاوت است و مهمتر از همه اینکه «شهرزاد» کارگردانی مانند حسن فتحی دارد که استاد به تصویر کشیدن چنین داستان‌‌هایی است. موفقیت این سریال مدیون نگارش متن آن توسط حسن فتحی است. کارگردانی خوب، متن مناسب و بازیگران درجه یک سبب شد تا استقبال مخاطبان از این سریال شبکه نمایش خانگی بالا رود.

وی که تهیه‌کنندگی سریال نوروزی «بیمار استاندارد» را برعهده داشت در پایان عنوان کرد: «بیمار استاندارد» نیز یک تجربه جدید در تلویزیون ایران به شمار می رود که توانست به نسبت تازه بودن خود مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. در واقع طی سال های گذشته سریال های نوروزی یک مدل را دنبال می کرد که «بیمار استاندارد» امسال از این مدل فاصله گرفت.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس