کد خبر 560900
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

اولین روز جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» و برگزاری کارگاهی با حضور مجید مجیدی کارش را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز جشنواره جهانی فیلم فجر به صورت رسمی و بدون افتتاحیه کار خود را آغاز کرد.

در اولین نمایش فیلم برای اصحاب رسانه و منتقدان فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی وحیدموسائیان برای مخاطبان به نمایش در آمده است. همچنین کارگاهی توسط مجید مجیدی در کاخ جشنواره برگزار شده است که تنها افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

بر پایه این گزارش، پیش از نمایش فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» رضا کیانیان «مدیر کاخ جشنواره»،‌ طی سخنانی گفت: ابتدا باید بگویم که این سانس مخصوص فیلم‌هایی است که برای اولین بار در یک جشنواره به نمایش در می‌آیند؛ البته سانس دیگری هم برای نمایش این آثار در نظر خواهد گرفته شد که آن هم در نوبت بعد از ظهر است و زمانش را در روزهای آتی اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: جشنواره جهانی فجر افتخار می‌کند که این دوستان برای اولین بار فیلمشان را در اختیار ما قرار دادند تا آن را نمایش دهیم.

بنا بر این گزارش، جمعیت حاضر در کاخ جشنواره در مقایسه با سال گذشته کمی بیشتر است و گویا با تمهیداتی که دبیر جشنواره در نظر گرفته است، به نسبت شاهد استقبال بهتری از جشنواره خواهیم بود.

البته این در حالی است که نوبت صبح مخصوص اصحاب رسانه و منتقدان است و رزرو بلیتی انجام نشده است و افراد می‌توانند با ارائه کارت تا زمانی که سالن خالی است برای دیدن فیلم حاضر شوند.

ذکر این نکته بخش بازار فیلم هنوز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نکرده است و قرار است که کارش را از ساعت 2 شروع کند که طبق پیگیری‌های خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، صاحبان غرفه از کشورهای باکو و ایتالیا و یک الی دو کشور دیگر خود را برای آماده‌سازی غرفه رسانده‌اند و سایر غرفه‌ها هنوز خالی است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس