فیلم سینمایی «یک روز دیگر» آخرین ساخته سینمایی حسن فتحی پس از چهار سال روانه اکران عمومی خواهد شد. این فیلم که در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد از آن زمان تا کنون در سکوت خبری باقی مانده و خبری از اکران آن نبوده است تا اینکه فتحی تصمیم به اکران این فیلم در عید فطر سال جاری گرفته است.

کارگردان «شهرزاد»، «یک روز دیگر» اکران میکند
گروه فرهنگی مشرق-فیلم سینمایی «یک روز دیگر» آخرین ساخته سینمایی حسن فتحی پس از چهار سال روانه اکران عمومی خواهد شد.این فیلم که در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد از آن زمان تا کنون در سکوت خبری باقی مانده و خبری از اکران آن نبوده است تا اینکه فتحی تصمیم به اکران این فیلم در عید فطر سال جاری گرفته است.


جلال شمسیان تهیه کننده «یک روز دیگر» درباره اکران این فیلم به ایسنا گفت: بعد از حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر سال 91 ، متاسفانه شرایط موجود و بی‌مهری‌های بوجود آمده باعث دور شدن فیلم از اکران شد و سعی کردیم در شرایط بهتری فیلم را اکران کنیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید شرایط اکران فیلم فراهم آمده و تلاش می‌کنیم «یک روز دیگر» در اکران عید فطر به روی پرده رود، اخیرا دوبله فیلم به مدیریت سعید مظفری انجام شده و کارهای نهایی آماده سازی را برای اکران انجام می‌دهیم.

شمسیان «یک روز دیگر» را فیلمی در ژانر دینی فلسفی عنوان کرد و گفت: بهترین‌های سینمای ایران و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف در این فیلم حضور دارند و برای اکران هم برنامه تبلیغاتی متفاوتی را تدارک دیده‌ایم.
به گزارش ایسنا، آخرین ساخته سینمایی حسن فتحی که در دو قسمت آخر سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» تبلیغات آن پخش شد، داستان پولی است که از دست کودکی ایرانی ناخواسته گم می‌شود و در یک صبح تا شب در شهر پاریس به دست آدمهایی از نژاد و ملیتهای و مذاهب گوناگون دست به دست می‌شود.

هدیه تهرانی تنها بازیگر ایرانی این فیلم است و ژقمی بنس‌تر، ‌ناتالی مات دافنی هاسکورد، لوئیس هین، اریک استن آکر، یانگ تام، ‌می‌گوئل روییز، ‌پاول باندی و الیاس صلاح بازیگران بین المللی این فیلم هستند .
از حسن فتحی می توان به عنوان یکی از موفق ترین کارگردان های مجموعه های تلویزیونی یاد کرد و آثاری از جمله «پستچی سه بار در نمیزند»، «کیفر» و «ازدواج به سبک ایرانی» آثار سینمایی این کارگردان به حساب می آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس