حجت‌الاسلام حسن روحانی در سفر به شهر یزد طی سخنانی گفت: در دولت گذشته با اینکه درآمد نفت 120 میلیارد دلار بود، هیچگونه اشتغالی برای جوانان کشور ایجاد نشد. نظر شما درباره صحت و سقم این ادعای آقای روحانی چیست؟

نظر شما درباره این عبارت رئیس‌جمهور چیست؟/نظر شما درباره این سخنان رئیس‌جمهور که دولت یازدهم یک‌میلیون و 170 هزار شغل ایجاد کرده چیست؟/به نظر شما آماری که روحانی درباره اشتغال‌زایی مطرح کرده واقعی و منطبق با وضعیت اقتصاد کشور است؟

گروه سیاسی مشرق – حجت‌الاسلام حسن روحانی درحالی در روزهای آخر سال به شهر یزد سفر کرد که مردم چشم‌انتظار گشایش اقتصادی و رفع رکود در کشور هستند. رئیس‌جمهور نیز در همین راستا به مردم قول داد که سال آینده، سال رونق اقتصادی باشد و بیان کرد: «با وجود کاهش قیمت نفت، روند کاهنده تورم و ارزش پول کشور حفظ شده است و این در حالی است که در گذشته با اینکه درآمد نفت 120 میلیارد دلار بود، هیچگونه اشتغالی برای جوانان کشور ایجاد نشد اما امروز مقایسه آمار ایجاد شغل در پاییز 94 با پاییز 92، عملکرد دولت یازدهم را مشخص می‌کند. یک میلیون و 179 هزار شغل در کشور اضافه شده و ما نیاز به رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر داریم و من به شما قول می‌دهم که سال 95، سال رونق اقتصادی ایران خواهد بود.»[1]

دانلود

با این اوصاف به نظر شما آیا آمار و ارقامی که روحانی از اشتغال‌زایی در دولت گذشته و دولت یازدهم مطرح کرد با واقعیت اقتصادی کشور همخوانی دارد؟ مخاطبان گرامی می‌توانند نظرات خود را با ما در میان بگذارند.



[1] http://qudsonline.ir/detail/News/357366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 360
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 278
  • سعید ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    4 0
    آقای روحانی! من خودم یکی از جوانانی هستم که ا وام های خوداشتغالی دولت آقای احمدی نژاد سرکار رفتم و ازدواج کردم.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    4 0
    حرف زدن که کنتور نداره همیشه باید بر اساس آمار و مستندات حرف زد هم دولت احمدینژاد هم دولت روحانی اشتغال زایی نداشتن اگه 100 تا کار درست کردن در عوضش 100 تا کارم نابود شده
  • فاطمه ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    2 0
    این توی ایران داره رسم میشه که هر کی به قدرت رسید شروع به تخریب مسوول قبلی کنه. یک کم انصاف داشته باشیم.
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    2 0
    اين ديگه از اون حرفا بود دكتر!!! به هر حال روحاني مچكريم!!؟!
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    2 0
    مختصر عرض کنم بی انصافی است
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    آقای روحانی من یک مهندس عمران و نقشه بردار هستم در زمانی که ساخت و ساز رونق داشت (دولت محمود) هم بر سرکار بودم هم بدون اینکه ماشین یا وسیله دیگر یا طلای همسر را بفروشم توانستم دوربین بخرم و به اندازه مبلغ دوربین ظرف یک سال کار کنم. امروز هم دوربین را در منزل به انباری برده ام و برای فروش، ثبت آگهی کرده ام چون کار نیست و هم خودم به شغلی غیر از تخصصم مشغولم که آنهم از سر خجالت به کسی نمی گویم. پس جناب شیخ کلید ساز ، خداقوت
  • رضا ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    3 0
    آقای حقوقدان! لطفا کمی انصاف!
  • رقیه ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    صد در صد ...ه! بچه 5 ساله هم الان میتونه ثابت کنه که تو یه سال از اون دولت به اندازه 3 سال این دولت اشتغال ایجاد شده
  • مهدی ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    جناب آقای روحانی بنده نیز با وامی که در زمان آقای احمدی نژاد دریافت کردم با سود 4 درصد کارگاهی دایر نمودم که الان در آن کارگاه 6 نفر مشغول به کار می باشد این یعنی ایجاد اشتغال
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    من حسش نکردم
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    عجب عجب و عجب کار شده بزرگترین آرزو برای جوانان
  • فرد منصف ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    یه مثال میزنم براتون وجدانن فکر کنید سر پروژه های مسکن مهر چند ده هزار جوان و مهندس عمران و کارگر و لوله کش و برق کار و غیره مشغول به کار بودند که امروز به لطف دولت روحانی بیکار شدند ! این اشتغال نبود؟ اقای روحانی یادت هست مصوبه ی ۵۰۰ هزار استخدام دولتی رو سال ۹۲ تا آمدی باطل کردی ؟ اقای روحانی به راستی شما یک ده هزارم کارهای محمود احمدی نژاد را در بخش های عمرانی و توسعه ای و .... انجام ندادی.
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    2 0
    درسته که هر دولتی دولت کمتر از خودش رو کمرنگ جلوه میده اما آقایان دولت قبل را مسبب تمام مشکلات جهان معرفی میکنند انصاف این وسط کجاست؟
  • SMAH1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    یکی یادش رفت بگه : از 120 میلیارد دلار درآمد دولت مهرورزی،100 میلیاردش که بعد از برجام به دولت تدبیر رسید!
  • فرد منصف شیرازی ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مشرقو این کامنت من و بیار بالا تا لایک بگیره
  • کیان ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این گروه دولت قبل را آنقدر تخریب کرده اند که حتی الان بگویید خشکسالی و نباریدن باران هم تقصیر دولت قبل بود کسی جرئت لب باز کردن ندارد که دفاعی بکند و بگوید چه ربطی دارد؟ و اینطور میتوان تمام تقصیرها را به دوش دیگران انداخت. این یک استراتژی قدیمی است که زیاد به کار گرفته شده است. هیتلر هم جنایتکار بود هم ظالم و خیلی بد بود ولی آنقدر او را تخریب کردند و چیزهایی به او بستند که کار او نبود بنابراین راحت توانستند هولوکاست و یهود را از پس آن بیرون آوردند. حال با در نظر گرفتن کم کاریهای دولت قبل آنها با تخریب دولت قبل که طبق یک پروسه انجام شد و تهمتهایی زده که شد که هنوز اثبات نشده. اصلاح طلبان با تلاشها و جستجوهای فراوان فقط توانستند رحیمی را به عنوان تخلف مالی محکوم کنند، و مرتضوی و چند تن دیگر که جرمهایشان در مقابل کسی مانند مهدی هاشمی خیلی کوچک بود ولی ذهنیتی که در افکار عمومی پیش آوردند بزرگتر از اینها بود و احمدی نژاد بدون در نظر گرفتن خدماتش کاملا تخریب شد. حال می توان هر تهمتی به ا و زد و هر گناهی را به گردن او انداخت. حتی می توان هولوکاست اصلاح طلبی را به وجود آورد و حقی بزرگ از کشور به اصلاح طلبان تعلق داد و فلسطینی را در ایران به اشغال اصلاح طلبان در آورد. اینها تخیل یک شخص نیست، یه روند و پروسه است که در حال اجرا شدن است. اصلاح طلبان به زودی حقی بزرگ از مردم ایران طلب خواهند کرد.
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    دیگه حال ادم بهم می خوره از اینهمه حرفهای خاله زنکی. به قول خودشون وقتی کسی عملکرد خوبی نداره سعی می کنه با تخریب حریف خودش رو خوب جلوه بده.
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    بي انصاف نباشيم ، آمار اشتغال در اين دولت صحيح ميباشد ، البته دكتر نفرمودند كه بجاي جوانان ايران براي جوانان اروپا كار ايجاد كرده اند ؛ فقط همين !!!!!
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    جناب آقای رئیس جمهور به صراحت عرض می کنم شما در طول دوران ریاست خود بر برخی از مشکلات کشور افزوددید تا اینکه آن را رفع کنید .
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    کاملا درسته، البته مشرق نظرات مخالف خودش رو منتشر نمیکنه...
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود زنهار از این بیابان زین راه بی نهایت .دروغم حدی داره .خدا رو در نظر بگیریم .همیننننن
  • ایرج ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مردیم از این همه اشتغال.... روحانی مچکریم .... من و 15 تا دوست ارشدم فقط تو شیمی + چن تا دکتری شیمی الان داریم تخمه میشکنیم .... مردیم از این همه اشتغال و کار ...
  • AZAD ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    2 0
    فقط می تونیم بگیم روحانی مچکریم (تو ما رو از کار بی کار نکن اشتغال زایی پیشکش )داری کشور و دو دستی .... اصلا ولش کن
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    ,واقعا بی انصافی است
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    روحانی ،سخت پشیمونیم... ..تو مناظره ها ...
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    با این وضع واردات ظاهرا آقای روحانی به جای از بین رفتن یک و نیم میلیون شغل، اشتباها گفته اند ایجاد یک و نیم میلیون شغل
  • تندیس ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اگرازجنبه کارشناسی به بیانات رییس جمهور محترم بنگریم باید به این نکته توجه کرد که دولت محترم برای غلبه بر نرخ بالای تورم سیاست انقباض اقتصادی و فریزگردش پولی را دنبال کرد که در کاهش شتاب نرخ موثر بود.اما بدیهی است سیاست فریزبر گردش سرمایه تاثیربسیار زیادی خواهدگذاشت و یکی از نتایج این سیاست (اگردرکوتاه مدت متوقف نشود) رکود بخش مولد اقتصاد خواهد بود که پس از جنگ تحمیلی متاسفانه دراین سطح از رکود درکشورتجربه نشده بود.در حالی که در سیاست های اقتصادی دولت قبل عدم انضباط مالی موجب رشدنرخ تورم در محدوده 45% گردید و بموازات آن بی مهری به یارانه بنگاههای تولیدی نیز مضاف بر مشکلات بخش مولد گردید.اماگردش پولی علیرغم تورم شدید موجب رکود نگردیدوشاهد موضوع شاخص بازار بورس بالای کانال 74000 درپایان دولت قبل میباشد درحالی که در دولت فعلی ریزش شاخص تامرز61164 در بازه زمانی 94/7/12گویای وضعیت بازاربود. و اگر قبول کنیم که بورس نمایشگاه بخش مولد کار و سرمایه است نتیجه میگیریم دولت تدبیر و امید بدلیل اینکه موضوع برجام را بیشتر از حد اثرگزاری آن مطرح نموده و آنرا محور حل مشکلات اقتصادی قرار داده بود لذا سیاست فریزپولی نیز متاثر از حل برجام به درازا کشید و بعنوان یکی از عوامل اثرگذار رکود بخش مولد را به چالش کشاند.گواینکه درپسابرجام نیزبخش مولد قراردادهای اقتصادی دولت را بانگرانی اثربخشی منفی براین بخش تجزیه و تحلیل کرده و به این جهت محتاطانه عمل میکند. امیدواریم بخش تولید بتواند متقاعد به امید و تدبیر دولت محترم چرخ اقتصاد را با قدرت تمام به گردش درآورد. م ح کلیشادی
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    روحانی ،سخت پشیمونیم... داری واسه پنج سال آینده ت هم زمینه چینی میکنیا....خوابشو ببینی... اولین رئیس جمهور چهارساله ....
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    عزیزم خبر واردات کاغد دیواری و پورش و سنگ پا را در دولت جدید خوندی؟ سری به آمار گمرک زدی؟ میزان واردات این دولت را مقایسه کردی با دولت سابق؟ یا هر چیز اصلاح طلب چیا میگن باور میکنی؟
  • مهسود ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    حسن جان یادمه موقع انتخابات راه به راه میگفتی دولت برای جوانان چینی اشتغال ایجاد میکند. حالا که خودت رییس جمهور شدی علاوه بر جوانان چینی جوانان ترکیه ای رو هم سر کار بردی!!! ول کن اون احمدی نژاد بدبخت رو همه جا پای اونو میکشی وسط. خودت چیکار کردی تو این مدت
  • دانشجوی ارشد اقتصاد کلان ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    عین واقعیته دلیل ترس و سانسور و سوزش شما عقده ایهای بی عقل بیسوادم همینه!؟! شک نکنید احمدی نژاد عامل تورم و گرانی چند برابر و بی ارزش شدن پول ملی شد..
  • محمد ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بعد از گذشت 2.5 سال از ریاست جمهوری دکتر روحانی ایشان هنوز هم تو هوای تبلیغات انتخابی هستند مثل اینکه خودشون هم باور ندارند که رئیس جمهور کشورند . چون ظاهرا نه از آمار واقعی عملکرد دولت قبلی باخبرند نه در جریان عملکرد حقیقی دولت خودشان .
  • یوسفی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    حرفهای روحانی صدرصد صحت نداره
  • ایرانی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    انصافا دردولت آقای احمدی نژاد شغل بیشتری ایجاد شد ولی بخاطر سیاستهای اقتصادی اشتباه و منش سیاسی غلط و عدم تعامل با دنیا این شغلها نا پایدار و موقتی بودند که از بخت بد دولت آقای روحانی عواقب آن در دولت ایشان پدیدار شد.
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    من خودم الان نزدیک به 2سال است که بیکار هستم و حتی یک شرکت خشک و خالی هم مرا نگرفته در صورتی که معدل من 17و در مدرک کارشناسی فارغ شده ام دیدم صحبت ایشان با مردم رو که تماما از مدرسه نیرو آورده بودند و چگونه اورا مسخره میکردند و پلاکادر هایی که دست مردمان آن شهر بود مشرق چرا پخش نمیکنی
  • اشك درار مشرق ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ناشناس10:55.تو خوابشو ببيني كه روحاني اولين رئيس جمهور 4 ساله بشه
  • الف رسول پور ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    هم از اینجا میخورن هم از اون طرف. و ادعای اشتغال زایی میکنند.
  • محسن ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    فقط میشه گفت : خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دروغ همه مردم را ببچاره کرده کو صداقتی؟؟؟؟ دزدی و دروغ جوانان را معتاد و ناموسمان را خراب و جامعه را به گن کشیده
  • الف رسول پور ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اون مطلب اولتونو رو صرایحا نگفتن کار دولت احمدی بوده ولی گفته بودند برجام مشکل خشکسالی رو حل میکنه. خدا بیامرزدت خیلی آدم منصفی بودن ایشون فقط مردای یه ده رو سرکار میذاشتندن. الان بچه 5 ساله میگه بابا مگه نگفته بودی بعد برجام برات کفش نو میخرم؟
  • محسن ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    پسرخاله هاي من بيكار بودند با وام هاي خود اشتغالي احمدي نژاد، كارگاه چاپ و صحافي كتاب زدند و الان الحمدلله خيلي موفق اند
  • تندیس ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اگرازجنبه کارشناسی به بیانات رییس جمهور محترم بنگریم باید به این نکته توجه کرد که دولت محترم برای غلبه بر نرخ بالای تورم سیاست انقباض اقتصادی و فریزگردش پولی را دنبال کرد که در کاهش شتاب نرخ موثر بود.اما بدیهی است سیاست فریزبر گردش سرمایه تاثیربسیار زیادی خواهدگذاشت و یکی از نتایج این سیاست (اگردرکوتاه مدت متوقف نشود) رکود بخش مولد اقتصاد خواهد بود که پس از جنگ تحمیلی متاسفانه دراین سطح از رکود درکشورتجربه نشده بود.در حالی که در سیاست های اقتصادی دولت قبل عدم انضباط مالی موجب رشدنرخ تورم در محدوده 45% گردید و بموازات آن بی مهری به یارانه بنگاههای تولیدی نیز مضاف بر مشکلات بخش مولد گردید.اماگردش پولی علیرغم تورم شدید موجب رکود نگردیدوشاهد موضوع شاخص بازار بورس بالای کانال 74000 درپایان دولت قبل میباشد درحالی که در دولت فعلی ریزش شاخص تامرز61164 در بازه زمانی 94/7/12گویای وضعیت بازاربود. و اگر قبول کنیم که بورس نمایشگاه بخش مولد کار و سرمایه است نتیجه میگیریم دولت تدبیر و امید بدلیل اینکه موضوع برجام را بیشتر از حد اثرگزاری آن مطرح نموده و آنرا محور حل مشکلات اقتصادی قرار داده بود لذا سیاست فریزپولی نیز متاثر از حل برجام به درازا کشید و بعنوان یکی از عوامل اثرگذار رکود بخش مولد را به چالش کشاند.گواینکه درپسابرجام نیزبخش مولد قراردادهای اقتصادی دولت را بانگرانی اثربخشی منفی براین بخش تجزیه و تحلیل کرده و به این جهت محتاطانه عمل میکند. امیدواریم بخش تولید بتواند متقاعد به امید و تدبیر دولت محترم چرخ اقتصاد را با قدرت تمام به گردش درآورد. م ح کلیشادی
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شوخی کرد
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اینهمه اشتغال باید در اقتصاد یه تاثیری می گذاشت ما که تاثیری ندیدم خب دکتر جان رکود رو شما با این اشتغال زایی دور زدی البته روی ادعا نه در واقعیت...
  • ناشناس ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    باور کنید کسانی که با آقای روحانی رای دادند الان خیلی ها پشیمانند من خودم کار آفرینی زمان آقای احمدی نزاد را دیدم ولی آقای روحانی نه ،خدا را شگر می کنم با این همه شو که تو این دوره دیدم تا الان دیوونه یا رقاص نشدم .باور کنید اگر الان آقای احمدی نژاد بازم اسم نویسی کند به او رای نخواهم داد و به آقای روحانی هم رای نخاهم داد.
  • ناشناس ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    به قول یکی از دوستان مغازه دار فروشی نیست تا تورم بالا بره ،بازار تعطیله.
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    درزمان احمدی نژاد دانشگاه پیام نور شهری که من هستم بزرگ تر شد و درزمان خاتمی 30 کارمندداشت ولی در زمان احمدی نژاد که قصدش ساختن یک رقیب برای دانشگاه آزاد بود الان کارمندای پیام نور بیشتر از 100 نفر هستن .. درزمان احمدی نژاد استخدام معلم زیاد بود که به مازاد رسیدن.. من در زمان احمدی نژاد بیکارشدم دو دلیل دارد یا بخاطر فشارهای تهران به محل کارم بود یا زیر آب زنی یکنفر بود...
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    کاملا درست
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جناب آقای دکتر روحانی وعده ای به ملت ندهید که نتوانید آن را عملی سازید زیرا اعتماد ملت را به خود ودولت اسلامی سلب می کنید . مثالی ساده خدمتتان عرض کنم در یک خانواده اگر چند فرزند وجود داشته باشد وپدر خانواده به فرزندان خودش بگوید من می خواهم برایتان در فلان بانک بزرگ سرمایه گذاری کنم که بعداً بتوانید راحت زندگی کنید اما روز ها وماهها وسالها بگذرد وپدر خانواده حرفش را عملی نکند به نظر شما آیا فرزندان نسبت به ایشان اعتماد پیدا خواهند کرد یا خیر؟؟؟!!! ای آقا مگر مجبور هستید در برابر ملتی 85 میلیونی چیزی را بگویید که از توان شما خارج است . سنگ بزرگ را خواهشاً بر ندارید چون ممکن است به خودتان آسیب بزنید .
  • montazer ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دکتر که قیمت رو مقایسه میکنند بهتره فروشش رو هم مقایسه کنند اصلا دولت گذشته بد شما تو این سه سال چه گلی به سر ما زدی فقط وعده و وعید
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    هیچگونه اشتغالی ایجاد نشد؟!!! حالا خوبه تو یک سالش 2/5میلیون شغل ایجاد شد و اینهمه آدم سر و سامان پیدا کردن. آمار اشتغال این ولت هم مثل شیب ملایم تورمه. جدی نگیرید!!
  • روح الله ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    شنونده باید عاقل باشد
  • جانان ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    درود خدا بر احمدی نزاد که با وام های اشتغال زا که به فرزندانم داد الان دارن نون حلال میخورن و ده نفرم مشغول به کار شدن بذارین دوباره وارد انتخابات بشود تا بدانن چه پشتوانه مردمی دارد.ریاست محترم جمهور اندکی انصاف خوب است
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 1
    در اینکه اقای احمدی نژاد اقتصاد ایران را با نفت بالای 100 دلار شخم زد شکی نیست. چه فرصت ها که نسوخت اما باید دید این دولت چه خواهد کرد . اشتغال این نیست که وام بدیم برن پراید بخرند و از همه شهرها بیان تهران مسافر کشی .
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آن چیزکه عیان است چه حاجت به بیان است رک بگم اوضاع شغلی افتضاحه با رفت و آمد هایی که با مردم دارم ازشون میشنوم که صحبت از بازگشت احمدی نژاد میکنن واقعا موندم این آمار رو از کجا میارن؟
  • foad ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    به نام خالق و روزی دهنده مخلوقات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تمام شد؛ مبارک است انشاءاله. بیایید سری به مسائل زادگاه خود و یا والدین مان بزنیم. یعنی مسائل سالمندان، یعنی مسائل بیمه شدگان سالمند، یعنی مسائل از کارافتاده گان بی درآمد، یعنی مشمولان بیمه مردگان و بالاخره طرح مسکوت مانده بازنشستگی زودتر از موعد سالمندان و پیرمردان و پیرزنان روستایی و مهمتر از آنها فرایند سخت گیرانه از کارافتادگی بیمه شدگان سالمند روستایی. آیا این امیدی به احیای طرح بازنشستگی زودتر از موعد سالمندان روستایی هست؟ آیا مجلس نهم در این چند روز باقیمانده می تواند باقیات صالحات از خود به جای بگذارد؟ مجلس جدید در شروع کار خود چطور؟ آیا طرح در بودجه 1395 جایگاهی دارد؟ آیا این طرح در برنامه ششم جایگاهی دارد؟ اگر جواب منفی است!، آیا حداقل، کارافتادگی سالمندان بالای 75 سال تسهیل می گردد؟ اگر جواب منفی است!، آیا موضوع فوق می تواند به عنوان برگ برنده و یا پاشنه آشیل کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 باشد؟ در خصوص طرح فوق، نظر شما چیست؟ لطفا به اشتراک به گذارید ( از شهرستان ماهنشان)
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    چرا به جاي تخريب دولت گذشته، كارهايي كه دولت خودت انجام داده را نمي گويي؟ لابد چيزي براي گفتن نداري كه هي گذشته را پيش مي كشي
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    وضع مسکن که شدیدا خرابه و وضع مهندسای عمران هم بالتبع خراب مهندسای عمران ناچارا مغازه باز کردن رو آوردن به شغل آزاد!!!!
  • علی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 1
    حرف دکتر روحانی برای من سند کامل هست. در دولت قبل 8 سال کشور به عقب رفت و هنوزم آثار دولت آقای احمدی نژاد تا هشت سال دیگر هم باقی هستش. بالاخره اینکه دکتر روحانی از مواضع به جای شما متشکریم
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 1
    احمدی نژاد که جز بدبختی چیزی برایمون نذاشت
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دولتها در کشور نزدیکان بیکار خود شان را شغل می دهند و آن را اشتغال و ایجاد اشتغال می نامند - دولت محمود هم به طرفداران خودش شغل می داد خوب طبیعی بود طیف مقابل بیکار بود اکنون عکس این قضیه دارد اتفاق می افتد - استخدام منافع ملی (همه مردم) در اشتغال آسیب جدی دیده است و در کانال پارتی بازی و باند بازی و ... گرفتار است - هسته اصلی مردم منتظران واقعی کار بیکار هستند؟ هیچیک از دولتها نتوانسته اند اشتغال به مفهوم ملی را ایجاد کنند - این وضعیت نقطه تاریک هر دو دولت است - بیکاران واقعی را اصلا نمی شناسند یعنی نگاهی منطقی به جامعه ندارند در نتیجه منتظر ظهور دولتهایی باشند که نقادانه به همه حسن ها و محمود ها هجوم خواهند کرد
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 1
    تو ارشد اقتصاد کلان فحاشی به شما یاد میدن که اقتصادمون رو به این حال و روز انداختین. آخه اگه بجای آموزش فحاشی کمی درس یاد میگرفتین شاید کمی بدرد مملکت میخوردی.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من یه شخصه با شخم زدن احمدی نزاد راحت ترم
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این حرف بصورت مطلق که زده شده کم لطفی بوده اما نسبت به اون درآمد نفتی ما باید خیلی متحول می شدیم
  • کارمند ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    با سلام و تحیت؛ احتراما هر دولتی ضعفها و قوت هایی دارد اما همین بس که مسکن مهر که این روزها خیلی به آن ایراد هم می گیرند حداقل موجب شغل برای گچ کاران - سیمان کارها-برق کش ها-کانال کش ها و صنایع مرتبط به ساختمان را فراهم کرده بود و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل بدرود
  • جونز یه خارجی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آی ام جونز فرام اروپا وات چه کسی گفته مستر روحانی شغل ایجاد نکرد؟ پرزیدنت شما برای ما ایجاد کرد شغل بسیار ما جوانان اروپایی خیلی ممنونیم از دکتر
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ول کن اون احمدینژاد بیچاره رو.عرضه داری نشون بده... فقط بلدی به کسی که به اکبرشاه وصل نیست حرف بارکنید
  • سجاد ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    در دولت قبلی فقط تو آموزش و پرورش اندازه سه سال کلید سازی استخدامی داشت
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بنده با دارا بودن مدرک فوق لیسانس در رشته الهیات گرایش فقه و حقوق بعد از اتمام سربازی به مدت سه سال و سه ماه است به هر دری زدم به نتیجه نرسیده ام در شهر قم که این رشته کارایی بسیار دارد و ساکن این شهر هم میباشم هر کجا رفتم بمن گفتند چون معمم نیستی و در دانشگاه آزاد درس خواندی به درد ما نمی خوری نزدیک به سی سال از خدا عمر گرفتم که از این مدت نزدیک 23 سال آنرا درس خواندم و در تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا اتمام دوره فوق لیسانس جز تحصیل کرده های ممتاز بودم در مقطع دوم دبیرستان در بین کلیه دانش آموزان دبیرستان ملاصدرا در منطقه 14 تهران رتبه اول مدرسه را از آن خود نمودم و برنده یک دستگاه تلویزیون رنگی 14 اینچ شدم در مقطع فوق لیسانس بدون آزمون دادن در کنکور به عنوان دانشجوی نمونه در دانشگاه ثبت نام کردم.حالا در نهایت چه شد نتیجه این همه زحمتم سه سال بیکاری و دربدری شما بگویید من و امثال من باید به کدامین گناه بسوزیم و بسازیم چند روز پیش هم در نتایج آزمون سردفتری ازدواج که نزدیک یک سال برایش زحمت کشیده بودم اسمم را در عین ناباوری ندیدم و از آن موقع دچار افسردگی شدیدی شده ام که هیچ چیز و هیچ کس نمیتواند مرا شاد کند دیگر به چه امیدی میتوان زندگی کرد؟ واقعا خسته شدم
  • مریم ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    چطور انقدر راحت دروغ میگن؟ همونایی که خیلی ادعا داشتن.
  • محمد ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    رییس جمهور محترم آقای روحانی سلام علیکم؛ با احترام به شما که در واقع احترام به ملت ایران است ، از حرفهای جالب و تند شما بسیاری از مردم متعجب شدند....ولی آیا براستی بین مردم گشته اید تا واقعیت های زندگی مردم را ببینید؟! د...
  • افشین ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بعد دوسال هنوز از تخریب دولت گذشته حرف میزنه؛ به عمل کار برآید به سخندانی نیست. تو بجای پول نفت از پولهای بلوکه شده استفاده کردی خب بگو چکارشون کردی
  • رضا ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    متاسفانه درکشورما فردجدیدی که برمسند ریاست تکیه زد سعی درتخریب دیگری دارد وفقط به تعریف ازعملکرد خود واطرافیان می پردازدکه این غده سرطانی هنوزدرمانی برایش پیدانشده است. شمارا بخدا بفکر ارائه خدمات شایسته به مردم باشید وبدانید که این مردم بهترازشما عملکرد مسئولین را ارزیابی میکنند.
  • تندیس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اگرازجنبه کارشناسی به بیانات رییس جمهور محترم بنگریم باید به این نکته توجه کرد که دولت محترم برای غلبه بر نرخ بالای تورم سیاست انقباض اقتصادی و فریزگردش پولی را دنبال کرد که در کاهش شتاب نرخ موثر بود.اما بدیهی است سیاست فریزبر گردش سرمایه تاثیربسیار زیادی خواهدگذاشت و یکی از نتایج این سیاست (اگردرکوتاه مدت متوقف نشود) رکود بخش مولد اقتصاد خواهد بود که پس از جنگ تحمیلی متاسفانه دراین سطح از رکود درکشورتجربه نشده بود.در حالی که در سیاست های اقتصادی دولت قبل عدم انضباط مالی موجب رشدنرخ تورم در محدوده 45% گردید و بموازات آن بی مهری به یارانه بنگاههای تولیدی نیز مضاف بر مشکلات بخش مولد گردید.اماگردش پولی علیرغم تورم شدید موجب رکود نگردیدوشاهد موضوع شاخص بازار بورس بالای کانال 74000 درپایان دولت قبل میباشد درحالی که در دولت فعلی ریزش شاخص تامرز61164 در بازه زمانی 94/7/12گویای وضعیت بازاربود. و اگر قبول کنیم که بورس نمایشگاه بخش مولد کار و سرمایه است نتیجه میگیریم دولت تدبیر و امید بدلیل اینکه موضوع برجام را بیشتر از حد اثرگزاری آن مطرح نموده و آنرا محور حل مشکلات اقتصادی قرار داده بود لذا سیاست فریزپولی نیز متاثر از حل برجام به درازا کشید و بعنوان یکی از عوامل اثرگذار رکود بخش مولد را به چالش کشاند.گواینکه درپسابرجام نیزبخش مولد قراردادهای اقتصادی دولت را بانگرانی اثربخشی منفی براین بخش تجزیه و تحلیل کرده و به این جهت محتاطانه عمل میکند. امیدواریم بخش تولید بتواند متقاعد به امید و تدبیر دولت محترم چرخ اقتصاد را با قدرت تمام به گردش درآورد. م ح کلیشادی
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    راستی راستی باید حرفهای شمارا با اب طلا نوشت - دولت احمدی نژاد این همه اتوبان را برای چی ساخت که آثار آن راحتی دیگران است باید 8 سال را زودتر جلوببرید و همه آبادانی ها نا آبادانی کنید تا برای دولتها عبرت باشد کار نکنند چون که انجام دادن کار در فرهنگ شما یعنی پس رفت و معطلی و تعطیلی پروژه ها یعنی پیشرفت ( بقول آن اسیر ملایری در بند رژیم صدام که کلی از صدام اوضاع اسرا تعریف کرد و در آخر به ملایری ها گفت بازبانم خودمان هم یک کلمه به شماها می گم تا به مردم واقعیت را شماها بگوئید(چاواشه) یعنی حرفهایی گفته شده واقعیت ندارد) حالا مثل شماها است نفی احمدی نژاد و خدمات او (چاواشه )است
  • علی ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مهندس جان اون کار و شغلی که مد نظر روحانی بوده شغل دائم بوده نه موقت! خوبه که شما دارین میگین زمان محمود رفتین سر کار و... خب عزیزم ایجاد اشتغال موقت که هنر نیست! البته منم دانشجوی دکترا هستم و بخدا قسم دارم جایی کار میکنم که باعث کسر شان منه ولی مجبورم و دل خوشی نه ازین دولت دارم نه دولت قبل!
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دولت راستگویا؟کدام شغل ایجادشده ما که ندیدیم؟؟ شاید برای فامیلهای خودش!!!!!!!!!!!!!
  • الیاس ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    احمدی نژاد علیه خاتمی حرف نمی زد.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    احسنت به اقای منصف اقای روحانی تا کلی وقت که سرکار بودن پروژه های احمدی نژاد رو افتتاح میکردن
  • علیرضا ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    عزیزم دولت قبل خیلی شغل ایجاد کرد ولی متاسفانه اکثرا موقت بود و وقتی بحث ایجاد شغل به وسط میاد میانگین شغل و نوع شغل هدفه!! اینکه یک میلیون شغل ایجاد بشه و عوضش یک میلیون شغل دیکر بر اساس عدم مدیریت از بین بره خب میانگین میشه صفر! ولی اینکه دوباره شغل هایی که از بین رفته رو به اصطلاح احیا بشه. میشه ایجاد شغل. حالا اگه موقت باشه دکتر روحانی بی انصافه ولی اگه دائم باشه خب کجاش بی انصافیه!!
  • ابوالفضل رفیعها ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بسم الله احساس می کنم رئیس جمهور محترم کم کم دارند یا اینکه اطلاعی نسبت به سختی این مسئولیت نداشته اند و چند سوال مطرح است : اول کدام یک میلیون و نزدیک به دویست هزار شغل ؟ یعنی وضعیت معیشت نزدیک به 4 میلیون نفر در کشور با حقوق این مشاغل تغییر کرده است ؟ دوم چه مشاغلی ؟ مثلا سیگار فروشی قاچاق هم شغل حساب می شوند و دستفروشان مترو شاغل یا این شغل ها واقعی است ؟ سوم : اصلا کاری به احمدی نژاد و ... نداریم که چه بوده و چه کرده هیچ دولتی امکان ندارد که شغل جدید ایجاد نکند چون خود زمین گیر می شود . افزایش جمعیت و نیاز به تولید خود اشتغال زا است حال اگر همین رقم طبیعی را در نظر بگیریم چگونه اشتغال زایی دولت قبل صفر بوده ؟ چهارم : چگونه شغل ایجاد می شود آن هم در سه سال سالی 400 هزار شغل جدید و کشور در رکود هم قرار دارد مگر به این قیمت که سالی 500 هزار شغل از بین رفته و 400 هزار شغل ایجاد شده باشد پنجم : سهم دلال هایی مثل ... و ... در این اشتغال زایی ها چیست ؟مثلا دلال فروش نفتی که با برجام از 107 دلار به 27 دلار سقوط کرد هم جزو این مشاغل حساب می شود ؟ آقای رئیس جمهور باور دارید که نمی توان قیمت نفت را به دولت قبل حواله کرد حرف های قشنگ کمر رو به شکستن را یاری نمی دهد باید بار را از روی دوش مردم برداشت به جای اینکه باری بر روی دوش مردم نهاد .
  • منتظر ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    پول های دریافتی پس از برجام چه شد ؟ کجا خرج شد؟
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ادم چی بگه وقتی یکی روزروشنو به شب تارتشبیه میکنه ؟!! چی بگه ؟!!!!! ما فقط اقوام نزدیکمون همشون تو دولت احمدی نژاد رفتن سرکار.حدودا ۶ نفر که همگی ازدانشگاه فارغ التحصیل شده بودن یا دیپلمه بودن وازسربازی اومده بودن. همگی هم ازدواج کردن باهمون وامهای ازدواج کمکشون کرد .واکثرشونم رفتن خونه های مهر گرفتن ونشستن وبعضیاشونم بچه دارشدن . البته بعضیاشون بهشون گفته شده ممکنه تاعید ازکاراخراج بشن . ولی بقیمون که تو دولت روحانی ازدانشگاه فارغ التحصیل شدیم ویا دیپلم گرفتیمو وسربازی رفتیمو برگشتیم الان بیکاریم . کاردولتی که اصلا نیست هیچی !به هرکسم میسپریم که کار سراغ داره توکارخونه یا شرکتهای خصوصی میگه وضعیت خرابه و الان همه کارگرا وکارمنداشونو اخراج میکنن! الان سه ساله ازعمردولت میگذره وسه ساله اکثرا جوونها بیشتریا بیکارن.
  • علیرضا ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    عزیزم تموم شغل های که اون دولت ایجاد کرد همه موقت بود و عوضش کارگاههای کوچک و بسیاری از کارخونه ها تعطیل شدن! حالا شما مثلا دولت قبل رفتی سر کار درست ولی فقط شما ها که نیستی و منظور از ایجاد شغل-شغل دائمه! و میانگین ایجاد شغل. یعنی اینکه چندتا شغل ایجاد شده و چندتا شغل از بین رفتهو تعطیل شده. والا شغل موقت ایجاد کردن که هنر نیست! و خوبه ما یه تعریفی از شغل داشته باشیم منظور از ایجاد اشتغال چیه؟
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دودخترم زمان احمدی نژاد سرکار رفتند با دونفر از پسران که در زمان احمدی نژاد سرکار رفته بودند ازدواج کردند یعنی 4 نفر
  • سارا ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    به خدا سیاست اقتصادی محمود از شیخ حسن بهتر بود حداقل بول دست مردم بود
  • علیرضا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    وامی که به شما دادن از خزانه دولت بوده و جایگزینی براش منظور نشده! بعدشم عزیزم اون دولت 8 سال آزگار مشغول بود و شما ها بذارین این دولت تموم بشه بعد نظر کلی بدین! اینکه به شما وام دادن و شما کارفرما شدی و شغل ایجاد کردی هنر دولت نیست! شغلی که مستقیما خود دولت با سرمایه گذاری دولتی و همچنین شغل دائم ملاکه نه این کارگاهی که شما زدی و اصلا امنیت شغلی نداره و معلوم نیست تا کی ادامه داشته باشه!!
  • علوی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مقام معظم رهبری در مورد دولت احمدی نژاد فرمودند: این دولت پرکارترین دولت بوده است.
  • محمد ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دکتر روحانی فقط حرف میزنه بهرته یه امار از اشتغال و کاخونه ها رو ذکرکنند.
  • پسر ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    کاش بصورت بله، خیر میزدی خیلی بهتر بود این دولت افتضاح
  • رضا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مشرق یعنی یکی تو این کشور نبود که موافق حرفای رییس جمهور باشه راستی صدور حکم اعدام ب ز رو به دولت ژاک و دوستدارانش تبریک عرض می نمایم حالا انتشار نده
  • سه راه عمار ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقا من یه دونه که دیدم همه دارن مینالن!!! حالا این یه ملیون و خرده ای شامل کیا اند نمیدونم احتمالا جناب خرزوخان جناب خان نظام دو برریه و....؟ نظر شما چیه؟
  • ناشناس ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    در دولت دکتر احمدی نژاد رکود نداشتیم و رونق اقتصادی داشتیم .
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    یه عده نونشون تو دعواهای حزبی است و عده ای رو با حواشی جذابش جذب خودشون کردن مثلا م ه با این همه اختلاس و فساد محبوب یه عده شده اند، عده ای که از عملکرد 8ساله احمدی ناراحتند و با عملکرد 30 ساله اونا مشکلی ندارند. حسن جون شما اگه از وضعیت زندگی مردم باخبر باشی اگه چشمت به حقایق باز کنی میبینی که جونا تو چه وضعیت تاسف باری هستند
  • عبد الله ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ديروز در يزد گفته دولت قبل حتي يک نفر را هم سر کار نگذاشته ولي ما سالي 600 هزار نفر را سر کار گذاشتيم . بايد گفت اشتباه ميکني شما هشتاد ميليون نفر را در اين دو سال سر کار گذاشتي.
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من وهمه ی هم رشته ایهام بیکاریم . فقط یه نفر مون کارداره البته قبل ازاینکه دانشجو بشه کارداشت کارگره کارخونست ٫تو دوران احمدی نژاد رفته سرکار ! ااونم میگن قراره کارخونه تعدیل نیرو بشه وبه خاطررکود کارگرارو بندازن بیرون .
  • مهدی 90085 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    برای جمع کردن رای مردم رو نمیدونم ولی اگر واقعا این تعداد سر کار رفته با شند واونا رو سرپرست خانواده حساب کنیم ومیانگین هر خانواده سه نفر از الان به بعد باید دیگه کارگر از خارج بیاریم چون بیکار نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بنظرم یه نظرسنجی بذاری بهتره
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جناب آقای باسواد کاش یک ترم هم ادب و معرفت پاس میکردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام آقای دکتر مسکن که رکوده خودورو سازها رو با پول بیت المال نجات دادید . لطفا این شغل ها کجا ایجاد شده .خوبه سری به مغازه سر کوچه بزنید
  • میثم ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نامردی‌هست‌‌کدخدا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دستور‌دیگری‌نداده
  • 77mohsen ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    تورا بخدا بس کنید از این وعده و وعیدها کدوم اشتغال، کدوم کار، خسته شدیم از این همه متهم کردن این جناح و آن جناح تمومش کنید، با احساسات مردم بازی نکنید، چندسال است دنبال کارم حتی کارگر ساختمانی هم نیاز به پارتی دارد، الان داری مدرک ارشد هستم از دانشگاههای دولتی، تو اکثر سایتهای کاریابی ثبت نام کردم اگه اشتغالزایی کردید پس چرا الان من و امثال من بیکاریم چرا؟ حتی وام هم نمدهید که خودمون کسب و کاری را اندازی کنیم، خواهشا بس کنید خسته شدیم مرد باشید بگید به فلان دلیل فعلا نمیشه کار کرد یا اشتغال ایحاد کرد، بس کنید لطفا...!؟
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    حرفی نداشت بزنه
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    فقط بگم بگم مي گفت آخرش هم مي گفت.
  • ناشناس ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بیشترین پروژه های عمرانی در دولت دکتر احمدی نژاد اجرا شد اما در این دولت طرحهای عمرانی تعطیل شده است .
  • علی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خراب کردن خیلی راحته ولی اباد کردن چی. احمدی نژاد در طول دوران ریاست جمهوریش همه چیز را نابود کرد کار . اخلاق .و ...... حالا درست کردنش صبر میخواد و حوصله و انصاف
  • قاسم ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای دکتر روحانی بیانات خود؛نوبخت(سخنگو)؛طیب نیا(وزیراقتصاد) ؛سیف (رئیس بانک مرکزی)؛جهانگیری(معاون)؛نعمت زاده(وزیر صنعت)؛ترکان(مسوول منطقه آزاد)؛ زنگنه(وزیر نفت)را در خصوص اقتصاد درجدولی تدوین بفرمایید وواقعیت جامعه را هم در کنار آن قرار دهید نتیجه معلوم است
  • ناشناس ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نفت 100 دلاری نتیجه غنی سازی 20 درصدی و مقاومت در مقابل استکبار بود.
  • شمالی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    رونق ساخت وساز مخصوصا با وام 20 میلیون خیلی بالا بود یه مثال ساده بزنم مثلا جوونای 20-25 ساله شده بودند اوستا کار باید ازشون وقت میگرفتی . وقتی هم می اومدند چند تا ساختمان را همزمان بنایی میکزدند که دیگه همه رو گرفتار می کردند .
  • ناشناس ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دکتر احمدی نژاد دولت های قبل از خود را هرگز تخریب نکرد.
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مشرق طرفدار احمدی نژاد شدی ! تا دیروز دولت انحرافی و ضد ولایت فقیه بود اما امروز ...
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    الآن آمار و مستندات خود حضرتعالی کجاست؟
  • شهرستانی ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خونه خریدم سر کار دولتی رفتم
  • کامران ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    در سالهای 93 و 94 رشد اقتصادی کشور منفی بوده و با نرخ منفی اشتغال آفرینی ممکن نیست .
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نظر مردم رد رای مردم است اما شما سایت مشرق نمی خواهید قبول کنید چون نان مفت تمام می شود
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    والا خواهر، برادر من با مدرک ارشد از دانشگاه دولتی بعد از تحمل سالها بیکاری در دولت خاتمی فتنه گر در زمان دولت احمدی نژاد سر کار رفتن** بدون پارتی**
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مشکل شما نداشتن پارتی است به آقای روحانی مربوط نیست - مگر می شود آدم یک آشنا نداشته باشد آشنا داشته باشی ظرف ایکی ثانیه مشکلت حل است
  • رضا ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای مهندس عمران که در زمان محمود رفتی دوربین خریدی و یک شغل موقت داشتی میدونی این دوربین شما وشغل موقت شما چقدر برای این مملکت هزینه داشته ؟ اگه نمیدونی برو یک سری به آمار هزینه ها که در بخش مسکن مهر شده و بسیاری از این خانه ها بدون مالک و بلا استفاده میباشد بزن میدونی چقدر در همین بخش مسکن مهر چقدر مردم سرمایه شون از دست رفت و آن چیزی که انتظار داشتن نصیبشان نشد چقدر در همین بخش اختلاس توسط مجریان طرح صورت گرفت . آقای مهندس عمران برو دوربینت را از انبار بردار و دنبال در آمد نفتی 150 ملییارد دلار زمان دولت دهم بگردراستی آقای مهندس عمران با 150 ملییارد دلار چند تا شغل میشه ایجاد کرد؟
  • محمدرضا محمدی ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    همینکه یک اعتدال گراست و از افراطی های به اصطلاح اصولگرا نیست و دگر اندیشه ما رو بسه.
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بنظرم یه نظرسنجی بذاری بهتره
  • هادی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اقای روحانی تحت تاثیر امار کاذب برخی دستگاههاس ظاهرا و الا با این وضعییت این امار به نظر دور از واقعیت موجود کشور است
  • علی ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نظر من اینه آقای رئیس جمهور راست میگن واقعا اشتغال زائی کردن اما نه برای همه بلکه برای کشورهای دیگه که پول های بلوکه شده را برای جوانان اروپائی و غربی خرج کرد .
  • محمد ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    فقط سیاست تخریب دولت قبل در راس کلیه فعالیتهای دولت فعلی قرار گرفته، از سخنرانی فرمانداران گرفته تا رئیس جمهور در تمام مراسمات
  • ناشناس ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    استارت کار بابک زنجانی از سال 72 در دولت هاشمی بوده است .
  • حسین ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دقیقا کدوم اشتغال و استخدام در دولت شما صورت گرفته همه رو هم که دارین شرکتی می کنین
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دروغ و فریب شبیه دمل چرکین است. بالاخره خواهد ترکید و بوی گند آن به مشام خواهد رسید. از نظر من ضعف های دولت دکتر احمدی نژاد هم ریشه در خباثت و کارشکنی طیف ابطال و افساد طلب داشت.
  • علی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    میانگین نفت در سه ماهه دولت نهم 66دلار بودهدر حالی که در دولت کلید 76دلار ناقابل است.مگر چند روز است که نفت به 28دلار رسید و بعدا هم سیر صعودی پیدا کرد.ضمنا قیمت دلار در دولت نهم و دهم 1750تا 2000تومان بود و فقط در سال آخر به 3200رسیدولی الان درآمد دولت از افزایش نرخ ارز 3500می باشد.خود مقایسه کنید؟
  • ناشناس ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دولت دکتر احمدی نژاد با ساخت هزاران کیلومتر اتوبان و جاده و خطوط ریلی و 4 میلیون مسکن مهر و غیره پرکارترین دولت بعد از انقلاب بود.
  • محمد ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    با سلام و احترام، از دولت راستگویان بیش از این انتظار نمی رفت! تدبیر بر این بود که هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ زندگی مردم تا امید به جامعه باز گردد!؟ اما بی تدبیری ها باعث شده چرخ زندگی مردم هم مانند چرخ سانتریفیوژهایی که از کار افتاد بی حرکت شود!؟ اگر کار مفیدی انجام نمی هید لطفا با سیاه نمایی و فرافکنی برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت با عث بیشتر شدن جو نا امیدی در نشوید!؟ با تشکر و تقدیم احترام زنده باد مخالف من
  • ناشناس ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    قرار بود دولت با برجام برای مردم رفاه بیاورد پس چی شد ؟!!
  • عباس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بنظرم کمی بی انصافی کرده . همه استانها که میره فقط از دولت قبلی میگه و همین . آقای روحانی شما که می دانستید این مشکلات در کشور است باصطلاح خودتون چرا اصلا قبول کردید کاندید بشید . می خواستید بگید که خیلی به ایران و ایرانیها علاقمندید. فقط ناله کردن کار درستی نیست . کمی هم بدنبال کار باشید . این برجام و پسابرجام چه شد و پولش کجا رفت . حتما اینم میگید که داریم بدهیهای دولت قبل میدیم . دیگه گوشمان از این چیزا پر شده . ملت گرسنه اند و بیچاره
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    متاسفانه دروغ گویی و بهتان در کشور ما بسیار رایج شده، خدا بدادمون برسه. شکر خدا که من به این آقا رای ندادم وگرنه باید برابر خدا پاسخگو می بودم
  • سرخوش عبدالهی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اقای دکتر درست می فرماییند شرکتهای رنو و پزو و ایرباس و بنز و فراری و ... را از ورشکستگی حتمی نجات دادند و برای 2 میلیون اروپایی اشتغال ایجاد کرده اند
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    البته اینکه بگوییم "هیچ شغلی" که بی انصافی است اما در بی کفایتی دولت قبلی هیچ شکی نیست!
  • رامین ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خب هیشکی نمیگه ماست من ترشه!!!! بنده خدا حق داره
  • محسن ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من، خودم و خواهرم و داداشم در دوره دکتر احمدی نژاد استخدام شدیم ، رییس جمهور دولت راستگویان می باشند دیگه جناب روحانی
  • نوشناس ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ما که هم تو دولت احمدی نژاد بیکار بودیم هم تو دولت تدبیر وامید
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من دوران دولت‌‌های مورد حمایت آقای روحانی (سازندگی و اصلاحات) مستاجر و بیکار بودم اما در دولت آقای احمدی‌نژاد به برکت مسکن مهر هم صاحب خونه شدم و هم سر کار رفتم. این را هم بگویم در دولت قبل فردی بود که به خاطر مشکل معیشتی و به خاطر اینکه نمی‌توانست جهزیه دو دخترش را تهیه کند نزدیک بود خودش را دار بزند که دوستان به دادش رسیدند و با دادن یک نامه به دولت قبل ، بنده خدا پنج میلیون وام بهش دادند و زندگی‌اش و جهزیه دخترانش حل شد. اما این دولت چی؟ آیا الان بردی صد هزار تومان وام بهت می‌دن؟هرگز!
  • ناشناس ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    وقتیکه نمیزنی چه فایده مشرق
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بعله كه گشته! ميگي نه برو از مردم فقير و بي پول شمال تهرون بپرس!!!!
  • مجید ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقا علیرضا همه که نمی تونن یه شغل دائم داشته باشند این حرف یعنی همه به سر کار دولتی بروند تا دائمی باشند خیلی ها شرکت دارند یا از طریق ساخت و ساز و جنبش صنعت یه کاری را به صورت پروژه ای انجام می دهند ولی وقتی چرخ صنعت نچرخه (چرخ سانتریفیوژ پیشکش) ساخت و ساز نشود پس تمام کار های پروژه ای تعطیل می شود. در ثانی کجای این دولت شغل دائم ایجاد شده
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    3 0
    اشک درار منظورت اینه که چندتا رئیس جمهور چهارساله ی دیگه هم داریم؟!!!!:) کشک بساب داداش
  • مجید ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    سوال نداره ننجون من هم می دونه دیگه
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ماشالله چقدر کار ریخته...این رئیس جمهور همون کسی بود که اول ریاست جمهوریش گفت اقتصاد رو 100روزه درست میکنم.عجب درست کرد...وای به حال مردم کشور.
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بله! محمود یک سفره با پول فقرا پهن کرد تا شما خوووب بخورید... ولی یادتون رفته صبح تا عصر قیمت خیلی چیزها یهو دو برابر می شد؟؟؟؟
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    با درآمد 750 میلیارد دلاری نفت خیلی فرصت ایجاد اشتغال بود به اعتراف خودشون وامهای زود بازده 70 درصد انحراف داشت یعنی بجای اینکه بره تو تولید رفت تو دلالی....خیلی از وامها هم تضمین محکمی برای بازگشت نداشت و بانکها هنوز هم دچار مشکلند...بله با چاپ اسکناس بدون پشتوانه در حدود 27 هزار میلیارد تومن مسکن مهر فعال شد ولی از جیب امثل من مستاجر برای دیگران خونه ساختن....به این میگن عدالت...اونایی که سرتوسرا داشتن وامهای خوبی گرفتن که بخش اعظم اون رفت برای دلالی نه تولید!
  • حسین ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    راستی چرا این معتدلین ازهمه بهتر نمیگن پول نفت 100 دلاری یابیشتر رو که اونا نخوردن الآن دارین شما وصول میکنین وجود اعتراف هم ندارین چه برسه به قدر دانی احتمالا باید این معتلین یه وویجر بفرستن مریخ ببین اونجا چیزی نشده گردن دولت قبل بندازن
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    تبلی خودتون را پای کی نذارید....
  • مهدی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    فقط یه سری واقعیت های ظاهری رو ملاک میگیره تا تمام کم کاری ها و نقص های دولتشو با اونها پاک کنه و فکر میکنه مردم کلا شعورشون در همین حده.
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مملکت رو با خزانه خالی و هزاران میلیارد اختلاس و بدهی تحویل روحانی دادید خجالت بکشید می دونیم دین ندارین اگه داشتین به دروغ متوصل نمی شدید
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    چقدر تنهایید شما غیر قابل انتشار: ۵۲
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جملات اولتون من رو یاد نحوه گفتار رییس جمهور مهرورز انداخت
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    تندیس جان فهمیدیم
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اینکه نشستی تا یکی بیاد استخدامتون کنه مشخص می کنه چه روحیه و تفکری داری! ... به جای این حرفها فکری به حال خودت بکن پسر ناشناس
  • حسینی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اقای روحانی با تخریب دولت قبل کار بجایی نخواهید برد خوتان را تبرئه نکنید خدمات دولت قبل را مردم لمس کردند شما در این سه سال برای مردم چه کردیدنان خالی را هم از سفره مردم جمع کردید.کسانی که در نیاوران تهران زندگی میکنند درد محرمین وزاغه نشینان را به هیچوجه درک نخواهند کرد دولت قبل به زاغه نشین ها خدمت کرد به شما واشرافیت توجه نکرد ناراحتید.
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ
  • ممتاز ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بنظربنده برای حدودپانصدهزارنیروی سرکارآمده درادارات ،این دولت روحانی بود که کدشغلی ایجادنمود،کجای این شغل حساب میشه که فرزندان مردم بدبخت رابیاری سرکاربدون هیچ مجوزی وبدون هیچ قرارداری ؟دولت آقای روحانی درابتدای امرمنبعی برای تامین مالی این کارنداشت.اماایشان بودکه توانست همه آن پانصدهزاررادارای کداستخدامی بکندومنبع مالی آن هم مشخص ودرواقع دراین دولت استخدام شده اند.پیداکنیدپرتقال فروش را
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    وات؟ احمدی نژاد مال همه مردم بود
  • یک بیکار ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مثل اینکه آقای روحانی یادش رفته بگه در ازای این یک ونیم میلیون نفر،همین اندازه هم بیکار شدند
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این توضیحات اینجا خریدار نداره.... اینجا با عده کم خوانندگانش (منم گاهی واسه تفریح میام این سایت) فقط واسه شعار و حرفهای بی پایه مناسبه
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    از طرف خودت حرف بزن.... انتخابات باعث نشده به خودتون بیایید؟؟؟؟
  • محمد ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شخصاً احمدی نژاد رای دادم ولی بعد از کارهایی که کرد ... نسبت به منتقد شدید شدیم ما با کسی صیغه اخوا نخواندیم ولی لازم است بگوییم آقای روحانی کسی که اجتهاد دارد خوب نیست حرف کذب بزند از علما بعید است .
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بنظرت چرا آمریکا و عربستان در زمان احمدی نژاد به این فکر نیفتادن نفت رو بیارن پایین؟
  • مجید ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    انتشار یافته: ۱۰۶ غیر قابل انتشار: ۵۲ همین غیرانتشار یافته ها نشان میده چقدر حرف تو دلشون بوده که تو منتشر نکردی.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اینکه با شم زدن راحت تری شاید به خاطر اینه که دلال تشریف داری و از آب گل آلود بلدی ماهی بگیری... برو شرافتمندانه کار کن
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اولین دییس جمهور 4 ساله ی ایران روحانی! من هر گز به این رای ندادم و نخواهم داد
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خانواده ما 6 نفر همه به روحانی رای دادیم ولی همه پشیمونیم ما فقط بخاطر مذاکرات رای دادیم نه هیچ چیز دیگه. از رهبر انقلاب شرمنده ایم
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    میشه توضیح بدی با کدوم مردم در ارتباط و رفت و آمد هستی؟؟؟ مردم که تو انتخابات خبرگان و مجلس آب پاکی رو دست جنابعالیان ریختند!
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    انشالله که هست
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    چقد گردن احمدی نژاد میندازید؟ 3 سال گذشته با کدخدا هم خوب شدیم الان یونان هم با دنیا تعامل داره دلواپس هم نداره میشه گفت یونان هم تقصیر احمدی نژاده؟؟؟
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بی مزه بازی های شما دیگه قدیمی شده... یکدونه ساندیس بخور تا بتونی بهتر کامنت بذاری... ههههه
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شاید حرف زشت زده باشن.
  • جعفر ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من در زمان احمدی نژاد 120 میلیون وام 4 درصد گرفتم والان دارم کار تولیدی میکنم و خیلی ها را میشناسم که با طرح توسعه جهاد سازندگی وامهای 4 درصدی گرفتند و دارند کار تولیدی می کنند با توجه به واردات بی سابقه دولت شیخ حسن ولی در حال حاضر شما یه بانک به من نشان بدهید که وام 4 درصد برای تولید بده؟؟؟؟؟؟؟
  • جعفر ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    فقط پیش خوان های دولت که در دولت نهم و دهم ایجاد شد بالای 500 هزار شغل مستقیم ایجاد کرد،
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    متاسفانه از وضع دولت حاج آقا خاطره چیزی نمیگن
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دکتر احمدی نژاد دولت های قبل از خود را هرگز تخریب نکرد.وقتی به او حمله کردند و می خواستند او را تخریب کنند در مناظرات 88 یک سری مسائل را که حقیقت هم داشت برملا کرد این دولت هر روز راه میره و می گه احمدی فلان احمدی بیسار کی دولت قبل اینطور بود
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خدا عقلت بده
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مشکل از اصولگرایی نیست وگرنه یونان هیچ اصولگرایی نداره وضعش اینظوره
  • شیرازی ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شما جواب ملت رو در انتخابات دیدید....پس با این چند تا خواننده که دارید دور همی جشن بگیرید که لااقل دلتون خوش باشه و ما هم بهتون بخندیم.... الحمدالله اکثر مردم آگاه و با سواد هستند...
  • ریاستی ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دو تا پسر من تو دولت دهم رفتند سر کار وتو این دولت فعلا بیکار شدند وافتادن رو دست من.احتمالا اقوام وخویشان خودشون رو گفتن
  • گاوچرون ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    کاملا درست فرموده اند. چون اشاره کردن از سال 90. یعنی 90 تا 92 بله واقعا اشتغال ایجاد نشد و ما دردناکترین دوران اقتصادی رو تجربه کردیم. اگه مثلا دوست داری نظرات مخالفم باهات در میان بذاریم بچاپ. (گاو و گوسفند چرانی شغل انبیاست)
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    به به از این خبر
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من هم یک بیکار هستم
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    باید برویم یک کشور دیگر ایران و تهران دیگر جای زندگی نیست. نه کاری و نه بارانی و نه ابی و نه نانی و نه خالقی و نه فرهنگی و نه دینی و نه انسانیتی و نه دوستی و نه خوبی نه مهربانی نه محبت و نه برادری و نه برابری نه ..............
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اون دهنت را ببند تا از جات بلند می شی هی می گی در هشت سال خراب کرد خراب کرد چشمات را واکن ببین اینهمه کارخانه پتروشیمی سیمان هسته ایی فولاد سایر صنایع و..... کی ایجاد شد عده ایی در کشور اجازه نمی دهند این کشور رشد کنه دبلا و مفسد اجازه رشد به این کشور نمی دهند مشکل این کشور اول بانک ها هستند دوم بیمه ها اگر این دو نهاد را اصلاح نکنی اقتصادت فلج خواهد بود حالا هر چقدر هم می خواهی شغل درست کن اشتباه محمود این بود که دست به یارانه ها زد بدون اینکه این دو نهاد را اصلاح کند
  • حسین ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    حالا این ها الآن یکاری میکنن همین ناسزاها رو بعدشون پشت سرشون ندن خداییش نمیکنن وقتی عمده کارشون همه چی رو گردن قبلی انداختنه بعدی هم میاد همینو میگه
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اشتباه نکن مشارکت 62% بود که 50% اصولگرا بود یعنی از 85 میلیون ایرانی فقط 26 میلیون نفر اصلاح طلب هستن.
  • سید ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید
  • راستگوی با انصاف ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای روحانی سعی کنین به جای اثبات خودتون با استراتژی تخریب دولت قبل کمی هم ازدولتتان بگویید کو کار واشتغال.کوشششششششششششششششششششش
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقا سعید ، پس احمدی نژاد شما را هم مثل بقیه سر کار گذاشت ؟!!
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خوشا چاهى كه أب إز خود در آرد !!!!!!!!!
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    متوسل.
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    الیاس ! احمدی نژاد علیه همه حرف زد و می زد .
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    همون وامهای خوداشتغالی مردم رو بیچاره کرد
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 1
    یعنی محمود گذاشتت سر کار ؟ خب جناب نقشه بردار ، کدوم پروژه ات به اتمام رسید ؟ کدومش اساسی و برنامه ریز درستی داشت ؟ فقط سر کار بودی .
  • فرزند خمینی ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ما به خدا پناه میبریم
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    تو الان باید بجای اینکه نظر مردم رو بپرسی از احمدی نژاد بپرسی که چه کرده با پول نفت که کشور به مرز ورشسکستگی رسید؟
  • حمید ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جناب دکتر من سه فرزند 30 و29 و23 ساله بیکار دارم هر چه منتظر معجزه 100 روزه شما شدیم چیزی ندیدم.......
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    همون استخدامیای الکی دولت احمدی نژاد بود که الان کسری بودجه های بزرگ رو انداخته گردن دولتهیا بعد خودش
  • م.م ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقا محسن میشه به پارتی که استخدامتون کرد بگید دست ما رو هم بگیره چون استخدام ربطی به دولت نداره فقط و فقط و فقط باید آشنا داشته باشی
  • سعید ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ایشون مردم را چی فرض کرده ؟ مردم همه چیز را می بینند ، و انشاء الله در انتخابات 96 جواب وی را خواهند داد . اینها به دولت قبل میگویند دروغگو . نمی دانم به این دولت باید چی گفت...
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بعضی کاربرای مشرق فکرمیکنن استخدام و اشتغال،کار دولتیه که از احمدی نژاد متشکرن و از روحانی گله مند! عزیزان بزرگواران! همون استخدامیهای بی حدوحساب احمدی نژاد الان گریبانگیر دولت شده،کسری بودجه های بزرگ رو دامنگیرش کرده،بدون اندکی بازدهی و تاثیر در تولید ناخالص داخلی دولت رو بدهکار چندمیلیون حقوق بگیر کرده
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نه آقا جان مسکن مهر اشتغال نبود . استخدام فله ای ادارات دولتی ، بدون پشتوانه مالی و نیاز اداری ، اشتغال نبود .
  • reza ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خزانه را خالی گرفت... پرش کرده !!! نیستی و نمی بینی که چقدر قبض آب و برق و گاز میاد... مالیات-عوارض-ارزش افزوده- سهم دولت- بدهی- کسر هزاره- از سوی دیگه مالیات ها را که افزایش دادن و دارن میگیرن... تولید داخل را حذف کرده و داره خود دولت وارد می کنه و از مردم بدبخت میگیره... این کار گندش توی همین 4 سال در میاد... افزایش حقوق 14 درصد. نصف کردن بن مسکن... بازم بگم؟؟؟؟؟!!!!!
  • علی محمودی ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جدال راه انداختن توکارکرد جدید دکتر نباشه حالا هم مجلس داری هم برجام لطفاعملگرا باشید البته حرفاتون بوی جدال های الکی میده اونطرفی ها زرنگ باشند جواب نمیدن
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شایدم تنها رئیس جمهور 4 ساله بشه در تاریخ
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مقصر خودمان هستیم .
  • reza ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خب... شما یا سنت نرسیده کار کنی... یا واقعا باید بری سر کار... عزیزم از خونه پاشو و برو سر کار... والله
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آره کار خیلی زیاد شده ...!! من الان با فوق لیسانس IT بیکارم ...یعنی با ساعتی 5000 تومن تدریس توی آموزشگاه هزینه رفت و آمدمم در نمیاد ...پس نمیرم سر کار...
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    سعید Iran, Islamic Republic of ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ 21 به قطع بدون سال 96 هم مثل 7 اسفند پاسخ درخوری خواهی گرفت
  • علی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    البته ایشون درست میگن اشتغال زایی برای اروپایی کردن خوب
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اقای روحانی هیچ کاری برای مردم نکردی
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    لایک داری زیاااااد...
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ( محمود) خان چه کارکردبرای مملکت پدر ایران رودراوردچه توی خزانه دولت گذاشت برای دولت بعداااااخ دلواپس های جیره خوار مشرق به قول هم کیشان دلواپست جیگرپخشش روداری پس بچاپ عزیزم
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    به همین خیال باش انتخابات مجلس ملاک خوبی نیست
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    الان ارزش پول و نفت ایران رفته بالا؟ با تشکر از زحمات جناب روحانی که دولت های غربی هم از توبره میخورنند هم از آخور هم به ریش ما می خندند.
  • محمد ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شما بیاید درمنطقه عسلویه سوال کنید تمام کسانی که سر کار رفتند در زمان چه ریس جمهور بوده است خود اقای وزیر نفت به تمام شرکتهای مستقر در این منطقه نامه زده که حق گرفتن نیرو ندارند
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    لازم است شخص ایشان در تلویزیون به ریز ادعایشان را اثبات نمایند نه اینکه یک نفر دیگر بیاید و از طرف ایشان صحبت کند
  • مهندس بیکار ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    راس میگن ما شغل امون موقت بود در دولت محترم روحانی مامهندسا اون شغل موقتم نداریم آقای روحانی راستگو هم دروغ نگفته یک واندی میلیون شغل ایجاد کرده اما 14میلیون شغل موقت رو خراب کرده تا شغل ثابت ایجاد کنه این همه ایجادشغلم وقت میخواد باید به عمر حضرت نوح به این آقاوقت بدیم تا منم برم سرکار !!!!
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دو تا از شاخص ترین پروژه ها ، یکی سد گتوند و دومی بزرگراه تهران شمال بود که همه می دانید نتیجه اش چه شد . حالا بگذریم از پروژه های دیگر مثل خط آهن شیراز و وضع بی مثالش و مسکن مهر که در همان زمان کیفیت ظاهری و باطنی و بدون زیر ساخت لازم داشتنش را دیدیم و ....
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بعد جنابان موسوی و کروبی از جناح آقای خاتمی و هاشمی و روحانی کشور را چند سال جلو بردند.
  • محمد رضا نادمیان ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شما احمدی نژادیها دور هم جمع شدید دارید برای هم نوشابه باز میکنید .شما از نظر سیاسی هنوز در توهم هستید .دوره احمدی نژاد با دادن پولهای کلان به مردم کار وتلاش از بین رفت .کار آفرینی دولت احمدی نژاد برابر شد .با از کار افتادن چرخهای صنعت وتولید ،اوج مسکن مهر درآن دوره باعث بی رونقی ساختمان سازی این دوره شده است .دوره احمدی نژاد دوره فاجعه وحباب اقتصادی ورشد سرسام آور تورم شد.چرا؟همان وامهای کلان ،بی میلی به تولید،تجمع پول وسرمایه در بخش مسکن ،تولیدات بی کیفیت مثلآدر پخش خودرو،اختلاسهای کلان ،مثلآ خاوری ، بابک زنجانی ،سرمایه گذاری بیهوده در کشورهای دیگر ،مثلآ ونزوئلا وووووووو.شما بایداز خواب خرگوشی آن دوران بیرون بیایید .وواقیت این روزها با چشم وگوش تمام وجود خود حس کنید.والسلام.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دولت قبل با سکوت خود را از چالش دور می کنند در حالی که فقط رفروم انجام دادند و کشور را ورشکست و بیچاره کردند منتظریم خدا تقاس بگیرد .
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نمی دونم والله فقط تمام همکلاسی های کارشناسی من که تو دولت قبل فوق لیسانس قبول نشدند همه تو همون دولت سرکار رفتند و من و امثال من که فوق لیسانس قبول شدیم الان با این فوق لیسانس داریم سماغ می مکیم ! خدا به همه صداقت عنایت کند
  • بحمید ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بیکاری تورم رکود لاف زدن حاصل دولت تدبیر اید است جناب دکتر
  • مجید ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اگه دولت اقای احمدی نژاد درامدش بیشتر بود باید فراموش نکنیم که بودجه عمرانی و اشتغالزاییش هم از این دولت بیشتر بود،پله ای که با تخریب ناجوانمردانه ساخته بشه زود فرو می ریزه ، بهتره که دولت محترم حرف رو به عمل تبدیل کنه و از شعار گویی پرهیز کنه
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این همه بدبختی از دولت محمود هست مملکت را داشت به نابودی می کشید همینقدر که حسن آقا تونست خطر جنگ و تورم 50درصدر رو از بین ببره و آرمش به مملکت عزیزمون برگردانه و چهره خوب و ضد تروریست را از ایران دور کنه. شاهکارکرده لطفا ی کمی انصاف بخرج بدید0
  • omid ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    رييس جمهور اگر راست ميگويد يه مناظره ترتيب بدهند تا هم مردم با واقعيت ااشنا بشوند تارسواشود هرانكه در او غش باشد
  • ایران خودرو ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جناب آقای روحانی با وام هایی که به خودرو سازان دادند کل مردم رو بردند سر کار! جوان های ما نیاز به وام ازدواج ندارند اولویت به مسکن مهر و طرح های اقتصادی زود بازده بد بود باید همه وام ها رو صرف خودرو سازان کنیم تا مردم کامل سر کار باشند.
  • فرد منصف ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ببین دوست عزیز با علم و سند صحبت کن نه با فحاشی. شما میگید احمدی نژاد چی تو خزانه دولت گذاشت! زمانی که احمدی نژاد رفت در خزانه ی بانک مرکزی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار و طلا موجود بود. پس فکر کردی دولت روحانی طی این دو سال و نیم که تا همین امروزش تحریم ها باقی ست با چه پولی مملکت اداره کرد؟
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ناشناس ۱۴:۰۰ تو واقعا تعطیلی برادر .هر چی می گن تو هم تکرار می کنی .قول میدم یا بچه پولداری یا اصلا سنت به اشتغال نمی خوره والا الان می فهمیدی اوضاع چه خبره
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اقا علیرضا !واقعا این تز اقتصادیتونو باید از طلا گرفت !دوست عزیز تعریف اشتغال ثابته هم تو این دولت و هم تو دولت قبل و اتفاقا بسیاری از فرصت های شغلی تو همین دولت از بین رفته یک سر به کارخونه ها بزنید می فهمید چه خبره
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    انصافا در دولت قبلی امکان کار و رونق بیشتری داشتیم...برای پی بردن به میزان خرابی بازار در دولت کنونی فقط کافیه یه نگاهی به بازار عید داشته باشید تا بفهمید چه بر سرمان امده است.هر چند متعصبان خود می دانند ولی در ردربایستی به شعارهای خودشان گیر افتاده اند!!!
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مشرق مظلوم نماچراسخنانم روسانسورکردی چه عیبی داره بگم مچول خان
  • مهدی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    وقتی بیش از 17هزار تن سیب زمینی و چندین تن مرغ و خرما و غیره را دفن می کنند،...
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ساندیس تولید مملکت خودشو میخوره. جلبک
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ناشناس 13:19 محمود یک سفره باز کرد برای فقرا که خورن!با 25 میلیون صاحب یک خونه میشدیم حالا برو طرح حسن رو ببین فقط بچه مایه دارها می تونند صاحب خونه بشن .چه همه هم وام های کم بهره می دادند حالا برو ببین چه خبره .هم اب و برق وگاز ونون و... گرون شد تو این دولت هم چه همه ادم بیکار شدن .الان پولی برای خرید نیست که گرونی حس بشه .نمی خریم و نمی خوریم گرونی هم باشه باشه
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دروغ محضه هم شغل ایجاد شده هم نیروهای پیمانی بسیاری رسمی شدند هم نیروهای شرکتی که استثمار می شدند از دولت اصلاحات در دولت احمدی نژاد رسمی شدند اتفاقا در این دولت است که بازار کار دولتی و خصوصی مرده و نابود شده
  • رضا ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جناب آقای روحای بعد از گذشت این مدت هنوز هم تمام نقایض و کمبودها را ناشی از دولت قبل می دانید که این به دور از انصاف است . لطفا درمورد کارها ی مثبتی که خود شما در این مدت انجام دادید دادید توضیح دهید.
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    لطفا فرق اشغال زایی با سر کار رفتن را درک کنید شما که با خانواده رفتی سر کار که نشد اشتغال زایی
  • ناشناس ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    در این دولت در طی 2 سال به اندازه 8 سال دولت قبل حجم نقدینگی و چاپ پول افزایش یافته است .
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    البته سال 92 داشتیم داشتیم کم کم به ثبات مبرسیدیم.
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بسیار کارهایی بزرگ انجام داده بهترین آنها کمک به ایرباس فرانسه که نگذاشت کارگران این کارخانه بیکار بشوند البته از کار گران ایرانی با بسته های سماق پذیرایی نمودند البته سیاست. های انگلیسیش معرکه است
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دولت روحانی اقتصاد را نیمه جان رها کرده یک نماینده گفت در حد چراغانی خیابان ها کار کرده این دولت
  • ناشناس ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اختلاس میلیاردی یعنی کرسنت که 50 میلیارد دلار معادل 185 هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کرده است .
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    به حرفهای هیچ کدوم کار ندارم. احمدی نژاد یک اسطوره بود تکرار شدنی نیست.هیچ بشری دیگه ای نمی تونه اینقدر به کشور ضرر برسونه.
  • علی محمد ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    واقعافردی که خودش طعم فقروبدبختی رونچشیده وازنزدیک باروستائیان ومردم بیچاره درارتباط نبوده چگونه میتوانددرموردرفع مشکلات بیکاری ومعیشتی مردم صحبت کنه
  • هابیل ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شما شک دارید ؟ کافیه یه نگاهی به وضعیت استخدام شرکتهای خصوصی و دولتی در اون هشت سال داشته باشید. بهرحال ایشان قطعا این حرف رو با تکیه بر آمارهای بانک مرکزی و سایرنهادهای ذیربط گفته اند. من نمیدونم چرا مردم ما اینقدر زود فراموش می کنند چه شرایط نابسامان و بدی داشتیم. حتی بارها از همین سایت مقالات و اخبار فاجعه باری در مورد اقتصاد کشور میخوندم. جالبه الان میگید نه !
  • هابیل ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    انتظار داری بزاریم ملت بمیرن ؟ یا کلا فرودگاه ها رو تعطیل کنیم ؟ یا اصلا همه با اتوبوس بریم مسافرت ! اخه خوبه ادم قبل حرف زدن یکم فکر کنه
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دگر اندیش؟ خوردنیه؟
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دوست عزیز دروغ هم می خواهی بگوئی اول زمینه هاشو درست بچین !در مقطع ارشد گرایش اقتصاد کلان نداریم !بنده هم تحصیلکرده یکی از رشته های نزدیک به اقتصاد هستم(ارشد مدیریت مالی ).یک نمه از اقتصاد سر در می اورم .بگذار روشنت کنم از ضرر180 هزار میلیارد تومنی ویترین اقتصاد ایران یعنی بورس ایران تو این دو سال و نیم معلوم میشه اوضاع از چه قراره !سیاست های انقباضی دولت باعث تشدید رکود شده و این یعنی از بین رفتن اشتغال .در مورد تورم باید بدونی حجم نقدینگی هزار هزار میلیارد تومن شده تو این دولت و فعلا متوقف شده است مثل اینکه دم شیلنگ اب رو با شصت دست بگیری .حالا این نقدینگی ازاد بشه که باید بشه تورمی رخ خواهد داد وحشتناک!ضمنا دولت برای جوانان فرانسه و ایتالیا اشتغال ایجاد کرده اند ما اندازه ارزش کل سهام ایرباس و بیشتر از ان از ایرباس هواپیما خریداری کرده ایم
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این کامنت نشون دهنده اوج بیسوادی مشرقی هاست دولت مهرورز معادل ریالی ارز حاصل از نفت فروخته شده رو در همون زمان خودش از بانک مرکزی دریافت کرده این پولی که بعد برجام ازاد میشه میره تو حساب بانک مرکزی و درواقع چیزی به دولت نمیرسه چون دولت احمدی نژاد پیش خورش کرده اندازه یه دیپلمه هم اقتصادحالیتون نمیشه..میاین با اعتماد بنفس کامنت میذارید
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شما از طرف خودت صحبت کن، جمع نبند
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آرزو دارم از مسئولين حرف راست و صادقانه بشنوم ...
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    100 روز نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    علیرضای عزیز رکود و تعطیلی کارخانه ها در دورن روحانی اتفاق افتاده پس سوءمدیریت و رکود بی سابقه اقتصادی را نمیتوان با متهم کردن دولت قبلی و حرفهای قشنگ لاپوشانی کرد کاری که روحانی تا حالا کرده و ظاهرا میخواهد ادامه دهد !
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای علیرضا کارگاههای کوچک مال مردم مستضعف بوده و بسیاری بر سر کار رفتند . این دولت میخواست طرحهای دولت قبلی را ناکارآمد نشان دهد نه از مسکن مهر و نه از این کارگاهها حمایت کرد تا این طرحها را غلط جلوه دهد و زمین بزند
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ناشناس 1354 آها یعنی 38درصدی که حاضرنشدن حتی رای بدن! کشته مرده اصولگراها هستن؟!
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    علیرضا خان در این دولت دستفروشها سه برابر شدند یعنی شغل موقت پفکی سه برابر شده !
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    البته برای جوانان بیکار اروپا و صنعت ورشکسته شون هم
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شما چشمتون بر حقیقت بسته شده. حرف شما کاملا باطل هست. مثال روشنی زدم من. اشتغال ایجاد شده برا پروژه های عمرانی مثلا مسکن مهر که اقای روحانی تعطیل کرد. بزرگترین استخدامی های دولتی و غیر دولتی در تاریخ جمهوری اسلامی در زمان محمود احمدی نژاد. بفرمایید آمار و ببینید فقط در آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد چند برابر کل ایجاد اشتغال دولت روحانی استخدام کرد. همیشه به حق حرف بزن.
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    عجب باسواد بی تربیتی ! ظاهرا در این دوره بی ادبی یک ژست روشنفکریه که بعضیها گرفتارش شدند
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای بی ادب اول ادب یاد بگیر بعد نظر احمقانه ات را بگذار
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دوست ناشناس پسر من هم بیکاره و دائم در روزنامه ها و سایتها دنبال کار میگرده نفست از جای گرمی درمیاد که به این بنده خدا میتازی
  • شیرازی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نکنه می خوای بگی بقیه اصولگرا بودن و شرکت هم نکردن؟؟؟؟؟؟ آره؟؟؟
  • سحر ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    تا مردم نخواهند آش همین آش و کاسه همین کاسه ..... مردم باید خواهان بهتر باشند تا خدا هم اوضاع را برایشان عوض کند
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این سخن خلاف ادب سیاسی می باشد آقای رئیس جمهور به رفقاتون بگید که عکس استقبال آقای احمدی نژاد سال 87 رو برای شما نزارن مرم خدشون می دونن کدوم دوره بهتر بود
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    نکنه آرای تهران فقط انتخاباته و رای مردم شهرستانها و شهرهای بزرگ ارزش نداره ناشناس !
  • محمد ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مردم ایران توی این دو سال عادت کردن که قول های بی پایه و اساس بشنوند ولی اصلا عادت ندارند که رییس جمهور رو هشت سال نگه دارن
  • محسن ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای م م اگه استخدام دولتی ربطی به دولت نداره پس به کی مربوط میشه ؟ خوشبختانه منت هیچ کس جز خدا بالا سرمون نبوده با نیت خالص از خدا بخواه جای اینکه دنبال پارتی و آشنا باشی
  • یک ایرانی ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    تا شغل را چگونه تعریف کنیم! اگر با کارکرد هفته ای یکساعت، کسی شاغله، سخن دولت قبلی درسته! و شاید هم با همین معیار، ایشون هم درست گفته باشند!! تا شغل را چگونه تعریف کنیم!
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    کلا فقط بلدن ساندیس بخورن
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    احمدی نژاد شخم زد ؟ پس روحانی باید دونه بکاره نه اینکه کاری کنه که تا چند نسل نتونند بکارند همون کاری که برای صنعت هسته ای کرد !
  • ناشناس ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    کاملا صیح است متاسفانه در دولت گذشته تسهیلاتی تحت عنوان مشاغل خانگی اعطا شده که هیچ کدام از انها توسط بانکها وصول نشده ودر حال حاضر جز مطالبات معوق بانکها می باشدند وهیچ گونه شغلی هم ایجاد نشده کافی است سری به بانکها بزنید همه جیز مشخص خواهد شد -دردولت اقای احمدی نژاد مسکن چندین برابر رشد کرد ارش پول ملی ازبین رفت
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای ناشناس 13:37 مردم ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند اگر دلت خوشه که مردم تهران به لیست بی بی سی اقبال نشون دادند همین مردم کاهاشون غیر قابل پیش بینی است
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دوست من روحانی برای خبرگان انتخاب شد نه ریاست جمهوری اونهم فقط در تهران نه ایران پس بیخود برای دلت رو خوش نکن !!!
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اینم در نظر بگیر احمدی نژاد 8 سال رییس جمهور بود ولی روحانی فعلا 2 سال
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مگر قراره اون چند نفر که ار لیست بی بی سی تو تهران رای اوردند تو خبرگان چکار کنند که اینقدر بزرگش میکنی ؟ من خودم تهرانی هستم و خوشحالم که شهرستانیها مغزشون بهتر از تهرانیها کار میکند و کمتر به حرف ماهواره گوش میدهند
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این حرف که در دولت احمدی نژاد کشور 8 سال عقب رفت را شبکه های غربی در دهان رئیس دولت تدبیر گذاشتند همین طور واژه هایی چون تندرو و افراطی رئیس جمهور نباید دهن بین باشد
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    چرا مردم و نمایندگان از قرارددهای محرمانه نباید باخبر شوند نکنه کاسبان برجام خیالهایی دارند ؟
  • ALI ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بانظوهایی که مردم دادن تو این نظر سنجی مشخصه که دولت احمدی نژاد توایجاد شغل بهتر بوده روحانی فقط میگه امسال رونق اقتصادی سال بعد هم میگه رونق اقتصادی ولی حبری نیست از رونق روحانی میگفت میخوام 100روز اول سفرهای مردم رو رنگی کنم پس کو!؟!؟
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    عزیز من تنها با پارتی مشکل حل نمیشود تعداد کسانی که متقاضی این شغلها هستند هم زیاد است و تعداد بسیار معدودی انتخاب میشوند
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    واقعیت فقط نزد اکبر است و بس !
  • امیر ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من سه فرزند لیسانس دارم که هرسه بی کارند بیش از یک سال است نامه ای به آقای رئیس جمهور نوشتم که فرزندانم بی کارند ومشکلاتم را برایش نوشتم اما متاسفانه کاری که ایجاد نشد حتی پاسخ نامه ام را هم ندادند. آقای رئیس جمهور باید بداند آفتاب زیر ابر نمی ماند
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    و لابد این دولت داره پروژه های بابای منو افتتاح میکنه و لابد بابای من بوده که مردم منتقد را بی شناسنامه ... بیسواد ... لبوفروش .... وووو خطاب میکرد
  • سینا ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    من اصلا بحثی در مورد کار و در آمد ندارم . ولی احمد نژاد تنها ابر مرد سیاست ایران بود که تونست در قلب اروپا ابهت و اعظمت ایران را برخ همه دنیا بکشه.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    منظورش 100 ماه بوده اشتباها 100 روز گفتند شما ببخشید.
  • حمید ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دولت قبل مملکنو ترکوند رفت/ دولت آقای روحانی ان شاالله در تمام موارد خوب عمل کنه
  • لبو ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    وهمچنین کار برای ده دوازده سال اینده برای ان بیچارگان اسکان یافته در انها که از همه چیز ارزانترین و بی کیفیت ترین.... و کم گذاشتن مصالح و .....
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خیلیها چشم بصیرت ندارند تاببینند دردولت گذشته چقدرپروژه عمرانی ،بنگاههای زود بازده ،راههای روستایی وام کشاورزی ،وهمین یارانه به مردم تعلق گرفت ،اگرکمی به اطراف خود نگاه کنند خواهنددید
  • بیدار ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اره کسی که مهندسی چوب بود را داد مشاور مدرسه ..به خدا اینده ای برای ایران نمیبینیم . معلم
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    هابیل عزیز مشکل اینجاست که اگه هواپیماهای ایرباس فرانسه اون هم در مدت زمان یک دهه به ایران برسه شکی نیست که یک درصد کم از مردم ازشون استفاده خواهند کرد و بقیه توانایی هزینه هاشو ندارند! مگر برای سفر حج! که البته فقط در همین مورد هم استفاده خواهد شد! چرا که مرفهین بالاشهر هواپیماسوار ترجیح میدن سفرهای خارجی شون رو با هواپیماهای قطر و امارات و ..... انجام بدن! چون مهمانداران باکلاس تر و بی حجابی داره. پس ایرباس فقط برای سفر حج استفاده خواهد شد که اون هم فقرا باز نمی تونن برن! تازه اگه تا اون زمان روابط ایران عربستان همچنان شکرآب نمونه.
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    رضای عزیز خداروشکر که دولت قبل خزانه رو خالی کردند و پولش رو ریختند تو سفره مردم! و گرنه خرج دولت یازدهم اونقدر زیاد بود که همون ته مونده خزانه هم به مردم نمی رسید. تازه اگر این خزانه خالی هم از ادعاهای کذب این دولت نباشه!
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    خبرنگار «نسیم آنلاین» با استناد به سایت رسمی اوپک کسب اطلاع کرد میانگین قیمت نفت در دولت روحانی، حدود ۲ دلار از میانگین قیمت نفت در دولت محمود احمدی‌نژاد بالاتر بوده است.
  • طوفان ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    عزیزان یادتون باشه این دولت نرخ دلار رو با 3600 تحویل گرفت و اونو در همین اندازه ها تثبیت کرد دولت مقدار زیادی از بودجه خودش رو با کاهش قیمت از دست داد ولی دست مریزاد که در کسری در بودجه زیاد نمایان نشد تورم 40 درصد رو 15الی 20 درصد کاهش داد رشد منفی اقتصاد رو مهار کرد بدلیل تحریم ها و عدم سرمایه گذاری در حوضه مسکن و تولیدات زنگ تعطیلی و رکورد در چند سال گذشته نواخته شده و بی انصافی هست رکورد رو مستقیم به دولت دهم پیوست کرد ای کاش جناب احمدی نژاد بجای دادن سهام عدالت و .... درآمد ها در دوران طلایی رو صرف زیر ساخت و تقویت اقتصاد میکردن نه مصرف در بازار موفق باشید
  • بنده خدا ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقاي عليرضا به نظر شما پولي كه دولت به اين آقا داده بلا عوض بوده ؟ اين پول تا الان به خزانه برگشته ولي به صورت قسطي .حداقل اين پول اگر هم موقتي باعث ايجاد اشتعال شده باشه ولي با اين پول چرخ زندگي چند تا خانواده را گردونده . شما ناراخت هستيد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ررضاا ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    یک کلمه "بغض"
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    آقای روحانی شعار بس است اون ازقبل ازبرجام اینم پسابرجام
  • عباس ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    حرف رییس جمهور100%درست است احتمالا آماربیشتربوده ولی آقای روحانی شکسته نفسی کردند وکف آمار گفته اند منظور ایشون ایجادآمار برای پژو وایرباس فرانسه وجوانان ایتالیا وکشاورزان آمریکایی بوده
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    باش تا صبح دولتت بدمد
  • مهدی ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    دولتی که به جای کارکردن فقط دنبال ایراد گرفتن ازدولت قبله یقینا نمیتونه موفق باشه ازقدیم گفتند به عمل کاربرآید به سخن دانی نیست .
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    این که تو میگی اشتغال نیست چون این وام ها رو فقط به امثال تو ریش و پشمی ها و خودشیرین ها میدن نه به مردم عادی
  • سید دکتر محمود ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    همه تان سرو ته یک کرباسید خیلی باهم فرق ندارید
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    الان اشتغال در جامعه سرريز شده من بازاري هم از صبح تا الان كه 6 عصره توي اين ايام مثلا عيد بيكار نشستم
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    حوزه مسکن
  • مخالف ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ناشناس 13:19تورو خدا بروحانی هم بگو درحد احمدی نژادکارکنه فقط وام مسکنش 160تومن نباشه وبا25تومن مردمو خونه دارکنه.درموردقیمتها تودوره روحانی نگو که افزایش نرخ بلیط هواپیما خیلی خیلی مردمو بوجد اورده
  • مخالف ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    یکی یادش رفت بگه تمام برجام و پسا برجام مال زحمات دولت قبل بوده وگرنه اصلاح طلبا رو تو دنیا کسی نه جایی حسابشون کرده و نه جایی حساب میکنه.
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام ،من شغل آزاد دارم ،من مقایسه ای بین دولت الان و دولتهای قبلی نمیکنم ،فقط میتوانم بگویم که در عرض سی سال گذشته امسال اولین سالی است که نسبت درآمد و خرج بطور وحشتناکی اختلاف پیدا کرده و ما که شب عید باید جبران سال را داشته باشیم در عرض یک ماه و نیم گذشته زیر یک میلیون درآمد داشته ام و بی سابقه بوده در این سی سال که خرید عید طلبم پولی برای سیر کردن شکم زن و بچه ام هم ندارم ،حالا با آبرو داری چگونه تا چند ماه بعد از عید را بگذرانم خدا میداند که نمیدانم چگونه
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    کدوم کار کدوم اشتغال زایی یه تعداد تیر ماه امسال ازمون استخدامی حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دادن 54 نفر طی مراحل قبول شدن و با صرف هزینه قرارداد 7 ساله نوشتن و لباس فرم رو به درخواست دانشگاه خریداری کردن اما به لطف وزیر همه رو ماس مالی کردن از اول ازمون گرفتن و یه تعداد دیگه جای این 54 نفر معرفی کردن این 54 نفر هم رفتن کشکشونو بسابن
  • مخالف ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    موضع ارتجاعی تو علی محشره ولی مردم 8سال منتظر نمیمونن وتکلیف شماو دولتتو رو یکسره میکنن
  • میلاد ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اقای روحانی سال دیگه تمومه فرصتتون... هنوز مشغول انتقادی؟؟؟
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    یاد نقی معمولی افتادم
  • مخالف ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    برا نعمت زاده
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    به اندازه ای ساده لوح هستی که این چیزهارا باور داری اگر همه به این ساده لوحی باشند وای به روزمان است
  • مخالف ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    تو برو برای خودت دعا کن ولا مالیات تو رکود ندیدیم
  • سلطانی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    البته حرف قشنگی یکی از کاربران عزیز نوشته اشتغال زایی بوده برای کارکنان شرکتهای هواپیمایی و خودرویی فرانسه و ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی نه ایرانی.
  • مخالف ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    حق همیشه تلخه
  • مخالف ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    حقو گفتی
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ایضا بقیه رشته ها!
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    +1000000
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    از کجای حرفش برداشت کردی نشسته بیان استخدامش کنن؟!! از سوادتونه یحتمل
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    بله انشاا... در بیداری میبینیم
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    :-)))) آره شوخی کرده! کلا زیاد شوخی میکنه
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ما هم تهرانیم هیچ کدوم به این آقای حسن رای ندادیم بازم نمیدیم البته! کاش میشد رای منفی بدیم
  • مخالف ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    و الان روحانی داره چ میکنه!
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ناشناس 14.54 باسوادی شما هم از همین کامنت سراسر سواد شما کاملا مشخص شد ما دیگه حرفی نداریم
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    منشورت همون 1-2 میلیونیه که با اینهمه تبلیغات ماهواره!! و انگلیس کلا پیدا کرد. اونوقت یادت میاد تو 92 همین رای چقد بود؟!؟!
  • مخالف ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اهان اشتغالو بازدهی رو معنی کردی ,دیگه دولت وکارشناسا بایس ازشما مفهوم اشتغالو بپرسن.عجب!غیر دولت وقت کی بایس جوابگوی اشتغال باشه اونهم بعد3سال ک حکومت داری میکنن
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    پس لابد اون تورمی هم که 88 ازش دم میزدین محصول دوره سازنگی!!! بوده!! 1 چیزی بهتون عرض کنم. شما که انقدم کامنت میذاری و همیشه هم انقد متعصبانه -و البته نه افراطی!!!- حرف میزنی، از یه حدی بیشتر اغراق کنی باعث پس زدن میشه نتیجه عکس میده باشه. روش فکر کن
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ناشناس 14:20 راست گفتی دیدم. دیدیم که چند میلیون جوان الان دارن تو اون خونه ها زندگی میکنن! فقط به تعدادش فکر کن بعد ببین حرفی که میزنی چقد باورپذیره
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ساندیس گرونتره یا هواپیما؟!
  • مخالف ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    شعارنه توعمل چکار داره میکنه.معنی ارامشو با کار سه شیفته با حداقل حقوق داریم لمس میکنیم.
  • مخالف ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ارزو دارم مسُولین حرف مخالفینشونو هم تحمل کنن
  • مخالف ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اقا وض اورژانسیه!همون وضعیت کاری رو هم برسونی دعای خیر مردمو داری پشت سرت
  • مخالف ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    و تو دوره ابهت اون 500تا ایرانیو جرات نداشتن تو عربستان بکشن
  • مخالف ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    وام مسکن روستایی رو هم بگو
  • مخالف ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    محمود اندازه خودش کارکرد.دست مریزاد احمدی نژاد.تورم 15درصدو تو افزایش قیمت میوه ونرخ بلیط هواپیما فهمیدیم
  • ناشناس ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    صد در صد . فکر کرده عارفو بیاره پشتش تموم دنیا بهش تعظیم میکنن !!
  • ناشناس ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    جون عمت تو دانشجوی ارشدی ؟؟ گردن خودمو میزنم اگر نهایت فعالیتت توی روز غلت زدن از اینور به اونور توی رختخواب نباشه !!
  • حامد از یزد ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    با سلام ما که یزدیم تو این دو سال و رکود خیلی از کارخانه های کاشی دارن ورشکست میشن. آمار بیکاری یزد نسبت به قبل بیشتر شده.اگه کار ایجاد شده بود که رکود نداشتیم.آقای رییس جمهور واقع بین باشید و با مردم رو راست صحبت کنید.آخه مردم از دولت راستگویان انتظار صداقت دارند..
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    مسئله اصلی اینه که اساس و مبنای کار این دولت تعامل با دنیاست با همین نیت مداکزات هسته ای را شروع کردن که از باب گسترش روابط با دنیا اوضاع اقتصادی سر و سامان پیدا کنه ولی در عمل این اتفاق نیفتاد. حالا دولت میخواهد با مقصر نشان دادن دولت قبل خود را پیروز نشان دهد ابنهافقط بلدن طرحهای دولت قبل را مزخرف بنامند . ولی کاش به جای این کار خودشان هم چندتا طرح مزخرف داشتن . ایجاد شغل پیشکش اگه دولت فقط بتونه جلو قاچاق کالا را بگیره خود مردم میتونن برا خودشان کار ایجاد کنند
  • ناشناس ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    پژو با قرارداد ایرانی از رکود خارج شد و کارگران فرانسوی شاغل شدند .
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    شیرازی من نگفتم اصولگرا هستن منظورم این بود که خاکستری هستن یه بار به روحانی رای میدن یه بار به احمدی
  • سید حسین ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    دکتر روحانی درست میفرمایند... بنده خودم هفته ای به مدت 1 ساعت اشتغال پیدا کرده ام.... به مادرم توی کارهای خونه کمک میکنم بنده خدا پسر بزرگ کرده برای همین روزا دیگه... روحانی مچکریم
  • سید یاسر ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    بالاخره ۸ سال تحمل کردن عدالت و شنیدن حرف حق و افشاگری هایی که دکتر احمدی نژاد کرد و تا اون زمان کسی جرات بیان کردنش رو نداشت بهانه ای شده برای تخریب
  • ناشناس ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    لبو جون حداقل دلشون خوشه یه سقفی بالا سرشونه الان که خدا رو شکر همونم نیست باید برن تو جوب بخوابن ملت !!
  • یه بنده خدا ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    سه ساله این آقا می فرمایندسال آینده سال رونق تولید.سال آینده سال رونق اقتصادی.طوری که دیگه کلمه رونق خودش داره کم میاره.سه سال ازدولت ایشان باتخریب وانتقادازدولت قبلی گذشت بدون اینکه برجامی به فرجام برسه .ولی ازحق نگذریم خوب لبخندمی زنن!!!آدم نمیتونه ایمانشو زیرپا بذاره حقیقتا خوب مذاکره میکنند.حتی حاضرن باعادل الجبیرچندش بااون فاجعه منا بازم تعامل کنن.آخه دیپلماسیشون خیلی قویه!!!بعضیهادیپلمات آفریده شدن.جناب رئیس جمهورمغلطه وسفسطه مال زمان سقراط وارسطو بود البته الانم جواب میده ولی زودلو میره...............1111
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    تاریخ نشون داده هر حاکم و دولتی که دهن بین باشه و طبق عقل خودش مملکت رو اداره نکنه محکوم به شکست است . مثل ناصرالدین شاه و فتحعلی شاه
  • ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دولت آقای روحانی تا الآن هرچه پروژه به نام خودش افتتاح می کنه و به قولی اشتغال زایی می کنه همش حاصل دولت گذشته هست و از طرح های دولت گذشته هست که کار اصلیش هم در همان دولت انجام شده.
  • هانیه ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    15000000میلیون بیکار طبق آمار غیررسمی.ورشکستگی 30درصد واحدهای صنعتی و رکود 15000واحد صنعتی این دولت داره کشور رو وابسته میکنه تولید داخل رو فلج کرده واسه اروپاییها اشتغال ایجاد میکنه با لبخند که اقتصاد شکوفا نمیشه با متهم کردن که کاری پیش نمیره دولت راستگویان که نرخ رشد اقتصادی رو هر روز تغییر میدن والله سرعت خیلی بالاست دلشون خوشه اروپایی ها بگن اقتصاد ایران داره به سرعت رشد میکنه
  • محمد از مشهد ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    سیاست مدار یعنی همین اگر ریاست جمهورها با مردم رو راست وراستگو باشند که من شما به انها رای نمی دادیم. ادم باید انصاف داشته باشد .
  • بشیر ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    نمیشه !!آخه رئیس جمهور دو سال وقت می خواد تا فکر کنه چه کار مثبتی این دوسال واندی انجام داده!!!
  • رضایی ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    اقای احمدی نزاد بی نقص نبودند اما کارایی وعملکرد ایشان بهتر از اقای روحانی بود ای کاش مسئولین ما بدون حاشیه وبا رعایت حقوق جمعی و روان شناختی بدون گرایشهای حزبی انجام وظیفه میکردند....ای کاش........
  • ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    یک هدف فراموش شدن مشکلات اقتصادی در ذهن مردم است , هدف دوم نوشاندن جام زهر دوم است
  • ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    بیشتر این ادم ها طرز حرف زدنشون همینطوریه اگه دقت کنید همه رو بیسواد میدونن و خودشون رو پروفسور و اگر کمی تامل کنیم میبینیم کسی که باسواد تره ادعاش کمتر و کمتر دیگران رو بی سواد میدونه
  • Adel ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    کدوم رفع خطر جنگ؟؟!!! اینکه عربا بخوان علیه ایران نیروی زمینی مشترک تشکیل بدن؟؟ یا تهدید همیشگی عربا!!
  • adel ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    هیچی نذاشته باشه حداقل واستون چند تن اورانیوم و آب سنگین گذاشت که برید باهاش دو سال و نیم بتونید فقط پز مذاکره و امتیاز آوری بدید
  • ایران ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    43 درصد نظر ها غیر قابل انتشار میباشند؟؟؟
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    خدایا کی تموم ميشه این دوره کابوس وار
  • استاد دانشگاه های تهران ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    1 1
    شما که به سانسور و توهین و تحمل نداشتن انتقاد مشهورید.هه. درود بر دکتر محمود احمدی نژاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس