کد خبر 540202
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی با تاکید بر فعالیت متخصصان در حوزه تولید رادیو داروها و محصولات جدید پزشکی هسته‌ای، تاکید کرد: ما مصمم هستیم که ایران قطب تولید رادیو دارو در منطقه شود.

 به گزارش مشرق، علی‌اکبر صالحی که به دلیل کسالت در همایش «بررسی راهکارهای دستیابی به مرجعیت علمی و پژوهشی» در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور نیافته بود، پیامی به این همایش ارسال کرد که از سوی بهروز کمالوندی در جمع محققان و دانشمندان علوم پزشکی قرائت شد.

صالحی در بخش‌هایی از این پیام به تحول حوزه سلامت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور قدرتمند جامعه پزشکی در این عرصه اشاره کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از این پیام به فعالیت‌های تخصصی سازمان انرژی اتمی و ارتباط آن با تامین نیازهای علوم پزشکی در کشور، از فعالیت ۱۴۰ مرکز پزشکی هسته‌ای در کشور خبر داد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در این پیام با اشاره به امکان تشخیص بیماری‌های گوارشی، قلب و عروق، استخوانی و انواع عفونت‌ها به وسیله پزشکی هسته‌ای، از فرصت پسابرجام به عنوان فرصت مناسب توسعه زیرساخت‌ها برای مراکز تشخیص بیماری‌ها توسط پزشکی هسته‌ای خبر داد.

صالحی همچنین در بخش دیگری از این پیام، خطاب به جامعه پزشکی، یادآور شد که پس از کار سربازان دیپلماسی، این بار نوبت گروه متخصصان حوزه‌های مختلف کشور است که بتوانند از فرصت ارتباطات بین‌المللی استفاده کنند و ضمن تجاری‌سازی محصولات پزشکی هسته‌ای، به توسعه مراکز جدید هم بپردازند.

وی در بخش پایانی پیام خود به ساخت اولین بیمارستان تخصصی هسته‌ای کشور، اشاره و از جامعه پزشکی درخواست کرد که در این جهت با متخصصان سازمان انرژی اتمی همراهی کنند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    0 0
    این حرفها تو یاد ما خواهد ماند ....
  • مهماندار هواپیما ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    0 0
    ببینیم و تعریف کنیم دکتر
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    ببخشیداین سربازهای دیپلماسی که گفتی چندماه خدمت اند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس