بی‌بی‌سی در مقاله‌ای که امروز بر روی خروجی خود قرار داده، مجدداً مسئله تبلیغ برای عدم رای‌آوری آیات جنتی، مصباح و یزدی را پیش کشید.

گروه سیاسی مشرق - با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری - گزارشی "همراه با انتخابات" با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد.


19:23

اینفوگرافیک/ مسیر انتخاب

 در اینفوگرافیک تعاملی «مسیر انتخاب» که بر اساس بیانات رهبر انقلاب تهیه شده است، میتوانید روندی که با تصمیمات احتمالی شما در انتخابات هفتم اسفند 94 رقم خواهد خورد را مشاهده نمائید.

برای شروع اینجا را کلیک کنید.

19:03

5 کاندیدای دیگر به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف دادند

 محمدنبی آقا تقی، مهدی اقراریان، علی‌اصغر غلامی، سیدابوالفضل نورانی و احمد غلامی 5 کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران انصراف دادند.

18:42

گفت‌وگوی جالب کاربر تلگرام با کرباسچی+ عکس

 یکی از کاربران تلگرام در گفت‌و‌گویی بعد از اینکه غلامحسین کرباسچی را ابتدا مورد تمجید خود قرار می‌دهد و از وی پاسخ دریافت می‌کند، در ادامه  این کاربر مفاسد اقتصادی دبیرکل حزب کارگزاران را به وی یادآوری کرده  و آیه ای از قرآن کریم را ارسال می‌کند اما بلافاصله توسط کرباسچی مسدود(Block) می‌شود تا کاربر نتواند در ادامه پیام دیگری ارسال کند.

گفت‌وگوی جالب کاربر تلگرام با کرباسچی+ عکس

18:34

۳ کاندیدای تهران به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف دادند

علی‌اصغر غلامی، سیدابوالفضل نورانی و احمد غلامی سه کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران انصراف دادند.

این سه کاندیدا در بیانیه‌ای اعلام کردند که به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف می‌دهند.

18:28

درخواست دانشجویان از آیات موحدی و امامی‌کاشانی برای خارج‌شدن از لیست مورد حمایت  بی‌بی‌سی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران  نامه‌ای خطاب  به آیات موحدی‌کرمانی  و امامی کاشانی کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صادر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: شما در فهرستی قرار گرفته اید که انگلیس از آن حمایت کرده است،حال مردم نام شما را روی در و دیوار شهر در فهرستی می‌خوانند که دشمن از آن حمایت می‌کند اما هنوز موضع شما برای ادامه حضور در این فهرست مبهم است.

18:25

کواکبیان: هر کس مورد حمایت رسانه‌های خارجی باشد از ما نیست

مصطفی کواکبیان عصر امروز در سالن شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف در همایش "ایستگاه بعد، بهارستان"، حضور یافت و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت بی‌بی‌سی از لیست اصلاح‌طلبان گفت: ما هیج نیازی به حمایت بی‌بی‌سی نداریم و معمولا کسانی وابسته به خارج می‌شوند که مردم آنها را نمی‌خواهند و ما معتقدیم از حمایت مردم برخورداریم.

کواکبیان افزود: معتقدم پناهندگی گرفتن مربوط به خود اشخاص می‌شود نه جریان سیاسی آنها و هر کس مورد حمایت رسانه‌های خارجی باشد از ما نیست.


18:20

لیست نهایی نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور + اسامی

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند‌ماه امسال برای انتخاب 290 نماینده ملت در 207 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور، لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور با اسامی افراد مشخص شد.


17:20

وزارت‌کشور اقدام «روابط عمومی مجلس» را مصداق تخلف انتخاباتی اعلام کرد

محمد حسین مقیمی در پاسخ به سوالی درخصوص اقدام روابط عمومی مجلس برای تبلیغ یک فهرست انتخاباتی خاص گفت: این اقدام مصداق تخلف انتخاباتی است

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور تاکید کرد: قطعا این موضوع پیگیری خواهد شد.

گفتنی است روز گذشته و در اقدامی نامتعارف و غیرقانونی، اداره اخبار مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رسانه ها خواستار پوشش دادن نشست خبری ائتلاف «صدای ملت» شده بود. علی مطهری ریاست این ائتلاف را بر عهده دارد.

وزارت‌کشور اقدام «روابط عمومی مجلس» را مصداق تخلف انتخاباتی اعلام کرد

16:35

آیت‌الله موحدی‌کرمانی: توطئه اصلی دو قطبی کردن خبرگان است

آیت الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه  حمله دشمن به حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح نشانه اثرگذاری آنها است، اظهار داشت:  توطئه اصلی دو قطبی کردن خبرگان است.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی تصریح کرد: با تحقق حضور حداکثری در انتخابات، نتیجه هرچه باشد شکست دشمن است، و اجتناب از موضع تهمت ایجاب می کند از ادعاهای دشمن اعلام برائت شود. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه آیت الله جنتی با شجاعت امید برای اثرگذاری فشارهای سیاسی برای نادیده گرفتن قانون را به یأس تبدیل کرد،‌یادآور شد: آیت الله یزدی با تدبیر در اداره مجلس خبرگان مانع تنش زایی در کشور و یک حامی جدی برای رکن ولایت فقیه محسوب می‌شود.

16:30

آیت الله هاشم بطحایی گلپایگانی عضو لیست منسوب به هاشمی رفسنجانی (خبرگان مردم) امروز در جمع اعضای انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه قم با اشاره به لیست انگلیسی گفت: دشمن یک حمله سیاسی برای تفرقه افکنی انجام داده است؛ این تک خطرناک را باید پاتک بزنیم و این را به ستاد آقای هاشمی هم اعلام می‌کنم اگر در مورد این حمایت انگلیسی سکوت کنیم، دال بر رضایت است.

16:25

 واکنش عارف به عدم حضورش در لیست صدای ملت

محمدرضا عارف سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه همایش مطالبات دانشگاه از مجلس آینده که در دانشکده فنی تهران برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا در لیست صدای ملت حضور ندارید، گفت: نظری در این مورد ندارم.

16:10

باهنر مسئول ستاد خبرگان جامعه روحانیت مبارز تهران شد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله موحدی‌کرمانی به من امر فرمودند که این بخش‌ها (ستاد خبرگان) را مدیریت کنم.

15:01

چرا برخی‌ها ساکتند و بر دهان انگلیس نمی‌زنند؟

آیت‌الله مدرسی یزدی از افرادی که مورد حمایت انگلیس قرار گرفته‌اند اما از آنها تبری نمی‌جویند به‌شدت انتقاد کرد.

13:16

 کواکبیان: لیست اصلاح‌طلبان نیاز به رایزنی‌های بیشتری دارد

ابراز نگرانی BBC از احتمال افت آرای «هاشمی»/ اشاره کنایه آمیز توکلی به جلالیمصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری با اشاره به فهرست ارائه شده اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس اظهار داشت: طبق مصوبه شورای عالی سیاستگذاری بنا بود دبیران کل احزاب بعد از عارف در لیست قرار بگیرند ولی ظاهرا این لیست بر اساس حروف الفبا تنظیم شده است. 
وی افزود: این  لیست نیاز به رایزنی‌های بیشتری دارد و لذا ما پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.


12:35

 یک نمای دیگر از «خودمرکزگرایی» هاشمی

پرویز امینی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرام خود نوشت:  در تحلیل‌های مفصلی که پیش‌تر داشتم، به شخصیت شناسی جناب هاشمی پرداختم و «اگوسنتریسم» یا «خودمرکزگرایی» را به عنوان ویژگی اصلی شخصیتی وی تبیین و تحلیل کردم. یکی از تاثیرات این نوع روانشناسی منطبق کردن واقعیات با انتظارات خود، به جای منبطق شدن خود با واقعیات است. در حقیقت، واقعیت آن چیزی نیست که واقعا رخ داده است بلکه واقعیت آن چیزی است که یک فرد خودمرکزگرا می‌خواسته که رخ بدهد.


11:48

 ادعای جدید عارف در مورد لیست اصلاح‌طلبان

محمدرضا عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اگر همه لیست اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت می‌شدند بازهم با حامیان دولت و برخی از اعضای فراکسیون رهروان ائتلاف می‌کردید، اظهار داشت: ما با فراکسیون رهروان ائتلاف نکردیم بلکه ائتلاف ما با حامیان دولت شکل گرفت.

11:35

حسادت اصلاح‌طلبان به شعار اقتصادی اصولگرایان

یک روزنامه اصلاح‌طلب، با حسادت به حضور چند اقتصاددان در لیست ائتلاف واحد اصولگرایان، به انتخاب شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» از سوی نامزدهای اصولگرا اعتراض کرد.

11:00

ابراز نگرانی BBC از احتمال افت آرای «هاشمی»/ اشاره کنایه آمیز توکلی به جلالی مطهری: قراردادن نامم در لیست اصلاح‌طلبان به درخواست خودشان بوده نه من

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره علت قرار گرفتن نام وی در لیست اصلاح‌طلبان و عدم قرارگرفتن نام عارف در لیست صدای ملت گفت: اینکه اصلاح‌طلبان و حامیان دولت نام من را در لیست‌شان قرار دادند خواست خودشان بود نه درخواست من.
وی افزود: اسم آقای عارف را در لیست صدای ملت قرار ندادیم چون با هم بده بستان سیاسی نداریم. ما جریان جدیدی هستیم و نمی‌خواهیم تابلوی اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی مصطلح باشیم.

10:30

بی‌بی‌سی انگلیس درباره "احتمال افت آرای هاشمی" رسماً ابراز نگرانی کرد

ابراز نگرانی BBC از احتمال افت آرای «هاشمی»/ اشاره کنایه آمیز توکلی به جلالیرسانه رژیم سلطنتی انگلیس(بی‌بی‌سی) در مقاله‌ای که امروز بر روی خروجی خود قرار داده، مجدداً مسئله تبلیغ برای عدم رای‌آوری آیات جنتی، مصباح و یزدی را پیش کشیده است.

بی‌بی‌سی که هفته گذشته در مقاله‌ دیگری خواستار عدم رای به سه فقیه مذکور و به جای آن رای به یکی از فهرست‌های انتخاباتی خبرگان شده بود، در مقاله امروز خود به بررسی احتمال رخداد  چنین اتفاقی در انتخابات ایران پرداخته است.

نویسنده این مقاله که به نظر می رسد در انتقاد به نابلدی سیاسی نویسنده مقاله پیشین بی‌بی‌سی دست به قلم برده است، ضمن بررسی احتمالات موجود بر مبنای شیوه رای دهی مردم تهران در انتخابات‌های پیشین، رسماً ابراز نگرانی کرده است که دمیدن به چنین مسئله‌ای در تهران ممکن است آرای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را کاهش داده و حتی وی را تا رتبه‌های هشتم و نهم راه‌یافتگان به مجلس خبرگان از تهران نیز تنزل دهد.

9:20

رحمانی فضلی در برنامه نگاه یک:
بیش از یک میلیون نفر انتخابات 7 اسفند را برگزار می‌کنند


کنایه هاشمی به رای 3 درصدی روحانی/ وزیر کشور: بیش از یک میلیون نفر انتخابات 7 اسفند را برگزار می‌کنند/ اشاره کنایه‌آمیز توکلی به کاظم جلالیعبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» به تشریح آخرین اقدامات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو پرداخت و اظهارداشت: ما از فروردین ماه، اقدامات اولیه را برای برگزاری انتخابات شروع کردیم و هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات در زمینه امنیت، نظارت، اجرا، پشتیبانی و رسانه‌ای صورت گرفت و تاکنون نیز هماهنگی و تعامل در حد بسیار بالایی اتفاق افتاده است.

وزر کشور با بیان اینکه در مرحله احراز صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات، طبق قانون عمل شد، گفت: با تلاش و تعامل مثبت این اقدام انجام گرفت و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.


9:00

 طرح 3 فوریتی جناح چپ برای عدم برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری

جناح چپ كه اكثریت مجلس سوم را در دست داشت٬ پس از مصوبه مجلس خبرگان رهبری و اعطای اختیار تائید صلاحیت داوطلبان این مجلس به شورای نگهبان٬ تلاش كردند تا با ارائه طرحی3 فوریتی٬ انتخابات خبرگان رهبری را به تعویق بیندازند. این طرح با هوشیاری جناح راست ناكام ماند.

8:33

کنایه هاشمی به رای 3 درصدی روحانی/ وزیر کشور: بیش از یک میلیون نفر انتخابات 7 اسفند را برگزار می‌کنند/ اشاره کنایه‌آمیز توکلی به کاظم جلالی کنایه توکلی به جلالی: دوستان به حرف‌هایی که میزدند اعتقاد راسخی نداشتند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس احوالات رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان که به فهرست اصلاح طلبان پیوسته است را با نقل حدیثی از حضرت علی«ع» توصیف کرد و گفت: خیلی عجیب است که فردی به گروه سیاسی اصولگرا معتقد باشد و به این امر توجه نکند و در لیستی قرار بگیرد که تکلیف شان را با برخی امور مشخص نمی کنند.
وی گفت: حضرت علی می فرماید: فى تَقَلُّبِ الاْحْوالِ عُلِمَ جَواهِرُ الرِّجالِ «در گردش روزگار جوهر افراد مشخص می شود.»

8:00

جدول/ 69 کاندیدای اصلاح‌طلب برای 30 کرسی رقابت می‌کنند

بررسی لیست‌های مختلفی که از سوی اصلاح‌طبان و مؤتلفین آن‌ها منتشر شده نشان می‌دهد که 69 نفر از سوی این جناح برای رقابت بر سر 30 کرسی در تهران به مردم معرفی شده‌اند. اسامی این 69 نفر را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

کنایه هاشمی به رای 3 درصدی روحانی/ وزیر کشور: بیش از یک میلیون نفر انتخابات 7 اسفند را برگزار می‌کنند/ اشاره کنایه‌آمیز توکلی به کاظم جلالی

7:18

 هاشمی رفسنجانی: با حمایت من رای روحانی از ۳ درصد به بالای ۵۰ درصد رفت

هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر دیروز در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی مردمی و ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در حسینیه جماران تأکید کرد: افراد شناخته‌ شده‌ای که رد صلاحیت شدند، باید افرادی که نامدار نیستند را به جامعه معرفی کنند تا در انتخابات پیروز شوند، همان طور که بنده بعد از رد صلاحیتم در انتخابات ریاست جمهوری از آقای روحانی حمایت کردم و ظرف یک هفته آقای دکتر روحانی که دارای 3 در صد رای بیشتر نبود به بالای 50 درصد رای رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ناشناس ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    به گفته هاشمی ؛ روحانی فقط 3 درصد رای داشته ! عجیب نیست ! یعنی رای ایشان از آراء باطله کمتر بوده است !
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    الآن شما خوشحالید یا ناراحت؟؟؟
  • بابک ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    دولت سه درصدی؟!خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    اتفاقا من هم با این صحبت موافقم که روحانی بیش از سه درصد رای نداشت.ولی اینکه آقای رفسنجانی باعث شد که روحانی بیشتر رای بیاره خیلی خنده داره و ازون حرفاست.اقای روحانی رای آورد چون به مردم قول هایی داد و مردم هم فکر کردن که مذاکرات به نتیجه برسه همه چی بر میگرده به قبل.قیمتها نصف میشه.خودرو ارزون میشه.حتی مردم فکر میکردند یارانه هاشون چند برابر میشه و قبوضشون کم میشه.باور کنید نود درصد افرادی که به آقای روحانی رای دادند فقط با این استدلال و منطق با ایشون رای دادند.وگرنه من روزهای اول که سخنرانی روحانی رو دیدم کفتم ایشون نفر آخر میشه و حتی سه درصد هم زیاده.به هر حال فکر نکنم که آقای روحانی در دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری هیچ رایی بیاره.چون نتنها هیچ کدوم از قولهای روحانی عملی نشد بلکه برای قشر متوسط و مستضعف بدتر هم شد. من خودم از کسایی بودم که به ایشون رای دادم و الان به شدت پشیمونم.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    دلواپسان حاج آقا!!!
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    بی بی سی نگران باش نگران باش تاصبح دولتت بدمد/چون هاشمی جایگاهی نداره
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    کاربی برنامگی و بی مدیریتی و سهم خواهی اصلاح طلبان به جایی رسیده که علی مطهری هم برایشان ناز می کند متاسفم برای حزب ضد اقتصادی
  • ناشناس ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    درود بر عارف درود بر روحانی درود بر هاشمی درود بر اصلاح طلبان
  • ناشناس ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    هاشمی در انتخابات خبرگان رای نمی آورد.
  • ناشناس ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    عارف 7 درصدی ! خخخخخخخخ .
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    قدرت و پول و میز 1400 سال قبل گلوی اصغر حسین ع را پاره کرد . مردم به کسی توهین نمی کنم ولی مواظب خودمان باشیم برای دنیای دیگران آخرت خود را ویران نکنیم و درست انتخاب کنیم .
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    اتفاقا درست گفته عامل اختلاف اصولگرایان هاشمی ونفوذی های او دربدنه اصولگرایی بود که الان تغییر ماهیتشان دیده می شود
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    افساد طلبان در انتهای راه هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس