مدعیان اصلاحات و حامیان دولت در حالی رونق اقتصادی را یکی از اهداف انتخاباتی خود عنوان می‌کنند که نه تنها برنامه‌ای در این زمینه ندارند بلکه حتی در لیست آنها یک اقتصاددان نیز به چشم نمی‌خورد!

گروه سیاسی مشرق - با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری - گزارشی "همراه با انتخابات" با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد.




18:14

آیت‌الله موحدی کرمانی:
وحدت اصولگرایان در این دوره بی‌سابقه است/ مردم به همه 30 نفره لیست رای بدهند

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه تصمیم واحدی اصولگرایان در این دوره گرفته‌اند، گفت: تاکید ما رای دادن به همه 30 نفر لیست ائتلاف در انتخابات است.

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهری

غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان  در همایش بزرگ اصولگرایان که در مدرسه شهید عالی مطهری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات یکی از گذرگاه‌های حساس برای ملت ایران است. در انتخابات است که یک ملت می‌تواند احساس هویت سیاسی کند.

وی افزود: انتخابات فرصتی برای اعمال حاکمیت ملی و فرصتی برای تجلی اراده ملی و همچنین فرصتی برای همبستگی ملی برای نشان دادن استقلال و آزادی کشور است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان یادآور شد: انتخابات گامی مهم به سوی تحقق  کامل جمهوری اسلامی ایران است همانطور که رهبری فرمودند انتخابات یک نعمت الهی است و باید قدر آن را بدانیم، باید به انتخابات نگاه کرد.

حدادعادل در همین زمینه یادآور شد: قبل از انقلاب انتخابات نداشتیم بلکه نمایشی از انتخابات بود اما حقیقتی در کار نبود. مردم باور نداشتند و در انتخابات شرکت نمی‌کردند و رای هم نمی‌دادند اما جمهوری اسلامی امروز به برکت انقلاب الگوی مردمسالاری دینی شده است و همه می‌توانند به راحتی با شرکت در انتخابات به افرادی که خود می‌خواهند رای دهند.

18:00

 نبویان: برخی قهرمان «عقب‌نشینی» هستند

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه دولت یازدهم فقط برای نظام زحمت داشته است، گفت: حتی اگر دولت باغیرتی بیاید و بخواهد صنایع هسته‌ای و نظامی را حفظ کند، باز هم به خاطر تعهدات این آقایان، تحریم‌ها و قطعنامه‌ها برگردانده خواهد شد.

17:58

 منشأ رقابت هاشمی-روحانی در انتخابات خبرگان

پرویز امینی استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشته است:
فضای بعد از انتخابات ۹۲، فضای «بازگشت به جامعه» هاشمی بعد از یک دوره «طرد اجتماعی» بیست ساله او از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۹۲ است که دوم خرداد ۷۶ و سوم تیر ۸۴ و نیز ۲۲ خرداد ۸۸ از نقاط پیک این طرد شدگی‌اند.

17:33

 عکس/ استقبال گسترده مردم ورامین از آیت‌الله جنتی


حد فاصل میدان امام حسین و ولیعصر در ورامین محلی است که آیت الله جنتی قرار است مورد استقبال مردم واقع شود؛ از ساعات اولیه صبح نه تنها این خیابان بلکه کلیه خیابان های منتهی به این دو میدان از جمعیت پر شده است.

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهری

17:00

 لیست هاشمی؛ لیستی که دیگر وجود خارجی ندارد

لیستی که با عنوان لیست هاشمی رفسنجانی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری معرفی شد، ساعت به ساعت دارد اعتبارش را بیشتر و بیشتر از دست می دهد.

16:18

 در انتخابات پیش رو چند میلیون رای اولی داریم؟

وزیر کشور با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۳ میلیون نفر رای اولی هستند،گفت: ۵۵ میلیون نفر واجد شرایط رای‌دادن هستند‌.


15:48

کنایه پرویز داوودی به عملکرد اقتصادی دولت روحانی

معاون اول دولت نهم با انتقاد از سیاستهای اقتصادی دولت یازدهم گفت: آقای روحانی دو سال و نیم گذشت کی می‌خواهید کارتان را شروع کنید؟

15:04

 بیانیه آیت‌الله امینی: مردم مراقب فضای غبارآلود قبل انتخابات باشند

در بیاینه آیت‌الله امینی به مناسبت انتخابات آمده است:‌ ملت ایران هرگز به خواست بیگانگان روی خوش نشان نداده و بعضاً پس از تلاطم‌هایی، نتیجه نهایی همیشه عکس اراده دشمنان بوده است.

14:48

 کواکبیان حاضر به مناظره با نبویان نشد

قرار بود ساعت 14 امروز کواکبیان و نبویان در دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر مناظره داشته باشند که کواکبیان حاضر به مناظره با نبویان نشد.

14:05

مرضیه وحید دستجردی: افزایش قیمت دلار اهرمی برای جبران کسری از سوی دولت است

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهریعضو لیست ائتلاف اصولگرایان تهران گفت: یکی از راه‌های تامین اعتبارات دولت، فروش دلار است. آنها دلار را در بیرون از بانک مرکزی می‌فروشند بنابراین مشخص است که قیمت دلار توسط دولت اهرمی است برای اینکه بتوانند کسری‌های خود را برطرف کند. کاملا مشخص بود که برجام فقط یک تاثیر سیاسی می‌گذارد.


13:47

درگیری لفظی اصلاح‌طلبان بر سر اصولگرایان حاضر در لیست بالا گرفت

محمدرضا عارف سرلیست اصلاح‌طلبان، معنای حضور افرادی همچون کاظم جلالی و به طور کل رویکرد اصلاح‌طلبان را ترجیح علی لاریجانی بر عارف بویژه در ایام پساانتخابات و رقابت‌ها بر سر ریاست مجلس می‌داند.

عارف در دیداری حضوری با رئیس دولت اصلاحات، از وی به دلیل حمایتش از حامیان علی لاریجانی به شدت انتقاد کرده، با این حال پاسخ مثبتی نسبت به خود دریافت نکرده است.

13:32

آیت‌الله خاتمی: نامزدهای مورد حمایت انگلیس اعلام برائت کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با در صدر لیست قرار دادن آیات جنتی، یزدی و مصباح نفرت خود را از انگلیس نشان دهند،‌ گفت:‌نامزدهای مورد حمایت انگلیس اعلام برائت کنند.

13:24

گلایه بازاریان تهران از وضعیت معیشت و رکود در حضور عارف

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در حالی امروز در جمع بازاریان تهران حضور یافت که استقبال بازاریان با چاشنی گلایه و شکایت از وضع معیشت و رکود اقتصادی بود.

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهری
12:38

پاسخ‌های جالب کاندیداهای اصلاح‌طلب به یک سؤال

کاندیداهای اصلاح طلب مجلس دهم وقتی با این پرسش روبرو شدند که باوجود اینکه شعار شما گشایش اقتصادی است، چرا هیچ اقتصاددانی در لیست جریان شما وجود ندارد؛ حاضر به پاسخگویی نشدند و پاسخ های عجیبی دادند.

12:26

 ۶۷۹ نفر از کاندیداتوری مجلس انصراف داده‌اند

پورعلی مطلق درباره تعداد نامزدهای انصرافی انتخابات دهمین دوره مجلس اظهارداشت: از تعداد شش هزار و ۲۲۹ نامزد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان تاکنون بیش از پنج هزار و ۵۵۰ نفر در رقابت انتخاباتی حضور دارند و مابقی انصراف داده اند.

12:14

چند خبرنگار خارجی انتخابات را پوشش می‌دهند؟

تاکنون حضور ٤٧٣ خبرنگار از رسانه‌های ٢٩ کشور جهان برای پوشش خبری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قطعی شده است.

12:05

لاریجانی: از بدنه اصولگرایی جدا نشدم بلکه متفاوت فکر می‌کنم

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهریرئیس مجلس با بیان اینکه از بدنه اصولگرایی جدا نشده است، بلکه متفاوت فکر می‌کند، گفت: نمی‌توان افراد را به علت تفاوت نگرش از دایره انقلابی بودن خارج کرد.



11:41

لیست نامزدهای «صدای ملت» در سراسر کشور +‌اسامی

لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت «صدای ملت» در سراسر کشور مشخص شد. برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.

11:33

لیست نهایی نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور + اسامی

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهریبنابر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور با اسامی افراد مشخص شد. برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.



11:20

 زیباکلام از احتمال بهم خوردن ترکیب لیست اصلاح‌طلبان خبر داد

صادق زیباکلام نسبت به احتمال به هم خوردن ترکیب لیست اصلاح‌طلبان هشدار داد.

11:08

آیت‌الله مدرسی یزدی: مردم به اشعری‌ها رأی ندهند

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهریآیت‌الله مدرسی یزدی از آحاد ملت ایران خواست تا در این دور از انتخابات به کسانی رأی دهند که مثل مالک اشتر باشند، مثل عمار یاسر باشند و کسانی را که مثل ابوموسی اشعری هستند، انتخاب نکنند.


11:02

 تهدید مجدد دولت یازدهم توسط اصلاح‌طلبان

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته که دولت آقای روحانی نیز بیشتر به بقا و استمرار خود می‌اندیشد، تاکید می‌کند: ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون اگر در هفت اسفند پاسخ مناسبی از جانب ملت نگیرد دولت روحانی برای ادامه کار با مشکل مواجه می‌شود.

اصغرزاده تاکید می‌کند: مشارکت بالا در انتخابات هفت اسفند برای دولت اعتدالی روحانی حیاتی‌تر است تا اصلاح‌طلبان. به عبارتی انتخابات آینده تاحدی موضوع مرگ و زندگی میانه‌روهاست.


10:41

آیت‌الله موحدی کرمانی: جمعه روز طرح گلایه‌ها نیست

رئیس شورای ائتلاف اصول‌گرایان با اشاره به اینکه یک رأی درست که به صندوق انداخته شود سلامتی نظام را برای چهار سال تامین می‌کند، افزود: روز جمعه، روز طرح گلایه‌ها نیست.

10:34

تحقیر مضاعف اصلاح‌طلبان توسط علی مطهری

تحقیر مضاعف اصلاح‌طلبان توسط علی مطهری/ در انتخابات خبرگان به چند نامزد رأی بدهیم؟پرویز امینی با اشاره به تحقیر جریان اصلاحات در رنگ باختن هویت اصلی آنها در وحدت با حامیان دولت و لاریجانی نوشت: اقدام علی مطهری در شکل دادن فهرست "صدای ملت" و اینکه حتی حاضر نشده عارف را به عنوان مهمترین نامزد اصلاحات، در ائتلاف خود بپذیرد تحقیر مضاعف اصلاح‌طلبان است.



10:28

طرح/ فهرست کارهای من برای انتخابات

بر اساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فهرستی از کارهایی را که هر فرد لازم است در روز انتخابات انجام دهد، تهیه و تدوین کرده است.


جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهری
10:04

سعید جلیلی خبرسازی درباره خود را تکذیب کرد

جای خالی «آب و نان» در لیست حامیان دولت/ تحقیر مضاعف اصلاحات توسط مطهریجلیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر سخنرانی در برنامه ای با هدف جمع بندی برای رای ندادن به مشترکین لیست دولت و جامعه ی مدرسین، ضمن تکذیب برگزاری چنین جلسه ای گفت: این حرفی که گفته شده غلط و اشتباه است.

9:58

 لاریجانی: بیکاری و تورم از بزرگ‌ترین مشکلات کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی نقطه ضعف کشور را در مسائل اقتصادی دانست و گفت: اکنون کشور با بیکاری و تورم شدید دست و پنجه نرم می‌کند که از بزرگ‌ترین مشکلات کشور است.

9:46

صادق زیباکلام: هاشمی درست گفت، روحانی 3درصد رای داشت

جای خالی «آب و نان مردم» در لیست حامیان دولت/ در انتخابات خبرگان به چند نامزد رأی بدهیم؟صادق زیباکلام گفت: اگر که آقای هاشمی به عنوان یک نامزد باقی مانده بودند و آقای روحانی هم در انتخابات به عنوان یک نامزد حضور داشتند، فکر می کنم که خود آقای روحانی هم می داند که هیچ شانسی در برابر آقای هاشمی پیدا نمی کرد.



9:34

در انتخابات خبرگان به چند نامزد رأی بدهیم؟

پس از تلاش رسانه های بیگانه برای اعمال نفوذ و مهندسی افکارعمومی در انتخابات خبرگان و دیکته کردن نحوه رأى دادن، انگاره و ادراک اشتباهی در برخی افراد بوجود آمده که متأثر از آن، تصمیم سازی و تصمیم گیری غلطی در حال شکل گرفتن است. در این ارتباط لزوم رأى ندادن به  مشترکات دو لیست در انتخابات خبرگان استان تهران، از جمله این تصمیم سازی و تصمیم گیری نادرست می باشد.

9:16

جای خالی «آب و نان مردم» در لیست حامیان دولت

مدعیان اصلاحات و حامیان دولت در حالی رونق اقتصادی را یکی از اهداف انتخاباتی خود عنوان می‌کنند که نه تنها برنامه‌ای در این زمینه ندارند بلکه حتی در لیست آنها یک اقتصاددان نیز به چشم نمی‌خورد!


8:46

جلیلی: انگلیسی‌ها حماقت کردند

سعید جلیلی در جمع دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر و فعالین دانشجویی دانشگاههای تهران گفت: برای علمای راستین ما مایه افتخار و مباهات است که مورد بغض انگلیس قرار بگیرند. امروز آیت الله جنتی، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله یزدی مصداق اسلام ناب، اسلام مستضعفین، اسلام رنجدیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو و اسلام پاک طینتان عارف هستند.


1:05

 چرا هاشمی، آرای روحانی را کمتر از آرای باطله اعلام کرد؟

جای خالی «آب و نان مردم» در لیست حامیان دولت/ در انتخابات خبرگان به چند نامزد رأی بدهیم؟هاشمی رفسنجانی، آرای رئیس‌جمهور بدون حمایت وی را تنها «3 درصد» اعلام کرد که بنابر آرای مأخوذه در انتخابات سال 92، کمتر از آرای باطله است. اکنون سؤال مردم این است که هدف از این حجم تخریب علیه رئیس‌جمهور قانونی کشور چیست؟


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید دکتر محمود ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    اخه این چه لیستیه که نصفش آن را قبول ندارند؟!
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    سایت مشرق ! به جای آب کوبیدن در هاون به استغفار و توبه بپرداز
  • ناشناس ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    لیست مورد حمایت انگلیس قابل اعتماد نیست .
  • ناشناس ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    وقتی اصلاح طلبان حتی یک نفر اقتصاددان در لیست 30 نفره ندارند یعنی بفکر معیشت و زندگی مردم نیستن و بفکر منافع حزبی و سیاسی کاری هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس