یک گروه سایبری وابسته به حزب‌الله لبنان توانست به شبکه دوربین‌های مداربسته وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین نفوذ کرده و اطلاعات آنها را هک کند.

به گزارش مشرق، حزب‌الله با انتشار برخی تصاویر اعلام کرد که این تصاویر از دوربین‌های مداربسته کار گذاشته شده در تل‌آویو و حیفا هک شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، گروه سایبری "نحن قادمون" وابسته به حزب‌الله اعلام کرد که تصاویر هک شده از دوربین‌های امنیتی به مناسبت هشتمین سالروز ترور عماد مغنیه از فرماندهان برجسته جنبش حزب‌الله منتشر شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که سازمان "نحن قادمون" از سال 2013 حملات سایبری خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و اولویت خود را بر روی انجام حملات انتقام‌جویانه علیه این رژیم و برگزاری مراسم گرامی‌داشت فرماندهان شهید لبنانی گذاشته است.

رسانه‌های لبنانی قبلا اعلام کرده بودند که سازمان "نحن قادمون" قدرت نفوذ به پایگاه‌های حساس صهیونیستی و هک کردن حساب‌های صهیونیست‌ها بر روی پایگاه ارتباط جمعی فیس‌بوک را دارد.

در تصاویر منتشر شده پرچم رژیم صهیونیستی به وضوح در برخی مکان‌هایی که دوربین‌ها در آنجا کار گذاشته شده‌اند، دیده می شود. زیر یکی از این تصاویر نوشته شده است: ما به شما و حتی دفاترتان دسترسی پیدا خواهیم کرد.

یکی از اعضای این گروه سایبری در گفت‌وگو با شبکه المنار لبنان اعلام کرد: هدف ما نابودی اسرائیل از طریق جنگ سایبری است.

وی افزود، گروهی از اعضای این سازمان توانستند 5000 پایگاه صهیونیستی را در سال 2015 هک کنند که از جمله آنها می توان به پایگاه‌های امنیتی حاوی اسناد و مدارک حساس اشاره کرد.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    درود بر رزمندگان حزب الله دشمن را باید ترساند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس