کد خبر 538033
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اقدام عربستان در توقف حمایت تسلیحاتی عربستان از ارتش لبنان، نشانگر حمایت این رژیم از تروریسم است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به اقدام عربستان در خصوص توقف حمایت مالی از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش در این بیانیه آمده است: این اقدام عربستان موجب غافلگیر شدن کسی در لبنان نگشت و دروغ بودن ادعاهای رژیم آل سعود در مبارزه با تروریسم را نشان می دهد.

همچنین در این بیانیه تصریح شده است: این اقدام عربستان نشانگر موضع حقیقی عربستان مبنی بر حمایت از تروریسم، تسلیح آن، حمایت مالی از آن، خلق فتنه ها و مشکلات گوناگون برای جهان عرب و جهان اسلام است.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: دروغ گویی عربستان موجب کتمان حقیقت نمی شود و لبنانی ها آن را خوب می شناسند. همچنین موجب تغییر موضع ثابت حزب الله در خصوص تحولات منطقه ای نخواهد شد.

در بیانیه حزب الله خطاب به وزارتخانه ها، ادارات و نهادهای دولتی و بخش های مختلف ارتش لبنان اعلام شده است:همانگونه که اطلاع دارید عربستان از مدت ها پیش به ویژه از زمان آغاز دوران پادشاه جدید این کشور، چنین تصمیمی در خصوص توقف فروش سلاح به لبنان گرفته بود و زمزمه های این موضوع بارها در رسانه های محلی و بین المللی شنیده شده بود.


در بخش دیگری از این بیانیه بیان شده است: جهان به خوبی می داند که عربستان از بحران مالی رنج می برد.که در پی آن رژیم حاکم بر این کشور به اجرای سیاست های ریاضتی بی سابقه و لغو برخی توافق نامه ها از جمله توافق با ارتش لبنان مبادرت کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شهرام ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    پادشاه عربستان از جد اندر جد مزدور وغلام انگلیس ،آمریکاه بود واست.ودشمن اسلام در لباس اسلام میباشد لعنت بر این کثیف.
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ارتشی که با ال سعود متکی باشد مثل خانه عنکبوت لرزان هست.لبنان باید به قدرت دایمی مثل ایران تکیه کند.
  • افشین تهران ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ارتش عربستان خودش در جنگ با یک گروه مبارز اما فقیر مثل انصارلله گیر کرده انوقت شما میخواید با اتکا به این ارتش خودتون رو بسازید؟
  • سینا ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    البته داره پیروز میشه ولی بعد 10 ماه به مردم فقیرترین کشور دنیا..!
  • اذربایجانی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    عربستان با کاهش شدید قیمت نفت که خودش اغاز گر این توطئه بود بد جوری دچار کاهش بودجه شده و داره دوستان دلاری خودشو تو دنیا از دست میده
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    خخخخخخخ سعودی تکفیری کفگیرش خورده به ته دیگ خخخخخخخخخ
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    جا بردی ما باز شده . مشروعیت کمک به حزب ا.. برای پر کردن خلاء قدرت ارتش لبنان . الان بهترین فرصت است
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    افشین تهران فعلا که75درصد یمن توسط همین ارتش تصرف شده شما چرافقط تا نوک بینی ات را میبینی بروپسرم درس ومشقت خوب بخون برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس