کد خبر 533112
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

رسانه‌های انگلیس اعلام کردند، بیش از 1600 سرباز ارتش این کشور قرار است در اردن در یک رزمایش حضور داشته باشند تا آمادگی‌های لازم را برای استقرار در هر جای جهان که لازم باشد، به دست بیاورند.

به گزارش مشرق، روزنامه دیلی تلگراف نوشت: این مانور نظامی لجستیکی در اردن با وجود کاهش بودجه نظامی در پنج سال گذشته، با هدف آماده سازی ارتش انگلیس است تا در صورت لزوم هر زمان که نیاز باشد تانک‌ها و سربازان در جاهایی که لازم باشد، مستقر شوند.

این روزنامه در ادامه نوشت: این رزمایش با نام "طوفان شمل" برای آن صورت می‌گیرد که مثلا اگر روزی درگیری میان نیروهای ناتو و روسیه رخ داد، این نیروها به شرق اروپا بروند.

بیش از 300 خودروی ارتش انگلیس در حال انتقال به اردن هستند؛‌ کشوری که کارشناسان لجستیکی، پزشکی، اطلاعاتی و خنثی سازی بمب در این رزمایش در کنار یکدیگر به انجام این رزمایش می‌پردازند.

روزنامه تلگراف نوشت: منابع ارتش انگلیس گفته‌اند که با وجود استقرار و انجام این رزمایش در اردن، قرار نیست سربازان ارتش انگلیس برای نبرد با داعش به سوریه اعزام شوند. این یک رزمایش مقابله با داعش نیست. اگر چنین دستورکاری وجود داشته باشد، بیش از آنکه بخواهیم خود را برای پیوستن به عملیات ضد داعش آماده کنیم، برای پیوستن به آمریکا در اوکراین آماده می‌شویم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    برای مقابله با روسیه در اردن تمرین می کنند؟ مردم دنیا را چی فرض کردن؟
  • حسین ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    مثل هست میگه ، گرگ گرگو نمیخوره چون هر دو از یه قماشن برا حفظ صهیونای پلید ، داعش و انگلیس و ... همسو هستن و به هم کاری ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس