رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری درخواست حکم حکومتی رئیس‌جمهور از رهبر انقلاب را تکذیب کرد.

مسئولی دولتی که به رئیس‌جمهور دروغ بست
به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری درخواست حکم حکومتی رئیس‌جمهور از مقام معظم رهبری را تکذیب کرد و اظهار داشت: در برخی رسانه ها خبری از بنده نقل شده بود که رئیس جمهور از مقام معظم رهبری برای رسیدگی به رد صلاحیت‌ها داوطلبان انتخاباتی درخواست حکم حکومتی داشته است اما این مهم واقعیت ندارد.

وی افزود: این موضوع را شنیده بودیم و تنها به نقل از شنیده ها آن را نقل کردیم، لذا صحت این موضوع پیگیری کردیم و متوجه شدیم که چنین درخواستی صحت ندارد و کذب محض است.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری افزود: رئیس جمهور به شدت پیگیر این قضیه هستند و قطعا از طریق شورای نگهبان آن حل خواهند کرد.

گفتنی است امروز رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب به نقل از اشرف اصفهانی مدعی شدند: "آقای روحانی بسیار محکم برای حل و فصل ماجرای رد صلاحیت‌ها ایستاده و تا جایی که اطلاع دارم فهرستی از برخی اسامی را خدمت رهبر معظم انقلاب برده اند تا حکم حکومتی بگیرند و این مساله را حل کنند، از همین رو نباید خیلی نگران بود".

مسئولی دولتی که به رئیس‌جمهور دروغ بست

گروه سیاسی مشرق پیش از تکذیب این خبر توسط اشرفی اصفهانی در مطلبی با عنوان «خبرسازی اصلاح‌طلبان و فشار به روحانی برای دخالت در انتخابات» درباره این دروغ‌سازی نوشت:‌ « شنیده‌ها حاکی از آن است که جریان فتنه و رسانه‌های زنیجره‌ای بر اساس سناریو از پیش تعیین شده و در راستای فشار به شورای نگهبان، در حال خبرسازی و تحریک دولتی‌‌ها از جمله استانداران و رئیس جمهور برای دخالت در انتخابات هستند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس