حجت الاسلام مهدی طائب بیان داشت:‌ اعضای شورای نگهبان هم بعد از گذشت سال‌ها و تجربه مواجه‌شدن با این قیل و قال‌ها متوجه شده‌اند که این هجمه‌ها تنها صدای یک بوق گوش‌خراش است که در جامعه واقعیت و عینیت ندارد دقیقا به همین دلیل است که نه تنها توجه نمی‌کنند بلکه بر موضع قانونی و عادلانه خود می‌مانند.

مهدی طائب: هجمه‌ها به شورای نگهبان در جامعه واقعیت و عینیت ندارد
به گزارش مشرق، حجت‌السلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه اتفاقی که این روزها شاهد آن هستیم هجمه‌ای تکراری علیه شورای نگهبان است گفت: از آغاز انتخابات در جمهوری اسلامی و با اعلام نظر شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها همیشه انتقاد و اعتراض وجود داشته است که البته این موضع‌گیری‌ها همواره جریانی هدایت شده و حساب شده بوده تا جایی که امام (ره) اوضاع را طوری دیدند که لازم بود شخصاً موضع جدی در حمایت از عملکرد شورای نگهبان بگیرند.

وی گفت: مهم این است که با وجود همه این هجمه‌ها مردم ما هر بار بیش از انتخاب قبلی بصیرت پیدا کردند و کار به جایی رسیده که امروز مردم به راحتی متوجه شکل گرفتن و هدف هجمه‌های این چنینی می‌شوند و این روزها می‌بینیم مردم کمترین عکس‌العمل، ‌حساسیت و تأثیرپذیری را از چنین جریان‌های کذایی دارند و در واقع برای مردم کشور ما عادی شده که روزهای نزدیک به انتخابات شاهد چنین موضع گیری‌هایی از سوی اشخاص و جریان‌های خاص باشند.

وی افزود: مردم به این باور و ایمان رسیده‌اند که شورای نگهبان هر آنچه را که به صلاح مردم و نظام باشد را تأیید می‌کند و مابقی تنها هیاهو است.

این مدرس حوزه اظهار داشت: ما در نمونه‌های قبلی این جریان می‌بینیم که حتی کار به تهدید و تحریم انتخابات از سوی جناح‌های خاص کشیده می‌شد اما در مقابل وقتی مردم می‌بینند این اندازه هجمه و تخریب بالا گرفته بیشتر تشویق می‌شوند که در عرصه حضور داشته باشند و بیش از انتخابات قبلی وارد عرصه می‌شوند.

طائب با بیان اینکه در ضلع دیگر این قائله شورای نگهبان است که همه انتقادها و موضع‌گیری‌ها علیه عملکرد اوست، تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان هم بعد از گذشت سال‌ها و تجربه مواجه‌شدن با این قیل و قال‌ها متوجه شده‌اند که این هجمه‌ها تنها صدای یک بوق گوش‌خراش است که در جامعه واقعیت و عینیت ندارد دقیقا به همین دلیل است که نه تنها توجه نمی‌کنند بلکه بر موضع قانونی و عادلانه خود می‌مانند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: کسانی که امروز در خط مقدم هجمه علیه شورای نگهبان سخن می‌گویند در هر مقام و جایگاهی که هستند در واقع حرف و خواسته رژیم صهیونیستی، آمریکا و دشمنان نظام و انقلاب را تکرار می‌کنند. البته در این گروه هستند کسانی که صرفا بازیچه شده‌اند و سخنان بالاتری‌ها را تکرار می‌کنند بدون آنکه از هدف اجنبی‌ها در این مسئله باخبر باشند.

مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه جالب اینجاست که کسانی این روزها عملکرد شورا را زیر سوال می‌برند که خودشان روزی به تأیید شدن از سوی شورای نگهبان افتخار می‌کردند، عنوان کرد: این‌ها کسانی هستند که می خواهند هرطور شده و به هر قیمتی روی کار بمانند حتی اگر صلاحیت و شایستگی لازم را نداشته باشند. عده‌ای پیش از این‌ها در مقابل هر نظر شورای نگهبان به‌به و چه‌چه راه می‌انداختند و مدام سخنان حضرت امام(ره) را تأیید عملکرد دقیق شورای نگهبان عنوان می‌کردند اما این روزها چون می‌بینند در فیلتر نظارت گیر افتاده‌اند می‌خواهند هرطور شده حتی با توسل به زور در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس