درحالی که سومین فیلم سینمایی حسین فرح‌بخش باید در بخش سودای سیمرغ به رقابت با 24 اثر دیگر بپردازد، این روزها «آبنبات چوبی» پس از دریافت پروانه نمایش آخرین مراحل اصلاح رنگ را سپری می‌کند.

به گزارش مشرق، حسین فرح‌بخش تهیه‌کننده مطرح سینمای ایران پس از ساخت فیلم‌های «عطش» و «خصوصی» در سومین تجربه کارگردانی خود به سراغ موضوعی اجتماعی رفته و در «آبنبات چوبی» کنکاش و تقابل ۲ نسل جدید و قدیم بر سر مسائل پیرامون خودشان را روایت می‌کند.

براساس این گزارش، درحال حاضر پس از پایان صداگذاری فیلم توسط حسین ابوالصدق در استودیوی آوای نفس، آخرین مراحل اصلاح رنگ «آبنبات چوبی» زیر نظر روزبه رایگا در استودیو نورتابان در حال انجام است تا نسخه نهایی فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ جشنواره آماده شود.

نقش متفاوت عطاران در جشنواره فجر امسال +عکساین فیلم پرانه نمایش خود را دریافت کرده است و تا پایان هفته جاری نسخه DCP «آبنباب چوبی» به دبیرخانه جشنواره تحویل داده خواهد شد.


شخصیت اصلی این فیلم دختر جوانی است که در جامعه دچار مشکلاتی می شود و همین باعث می شود تا مشکلات جوانان در طبقه متوسط شهرنشین در این فیلم بیان شود.

نقش متفاوت عطاران در جشنواره فجر امسال +عکس
رضا عطاران که فیلم خودش «دراکولا» نتوانست نظر مثبت هیات انتخاب را جلب کند، یکی از متفاوت‌ترین و جدی‌ترین نقش‌هایش را در این فیلم سینمایی بازی کرده است که قطعاً می تواند با استقبال خوبی از سوی طرفداران این بازیگر روبرو شود.

رضا عطاران، سحر قریشی، کریم امینی، هنگامه حمیدزاده، نگار عابدی، صفا آقاجانی، شقایق فراهانی و میلاد کی مرام تیم بازیگران فیلم «آب نبات چوبی» را تشکیل داده‌اند.

نقش متفاوت عطاران در جشنواره فجر امسال +عکس
عوامل فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» عبارتند از تهیه‌کننده: عبداله عیلخانی، کارگردان: محمدحسین فرح‌بخش، نویسنده فیلمنامه: علی اصغری بر اساس داستانی از کامران قدکچیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: کریم امینی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار صحنه: بابک اخوان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی متن: آریا عظیمی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح لباس: گلناز گلشن، طراح صحنه: حجت اشتری، گروه کارگردانی: رضا چوبینه، مریم فتحی، اجرای گریم: رضا باباپور، محبوبه تات لاری، مدیر تدارکات: محمد عزت خواهی، محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس