امسال در كنار كاخ اصلي جشنواره كه در مركز همايش‌هاي برج ميلاد واقع شده كاخي مردمي هم براي جشنواره در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، امسال در كنار كاخ اصلي جشنواره كه در مركز همايش‌هاي برج ميلاد واقع شده كاخي مردمي هم براي جشنواره در نظر گرفته شده است، كاخي كه در پرديس ملت واقع شده است و علاقه‌مندان سينما ‌بايد براي تماشاي هر سري 11تايي فيلم در اين كاخ، كارت‌هايي به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بخرند.

به عبارت بهتر اگر كسي بخواهد تمامي فيلم‌هاي دو بخش سوداي سيمرغ و نگاه نو را ببيند بايد سه كارت تهيه و به عبارتي ۶۰۰ هزار توماني هزينه كند.

حالا در قبال اين ۶۰۰ هزار تومان علاوه بر تماشاي ۳۳ فيلم بخش‌هاي اصلي چه چيزي نصيب اين مخاطب مي‌شود؟ آنطور كه دبيرخانه جشنواره برنامه‌ريزي كرده است علاوه بر حضور اهالي سينما در زمان برپايي جشنواره در پرديس ملت، نمايشگاهي براي آثار منتخب بخش مسابقه تبليغات سينما در اين سينما برپا خواهد شد و در كنار آن قبل از نمايش هر فيلمي مراسم رونمايي هم با حضور عوامل فيلم برگزار خواهد شد و به اين ترتيب مخاطبان مي‌توانند ضمن گپ‌و‌گفت با هنرمندان مورد علاقه خود با آنها عكس يادگاري هم بيندازند.
  
برنامه‌هاي كاخ مردمي
برنامه نمايش فيلم‌ها در پرديس سينمايي ملت به مدت ۱۱ روز در اين سينما برپاست و شاهد مراسم معرفي آثار حاضر در بخش‌هاي مختلف جشنواره است.

مراسم رونمايي آثار بخش «نگاه نو» در كاخ مردمي هر روز ساعت 16:30تا 17:30 برگزار مي‌شود؛ همچنين نمايش فيلم‌هاي حاضر در اين بخش از ساعت 17:30تا 19:30 خواهد بود. مراسم رونمايي از آثار بخش سوداي سيمرغ۱ هر روز ساعت ۱۹ تا ۲۰ برگزار مي‌شود، همچنين نمايش فيلم‌هاي حاضر در اين بخش از ساعت ۲۰ تا ۲۲ خواهد بود.

مراسم رونمايي از آثار بخش سوداي سيمرغ ۲ هر روز ساعت 21:30 تا 22:30 برگزار مي‌شود و نمايش فيلم‌هاي حاضر در اين بخش از ساعت 22:30 تا ۲۴ خواهد بود.
منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    کاخ مردمی؟ خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس