سران مجلس نمایندگان آمریکا در حال رایزنی برای وضع تحریم‌های گسترده‌تر علیه کره شمالی هستند.

به گزارش مشرق، سران جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در حال بررسی تشدید تحریم‌ها علیه کره شمالی، به بهانه آزمایش بمب هیدروژنی توسط این کشور هستند. 

به گزارش جرازوالم‌پست، قانونگذاران آمریکایی در صددند تا هفته آینده طرح گسترش تحریم‌های ضد پیونگ‌یانک که مدتهاس معلق مانده را بار دیگر به جریان بیندازند. 

این طرح را اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا و الیوت انگل، نماینده ارشد دموکرات در همین کمیته، سال گذشته ارائه کردند. کمیته روابط خارجی بعداً آن را به رأی گذاشته و تصویب کرد.

این دو نماینده در مصاحبه‌ای با رویترز گفته‌اند بعد از اقدام روز چهارشنبه کره شمالی برای آزمایش بمب هیدروژنی، آنها تصمیم گرفته‌اند آن را مجدداً به جریان بیندازند.

کره شمالی، بامداد چهارشنبه ادعا کرد یک بمب هیدروژنی را باموفقیت آزمایش کرده است. 


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    دیگه چه تحریمی میخوان بکنن؟! کره که سالهاست بصورت فول پک تحت تحریم قرار داره...فکر میکنم بیشتر جنبه تبلیغاتی و مصرف داخلی داشته باشه این کار! که بگن مثلا ما یه کاری کردیم! دیگه الان که نمی تونن به کره حمله کنن! جالبه که در مورد ما ادعا میکنن که اگه ایران بمب بسازه دیپلماسی شکست میخوره و ما ناچاریم که به ایران حمله کنیم و از این اراجیف! حالا که کره ساخته چرا بهش حمله نمیکنن؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس