ماه‌هاست يك روحاني انقلابي به جرم بيان ظلم و سركوب و رفتار نظام ديكتاتوري وهابي در عربستان كه از نژادپرستي طايفه‌اي آل‌سعود به ستوه آمده‌اند، زخمي شده...

مشرق- ماه‌هاست يك روحاني انقلابي به جرم بيان ظلم و سركوب و رفتار نظام ديكتاتوري وهابي در عربستان كه از نژادپرستي طايفه‌اي آل‌سعود به ستوه آمده‌اند، زخمي شده و در بند قرار گرفته و در دادگاه بي‌داد سعودي محكوم به اعدام مي‌شود. اين جنايت ضدبشري، به سادگي با اغماض و سانسور دستگاه استكبار جهاني، مؤسسات بين‌المللي مزدبگير همراه مي‌شود. آنها كه به اعدام قاچاقچي‌هاي مواد مخدر و مفسدين همه بوق‌هاي رسانه‌اي خود را به كار مي‌اندازند و آنها كه حمايت از همجنس‌گرايان را اولويت اخلاقي و انساني خود مي‌دانند و براي فرو نشاندن خشم و كينه‌توزي‌هاي ناكام مانده، از فتنه در ايران و از تروريسم در كشورهاي منطقه و قتل و ويراني در عراق و سوريه حمايت مي‌كنند، در قبال قتل يك شيخ آزادي‌خواه در عربستان يا دستگيري و سركوب شيخ تقريبي و اصلاح‌طلب در نيجريه (شيخ زكزكي) و كشتار هزار نفره ساكت هستند و گسترش بوكو‌حرام و تكفيري‌گري وهابي را در جهان فقط نظاره‌گر هستند، يك پيام مشترك از پروژه امريكايي‌ـ‌وهابي را منتقل مي‌كنند.

امريكايي‌ها كه منافع استعماري را اصل مي‌دانند، در شراكت با يك نظام ضدبشري و تروريست‌پرور در سعودي همپيمان شده‌اند تا اثبات كنند كمر همت خود را براي كشتار شيعيان و رهبران روحاني شيعه به خوبي محكم كرده‌اند تا فرياد آزادي‌خواهي و اصلاح طلبي انساني و واقعي سركوب شده ولي حيوانات وحشي وهابي‌ـ‌تكفيري مورد لطف و حمايت امريكا و رژيم صهيونيستي قرار گيرند. بنابه گزارش‌هاي موجود، از سال 2003 تاكنون كه امريكا براي طرح خاورميانه بزرگ، برنامه‌هاي خود را در اين منطقه آغاز كرده، بيش از يك ميليون شيعه در منطقه قتل عام شده‌اند و با وسايل و گروه‌هاي تروريستي يا اقدامات مستقيم ماشين‌ نظامي امريكا به قتل رسيده‌اند ولي رژيم صهيونيستي بنا به اعتراف رسمي مقامات و رسانه‌هاي خود، هزاران تروريست تكفيري القاعده را تيمار كرده و آنان را در پناه خدمات پزشكي نجات داده است.

 آنچه امروز به عنوان يك الزام حياتي مطرح است اينكه چه به عنوان يك واكنش تاكتيكي و چه به عنوان يك برنامه بلندمدت، در مقابل اين جنايت كه شهادت شيخ نمر يك نماد از برنامه‌هاي بزرگ امريكايي، اسرائيلي، وهابي است، چگونه بايد برخورد كرد؟ اينگونه نيست كه علما و مردم اهل سنت در جهان همگي با اين جنايت همراهي يا در قبال آن سكوت كنند؟ اينگونه نيست كه برخي كشورهاي عربي در ازاي رشوه وهابي‌هاي آل‌سعود ساكت باشند و اينگونه نيست كه صداي انسانيت در جهان خاموش باشد و ناچار باشيم از دريچه‌هاي فريبكارانه مؤسسات بين‌المللي دنبال كنيم. همه ظرفيت‌هاي جهاني بايد به اين اقدام وقيح آل‌سعود و قتل شيخ نمر واكنش انساني نشان دهند. آنچه مهم‌تر است آنكه وزارت خارجه دولت محترم روحاني آيا باز هم اصرار دارد پروژه خانوادگي هاشمي در مذاكره و تعامل سازنده! با عربستان را دنبال كند و اميدي براي جهان اسلام از اين رويكرد داشته باشند؟ دو سال مواضع اعتدالي با آل‌سعود، در كارنامه قتل شيخ نمر، كشتار هزار نفري مردم مسلمان در نيجريه و دستگيري و زخمي نمودن شيخ زكزكي و كشتار روزانه در عراق و سوريه، ‌نتيجه‌اش را ثبت كرده است. آيا باز هم نياز به تجربه‌اي جديد است؟

منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    این دولت به خود بیاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس