کد خبر 613328
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

برخی نزدیکان شیخ زکزکی ، اجازه پیدا کردند پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام را درون زندان ببرند که موجب مسرت و خوشحالی زاید الوصف شیخ زکزکی و همسر مکرمشان شد.

به گزارش مشرق، در دیدار اخیر برخی نزدیکان شیخ زک زکی با ایشان، اجازه پیدا شد پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام را درون زندان ببرند که موجب مسرت و خوشحالی زاید الوصف شیخ زکزکی و همسر مکرمشان شد.

پرچم متبرک حرم رضوی که برای جشن های دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام و سلسه برنامه های فرهنگی تبلیغی زیرسایه خورشید همراه با دیگر محصولات فرهنگی  به نیجریه ارسال شده بود. با هماهنگی صورت گرفته به درون زندان شیخ برده شد که تاثیر معنوی ویژه ای را منجر شد .

شیخ زکزکی ضمن تشکر از این اقدام آستان قدس رضوی، درخواست کردند مردم مشهد و خادمان حضرت در حرم رضوی نایب الزیاره ایشان باشند و برای پیروزی اسلام و مسلمین دعا کنند.

 قابل توضیح است دو سال قبل نیز کاروان فرهنگی و تبلغی زیرسایه خورشید همراه با مجموعه برنامه ها و محصولات فرهنگی و تبرکی  به دعوت شیخ زک زکی از حرم مطهر رضوی به نیجریه اعزام شدند و ضمن شرکت در جشن های گسترده میلاد امام رضا علیه السلام؛ در مراسم چهلم شهدای روز قدس نیجریه شرکت کردند.

در روز قدس دو سال قبل عوامل ارتش نیجریه به راهپیمایان روز قدس زارریا حمله کرده بودند که سی نفر  از جمله سه پسر شیخ زکزکی به شهادت رسیدند؛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    یاد اون قصه که چند نفر از خراسان رفتن پیش امام صادق که ازش بخوان قیام کنه و امام بهشون گفت برن تو تنور روشن تا ولایتمداریشون رو بسنجه افتادم .... امام صادق اگه 40 تا مرد مثل این شیخ عزیز میداشت قیام میکرد ..... زنده باشی مرد، اجرت با امام زمان
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    به امید ظهور امام عصر (عج) و سلامتی و پیروزی رزمندگان اسلام
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    خوب این کار بزرگیه ولی ای کاش دیپلماتهای ما با نیجریه در این زمینه وارد عمل می شدند. چون شنیده ها خبر از وضع وخیم این عزیز دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس