کد خبر 506559
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

آیت الله نوری همدانی گفت: رژیم سعودی، رژیمی زورگو است و برای مردم خود ارزشی قائل نیست، چون مردم در این کشور اختیاری از خود ندارند و در حقیقت مردم این کشور برده های آل سعود اند.

 به گزارش مشرق، آیت الله نوری همدانی  پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر کل بهزیستی استان قم با تاکید بر این که رژیم آل سعود دشمن سر سخت اسلام و شیعیان است، گفت: این رژیم در دانشگاه های وهابی، شیعیان را کافر می دانند و کشتن آنان را واجب و مال و اراضی را مباح عنوان می کنند.

وی افزود: این رژیم بر اساس خرافات، مذهبی باعنوان  وهابیت درست کرده و با همین مذهب، میلیونها قرآن چاپ می کنند، ولی خود نه تنها به  آن عمل نمی کنند، بلکه زیر پرچم غرب و رژیم کودک کش اسرائیل قرار¬گرفته  و زیر سلطه این جنایتکاران مسلمانان را قتل عام می کنند.

این مرجع تقلید با بیان این که رژیم سعودی لیاقت مدیریت کعبه  را ندارد، با تأکید بر اینکه نزدیک به 26 میلیون نفر امسال وارد عراق برای مراسم اربعین شده، ولی اتفاقی نیافتاد اظهار داشت: فاجعه منا مشخصه یک سوء مدیریت است و ما مسلمانان از این موضوع ناراحت هستیم.

آیت الله نوری همدانی گفت: این رژیم سعودی، رژیمی زورگو است و برای مردم خود ارزشی قائل نیست، چون مردم در این کشور اختیاری از خود ندارند و در حقیقت مردم این کشور  برده های آل سعود اند.

وی در ادامه با بیان این که خدمت  به  نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام، از با ارزش ترین خدمت ها و همچین عبادت به شمار می رود، گفت: عبادت اقسام زیادی دارد و یک قسم آن خدمت کردن به مردم است.

این مرجع تقلید در ادامه نقدی هم به مسلک صوفیان زد و اظهار داشت: این مسلک فکر می کند که اسلام در سبیل بلند گذاشتن، تسبیح و گوشه نشینی خلاصه می شود در حالی که اسلام فراتر از این ها است.

آیت الله نوری همدانی خطاب به مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه فعالیت های که انجام می دهید، باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود، افزود: رسانه ابزار مهمی برای تبلیغات است و لازم است از این عنصر مهم بهترین بهره برداری را کرد تا مردم و جامعه بدانند شما چه خدمت های انجام می دهید.

منبع: حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس