کد خبر 504836
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ بعد از شکست برابر مونشن گلادباخ اعتراف کرد که تیمش تمرکز لازم را در این دیدار نداشت و این پیروزی را به حریف تبریک گفت.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ سرانجام در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا طعم شکست را چشید. این تیم در هفته پانزدهم در ورزشگاه خانگی بوروسیا مونشن گلادباخ به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی شکست را قبول کرد و بازیکنان حریف این پیروزی را تبریک گفت.

سرمربی سابق آبی-اناری‌ها گفت: در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم شرایط بسیار سخت و پیچیده شد. مالکیت توپ را از دست دادیم و به همین خاطر هم نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

او ادامه داد: بعد از گل نخست تمرکز خود را از دست دادیم. تیم حریف با ضد حملات مرگبار خود ما را اذیت کرد و این دلیل اصلی شکست ما در این دیدار بود. به هر حال نتوانستیم از فرصت های گلزنی خود استفاده کنیم و باید قبول کنیم که تمرکز لازم را نداشتیم. این پیروزی را به تیم بوروسیا مونشن گلادباخ تبریک می‌گویم.

بایرن مونیخ در 14 بازی قبلی خود شکست نخورده بود و 13 پیروزی و تنها یک تساوی به دست آورده بود. شاگردان گواردیولا تا قبل از این دیدار تنها پنج گل دریافت کرده بودند اما به یک‌باره دروازه خود را سه بار باز شده دیدند با این حال با 40 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماندند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس