کد خبر 507657
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

اگرچه گفته می شود پپ احتمالاً با منچسترسیتی به توافق رسیده، ولی من یونایتد امیدوار است عظمت و تاریخ این باشگاه و البته کمک فرگوسن، بتواند باعث شود پپ نظرش را به سوی شیاطین سرخ تغییر دهد.

به گزارش مشرق، علیرغم این که برخی خبرگزاری های معتبر هفته گذشته گزارش داده بودند که یونایتد کاملاً از فن خال حمایت می کند و این مربی هلندی از جایگاهی مستحکم برخودار است و حتی یونایتد در این تابستان به جذب پپ گوادریولا فکر نمی کند، ولی به نظر میرسد داستان دچار تغییر شده است.

پپ گواردیولا سرمربی فعلی بایرن مونیخ تا پایان فصل با مونیخی ها قرارداد دارد و هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است، برخی منابع مدعی هستند او قطعاً از بایرن جدا می شود ولی هنوز مقصد وی مشخص نیست. چند منبع هم به این مطلب اشاره می کنند که پپ از حالا با منچسترسیتی به توافق رسیده و او در تابستان هدایت آبی های شهر منچستر را به عهده خواهد گرفت.

اما سران یونایتد که پیش از این خبر مذاکره با پپ را تکذیب کرده بودند و از علاقه خود برای ادامه همکاری با فن خال خبر داده بودند، به نظر میرسد تغییر موضع داده اند. وبسایت ESPN در گزارشی به این موضوع پرداخته که بعد از حذف یونایتد از لیگ قهرمانان و نتایج ضعیف در چند هفته اخیر در لیگ جزیره، شرایط دچار تغییر شده است. نتایج نامناسب، مدیران یونایتد را نگران کرده که شاید فن خال فرد مناسبی برای رساندن یونایتد به قله های موفقیت نباشد و گمانه زنی ها حکایت از آن دارد احتمالاً مربی هلندی در پایان سال دوم از قراردادش، این تیم را ترک خواهد کرد.

اگرچه گفته می شود که پپ شاید با من سیتی به توافق رسیده باشد ولی یونایتد امیدوار است رابطه خوب فرگوسن با پپ، و کمک سرمربی سابق شیاطین سرخ، باعث شود نظر پپ تغییر داده و منچستریونایتد را که تیم بزرگتری نسبت به منچسترسیتی از لحاظ وجهه تاریخی و تجاری است، انتخاب کند.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس