کد خبر 503590
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

رسانه‌های ایتالیایی از سرمربی یوونتوس به عنوان گزینه احتمالی جانشینی سرمربی هلندی شیاطین سرخ یاد کرده‌اند.

به گزارش مشرق، گروهی از نشریات ایتالیایی امروز (چهارشنبه) در خصوص روی کار آمدن ماسیمیلیانو آلگری به عنوان جانشین لوئیز فن‌خال در نیمکت‌ منچستریونایتد گمانه‌زنی کرده‌اند. لوئیز فن‌خال که تا پایان فصل آینده با شیاطین سرخ قرارداد دارد، پیش از این بر برنامه خود برای بازنشستگی در پایان قراردادش تأکید کرده است و به این ترتیب سران باشگاه منچستریونایتد در فصل آینده باید به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای سرمربی هلندی خود باشند.

پیش از این از رایان گیگز و پپ گواردیولا به عنوان جانشینان احتمالی فن‌خال در منچستریونایتد یاد شده است که گزینه اول به سبب سال‌ها تجربه‌اش از بازی در اولدترافورد و نیز کار کردن در کنار فن‌خال به عنوان گزینه‌‌ای شایسته معرفی شد و گزینه دوم به خاطر فلسفه موفق فوتبالش که آن را در تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ به اثبات رسانده است.

اکنون اما نشریه رپوبلیکای ایتالیا نوشته است که منچستریونایتد نام ماسیمیلیانو آلگری را هم در فهرست گزینه‌های مورد نظر خود برای هدایت این تیم قرار داده است. آلگری که با کمک به سیه‌نا برای صعود به سری A نامش را بر سرزبان‌ها انداخت و در دو فصل مربیگری‌اش در میلان هم قهرمان سری A شد، فصل گذشته به همراه یوونتوس تمامی جام‌های داخلی را کسب کرد و در لیگ قهرمانان اروپا هم یووه را به فینال رساند.

رپوبلیکا نوشته است که من‌یونایتد تاکتیک‌ها و فلسفه بازی آلگری 48 ساله را می‌پسندد و با توجه به اینکه پایان قرارداد او با یوونتوس همزمان با پایان قرارداد فن‌خال است، احتمال ورودش به اولدترافورد وجود دارد. البته بعید به نظر می‌رسد که یوونتوس تمایلی به پایان همکاری با آلگری داشته باشد، چرا که پیدا کردن یک مربی طراز اول برای تکرار افتخاراتی که سرمربی پیشین میلان برای بانوی پیر به ارمغان آورد، سخت خواهد بود.

براساس این گزارش، رپوبلیکا همچنین ادعا کرده است که برخلاف برخی شایعات یوونتوسی‌ها تمایلی ندارند خود را برای استخدام پائولو سوسا، سرمربی فیورنتینا به دردسر بیندازند و رئیس آنها، آندره‌آ آنیلی هم به بازگشت آنتونیو کونته، سرمربی پیشین بیانکونری راغب نیستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس