کد خبر 504925
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

شرکت بازرگانی حسن صالح حمیدزیچ عروسک‌هایی شبیه بازیکنان بایرن مونیخ تولید کرده است.

به گزارش مشرق، حسن صالح حمید زیچ که به "برازو" معروف است و سال ها برای بایرن بازی می کرد، با همکاری شرکای تجاری‌اش دست به ابتکار جالبی زده است. آنها با استفاده از موارد پلیمری و چاپگر سه‌بعدی عروسک‌هایی تولید کرده‌اند که بسیار به بازیکنان بایرن شباهت دارند. برازو برای تولید این عروسک‌ها  یازده مرد مورد علاقه خود از ترکیب سال‌های اخیر بایرن را انتخاب کرده است: نویر درون دروازه، لام، بواتنگ، مارتینز و آلابا در خط دفاعی، ویدال، مولر و تیاگو در خط میانی و در ردیف جلو روبن، لواندوفسکی و ریبری.

این شرکت با استفاده از اسکن دوربین‌هایی ویژه نهایت تلاش خود را به کار برده که عروسک‌هایش از نظر حالات خاص صورت و حتی خالکوبی‌ها بیشترین شباهت را به شخصیت‌های اصلی داشته باشند. صالح حمیدزیچ این ایده را با شرکای تجاری خود پرورش داده و سپس مکاتبات خود را با باشگاه بایرن برای کسب مجوز آغاز کردند.

او با در آغوش گرفتن یازده مرد انتخابی‌اش افزود:" اگر دست من بود، بایرن را همیشه با این ترکیب به میدان می‌فرستادم؛ باید ریبری هم جزوشان باشد، زیرا او را سوپراستار می‌دانم. البته بایرن با بازیکنان دیگر هم کیفیتیش را از دست نمی‌دهد. از نظر فنی این‌ها صد درصد بهترین بایرنی‌هایی هستند که تا امروز وجود داشته؛ حتی قوی‌تر از بایرن سال 2013. ما سال 2001 چمپیونزلیگ را بردیم اما به خوبی بایرن امسال نبودیم. این برتری و سیطره باورکردنی نیست. من تردیدی ندارم که این تیم فصل جاری در اروپا هم بی‌رقیب خواهد بود؛ این بایرن در حال حاضر حتی این قابلیت را دارد که بارسلونا را هم چهار-پنج بار ببرد."

عروسک های سه بعدی بازیکنان بایرن +عکس
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس