کد خبر 504638
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

سرخپوشان مونیخی سرانجام طعم شکست را در فصل جاری بوندس‌لیگا چشیدند و افتخار پیروزی مقابل قهرمان فصل گذشته آلمان نصیب بورسیا مونشن‌گلادباخ شد.

به گزارش مشرق، هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان از ساعت 18:00 امروز (شنبه به وقت تهران) با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در  یکی از این بازی‌ها بورسیا مونشن‌گلادباخ در ورزشگاه بورسیا پارک با نتیجه 3 بر یک بر بایرن‌مونیخ غلبه کرد.

این اولین شکست باواریایی‌ها در فصل جاری این رقابت‌ها بود. آنها پیش از این بازی 13 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند.

برای بورسیا مونشن‌گلادباخ در این بازی اسکار وندت (54)، لارس اشتیندل (66) و فابین جانسن (68) گلزنی کردند و در مقابل دروازه‌شان توسط فرانک ریبری (81) باز شد.

نکته جالب این بازی بازگشت فرانک ریبری به میادین مسابقه پس از 9 ماه غیبت بود. ریبری که در دقیقه 75 بازی به جای روبرت لواندوفسکی به زمین آمد، 6 دقیقه پس از ورودش به میدان اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان پپ گواردیولا با وجود این شکست همچنان با 40 امتیاز و حاشیه امنیت 8 امتیازی نسبت به دورتموند، صدرنشین بوندس‌لیگا هستند. بورسیا مونشن‌گلادباخ هم 26 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را استحکام بخشید.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

اف‌سی کلن صفر- آگربورگ یک

هرتابرلین 2- بایرلوکوزن یک

انگلشتات یک- هوفنهایم یک

هامبورگ یک- ماینتس 3

در ادامه این بازی‌ها از ساعت 21:00 امشب در دیداری حساس ولفسبورگ میزبان بورسیا دورتموند است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تیم‌های بایرن‌مونیخ، دورتموند و بورسیا مونشن‌گلادباخ به ترتیب با 40، 32 و 26 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس