کد خبر 504792
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه فراکسیون رهروان ولایت گزارش اخیر آژانس را مثبت دانست و بر ثبت جمعیت رهروان ولایت از سوی اعضا تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس گفت: در این جلسه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد گزارش اخیر آژانس در مورد PMD مورد بررسی قرار گرفت و رئیس مجلس گزارش آژانس را در جهت حل PMDعنوان کرد.

وی افزود: موضوع انتخابات و تشکیل جمعیت رهروان ولایت از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه امروز بود که رئیس مجلس در این ارتباط گفت که با توجه به اینکه به برگزاری انتخابات نزدیک هستیم کار ثبت جمعیت رهروان ولایت انجام شده و اعضا در این حوزه فعال باشند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس عنوان کرد که این جمعیت در واقع یک جریان فکری است که اصلی‌ترین محور آن را مشی رهبری و عقلانیت برای اداره کشور تعیین می‌کند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز مسائلی در مورد ائتلاف‌های منطقه‌ای مطرح شد و اعضا نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس