کد خبر 503987
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

توماس مولر با بایرن مونیخ به توافق ضمنی رسید و در چند روز آینده قراردادش را با تیم قهرمان بوندسلیگا تمدید خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، اسکای اسپورت نوشت: توماس مولر همیشه بازیکن جذابی در فصل نقل و انتقالات بوده و خیلی از باشگاه‌ها از جمله منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن او بوده‌اند.

مولر یکی از با استعدادترین بازیکنان فو‌تبا‌ل آلمان محسوب می‌شود. او اخیرا توانست جوان‌ترین بازیکنی باشد که توانسته 50 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد و اگر این روند را در تیم ‌ملی آلمان نیز داشته باشد، به احتمال زیاد رکورد بازی لوتار ماتئوس و رکورد گلزنی میروسلاو کلوزه را خواهد شکست.

در حالی که در روزهای گذشته صحبت‌هایی درباره پیشنهاد چلسی به مولر در نقل و انتقالات ژانویه به میان آمده بود، مطبوعات آلمانی از توافق ضمنی مولر با باشگاه بایرن مونیخ خبر داده‌اند و عنوان کردند که بایرنی‌ها به هیچ وجه اجازه خروج به این بازیکن را نخواهند داد.

قرارداد فعلی توماس مولر با بایرن مونیخ تا سال 2019 اعتبار دارد ولی بایرینی‌ها برای این که خیالشان را از بابت حضور این بازیکن در مونیخ راحت کنند و پاسخی به تمام پیشنهادات رسیده برای این بازیکن بدهند، می‌خواهند قرارداد مولر را هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر تمدید کنند.

یکی از تیم‌هایی که خواهان جذب مولر است منچستریونایتد است که به شدت به دنبال جذب این بازیکن آلمانی است ولی خود فان خال نیز اعتراف کرده که جذب توماس مولر از بایرن مونیخ بسیار دشوار خواهد بود چرا که این تیم آلمانی یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های این فصل فو‌تبا‌ل اروپا است و منطقی نیست که بازیکنی که از جایگاه خوبی نیز برخوردار است بخواهد بایرن مونیخ را ترک کند.

این بازیکن گلزن در این فصل طی 14 بازی در بوندسلیگا توانسته 13 گل را به ثمر برساند. او همچنین در لیگ قهرمانان نیز عملکرد فوق‌العاده‌ خوبی داشته و در کنار لواندوفسکی از عوامل اصلی نتایج خوب بایرن مونیخ در این فصل بوده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس