معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: عمده مشکلات در موج برگشت زائرین اربعین حسینی در شهر مهران است و سازمان اوقاف تمرکز خود را در اطعام خیل عظیم زائران در مسیر برگشت قرار خواهد داد.

 به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در سفر به استان ایلام و بازدید از مرز مهران اظهارداشت: از محل درآمد موقوفاتی که با نیت زیارت امام حسین (ع) وقف شده اند، به زائران اربعین خدمات رسانی خواهد شد.

 شرفخانی با بیان اینکه  معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه محصولات فرهنگی از قبیل کتاب، کتابچه زیارت اربعین، بروشور و سی دی ویژه اربعین تهیه کرده است گفت: در راستای معرفت افزایی، اجرای برنامه های فرهنگی، برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به سئوالات شرعی زائران حسینی، سازمان اوقاف آمادگی دار، د در هر کجا که نیاز باشد، مبلغ اعزام کند.

وی گفت: عمده مشکلات در موج برگشت زائرین اربعین حسینی در شهر مهران است و سازمان اوقاف تمرکز خود را در اطعام خیل عظیم زائران در مسیر برگشت قرار خواهد داد.

شرفخانی در ادامه گفت: در سه مکان جهت پذیرایی از زائران عتبات عالیات، توسط سازمان اوقاف و ادارات کل ۱۳ استان که موقوفات مرتبط با اطعام زائران امام حسین (ع) دارند، کار خدمات رسانی انجام خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس