کد خبر 461700
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری متهمی که از داخل زندان با دسترسی به رمز دوم حساب هم سلولیش اقدام به برداشت 10 میلیونی از حساب به صورت خرید شارژ کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، یزدان نیکنام گفت: چندی پیش زن جوانی با در دست داشتن شکواییه‌ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و از سرقت میلیونی از حسابش خبر داد.

نیکنام افزود: با بررسی‌های پلیسی و استعلامات انجام شده مشخص شد که برداشت از حساب به صورت اینترنتی و خرید شارژ صورت گرفته است .

رئیس پلیس فتا البرز خاطرنشان کرد: کارشناسان این پلیس با ردزنی‌های سایبری و به کارگیری آخرین شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند رد متهم را در یکی از زندان‌های کرج شناسایی کنند.

متهم با هماهنگی مقام قضایی و با رعایت تدابیر امنیتی به پلیس فتا منتقل و در رویارویی با شاکی به ناچار لب به اعتراف گشوده  و پرده از سرقت اینترنتی 10 میلیون ریال از حساب شاکی اعتراف کرد .

متهم در تشریح ماجرا گفت: در ساعت ملاقات خانواده زندانیان، از مکالمه یکی از هم بندی‌هایم با همسرش متوجه شدم که وی درخواست وجه نقد از همسرش را دارد اما وی که پول نقد همراهش نبود به دنبال راهکاری برای انتقال وجه از حساب و نقد کردن وجه مورد نظر بود  .

متهم که فرصت به دست آمده را برای برداشت اینترنتی از حساب شاکی مناسب می‌دید از هم بندش در زندان می‌خواهد تا شماره کارت و رمز دوم حساب همسرش را در اختیار وی بگذارد تا اقدام به انتقال وجه به حساب خود کرده و در ضمن کارهای بانکی وی را نیز انجام دهد که به این وسیله مبلغ یک میلیون تومان به صورت خرید اینترنتی و خرید شارژ  از حساب شاکی برداشت می‌کند.

نیکنام در پایان با هشدار به شهروندان از آنها خواست تا در هیچ شرایطی اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس