شب گذشته مراسم اکران خصوصی «این سیب هم برای تو» با حضور جمعی از هنرمندان و امیر قلعه‌نویی در ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» در ایوان شمس با حضور عوامل فیلم، جمعی از هنرمندان و مخاطبان برگزار شد.
 
بعد از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تعاریفی که مجری برنامه از عملکرد مثبت  سیروس الوند، منوچهر اسماعیلی، جلال پیشواییان و برخی دیگر از سینماگران طی سال‌های گذشته تا به امروز کرد، سیروس الوند روی صحنه آمد و گفت: سلام به شما عاشقان حس خوبی است که دوستان، فامیل و همکاران دور هم جمع می‌شویم و نتیجه زحمات خود را در قالب فیلم یا هر اثر دیگر هنری می‌بینیم. بعضی مواقع فکر می‌کنیم سینما را برای چه چیز آن دوست داریم ما در سینما رنج می‌کشیم و این یک رنج دوست‌داشتنی است.
 
وی افزود: سینما یک امضای فردی نیست محصول یک کار دسته‌جمعی است این که برخی فیلمسازان می‌گویند به تنهایی فیلم می‌سازند کاملا در اشتباه‌اند چون همان طور که گفتم ساختن فیلم غیر از کار گروهی امکان‌پذیر نیست.
 
وی ادامه داد: یک فیلم خوب از یک تهیه کننده خوب نیز تولید می‌شود و او  است که تا حد زیادی می‌تواند به فیلم و سینما سر  و سامان دهد.
 
الوند بیان کرد: قصد غر زدن ندارم و این را فهمیدم که کمتر باید غر بزنیم و رنج دوست‌داشتنی سینما را بیشتر تحمل کنیم تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.
 
در ادامه محمد نشاط تهیه کننده فیلم روی صحنه آمد و بعد از عرض سلام و خوش‌آمدگویی به حضار گفت: همان طور که الوند بیان کرد این فیلم ماحصل یک تیم چهل و پنجاه نفری است که زحمات زیادی را برای به ثمر نشاندن هر چه بهتر فیلم را داشت اگر کمک‌های الوند و مرتضی شایسته نبود شاید نمی‌توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.
 
وی افزود: برخی از فیلم‌های تولید شده به خاطر نوع چرخش اکران نامناسب شاید آن طور که باید دیده نمی‌شوند و لطمات زیادی می‌خورند که مسئولان سینمایی در این خصوص باید تدابیری بیندیشند.
 
نشاط عنوان کرد: الوند از جمله کارگردان‌هایی است که از ابتدای تولید یک فیلم تا اکران و بعد از اکران نیز به پای فیلم می‌ایستد و هر کمکی که بتواند در خصوص آن انجام می‌دهد از همین دست او را می‌بوسم و از او تشکر می‌کنم.
 
گفتنی است در این مراسم هنرمندانی چون جلال پیشواییان، پویا امینی، پرستو صالحی، فریبا نادری، سید غلامرضا موسوی، مرتضی شایسته، حسین سلیمانی، سارا منجزی، فرشید نوابی، الهام کردا، خشایار الوند، وحید پیردوست، منوچهر شاهسواری، فرشته طاهردوست، منوچهر اسماعیلی، قدرت‌الله صلح‌میرزایی، بهرام بهرامیان و ... حضور داشتند و آمدن امیر قلعه‌نویی به این مراسم در جای خود دیدنی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس