فیلم سینمایی «در مدت معلوم» با بازی ویشکا آسایش بعد از پایان اکران فیلم «محمد رسول‌الله» روی پرده سینما می‌رود.

 به گزارش مشرق، سید محسن جاهد تهیه‌کننده و مدیر تولید سینما، در خصوص آخرین وضعیت فیلم «در مدت معلوم» گفت: «در مدت معلوم» که با عنوان «فی المدت المعلوم» پروانه ساخت گرفت در حال حاضر مرحله ساخت تبلیغات برای اکران را می‌گذارند و آنونس آن را امیر شیبان خاقانی ساخته است.

وی افزود: با توجه به این که آنونس فیلم آماده شده و علی سرتیپی عهده‌دار پخش آن است به دنبال اولین زمان مناسب برای اکران هستیم که این زمان بعد از اکران «محمد رسول‌الله» و اکران خصوصی قبل از اکران مردمی خواهد بود.

جاهد در خصوص موضوع «در مدت معلوم» اظهار داشت: شخصیت اصلی و داستان کتابی در مورد معضلات سن بلوغ تا ازدواج نوشته شده و به دنبال مجوز چاپ آن است که در این میان اتفاقاتی مسیر این داستان را به پیش می‌برد.

وی عنوان کرد: با توجه به دغدغه فرهنگی و مسئله فرهنگ که برای عوامل این فیلم در اولویت بوده اعتراض این فیلم از جنس دلسوزی است. اعتراضی که دغدغه فرهنگی محسوب می‌شود نه اعتراض سیاسی. بنابراین باید خودمان به فکر باشیم تا دچار تهاجم فرهنگی نشویم.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: مدت ساخت این فیلم اعم از تولید و پس از تولید تا مرحله حال حاضر که ساخت تبلیغات است، شش ماه به طول انجامید.

در داستان این فیلم آمده است: آن چه که از گفتنش شرم داریم بی‌شرمانه بر ما می‌تازد.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: وحید امیرخانی، تهیه‌کننده: سید محسن جاهد، رویا شریف، مدیر تولید: جعفر گودرزی، مدیر فیلمبرداری: سید محسن جاهد، نویسنده: مهدی علی میرزایی، فیلمبردار: حسن سلیمانی، صدابردار: فرخ فدایی، صداگزار: حسین الوالصدق، تدوین: حسن ایوبی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: نوید فرحمرزی، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد.

بازیگران: جواد عزتی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، اکبر عبدی، مهدی فقیه،‌علیرضا اوسیوند، طوفان مهردادیان، علی سلیمانی، صبا گرگین‌پور، مجید شهریاری، اصغر کرد بچه و شهره قمر.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس