کد خبر 496857
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

شرکت سهامی بیمه ایران عرضه بیمه نامه عتبات عالیات اربعین حسینی را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، محمد حیدری عضو هیات مدیره ومعاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران با اعلام این خبر افزود: این بیمه، به منظور دسترسی سریع وارزان ، ایجاد آرامش وتامین امنیت خاطر و بهره مندی زائران عتبات عالیات از پوشش های بیمه ای مناسب در سه بسته طراحی شده است.

وی درباره دلایل دیگر عرضه این بیمه نامه تصریح کرد:با توجه به وضعیت ناگوارپیش آمده برای حادثه دیدگان منا این بسته بیمه ای را با پوشش های کامل تر طراحی کردیم.

معاون فنی بیمه ایران، ادامه داد: پوشش های این بیمه نامه درهر سه بسته شامل فوت به هرعلت 100 میلیون ریال،هزینه های بیمارستانی 150میلیون ریال،هزینه های سرپایی 15میلیون ریال،برای فوت بر اثر حادثه در طرح یکم 400میلیون ریال ، در طرح دوم900 میلیون ریال و در طرح سوم یک میلیارد و 400 میلیون ریال است.

در این بسته های بیمه ای در صورت فوت بر اثر هر گونه حادثه ای ،سرمایه فوت به هر علت نیز به پوشش سقف تعهدات حوادث اضافه خواهد شد وضمنا هزینه های حمل اجساد متوفیان از محل سرمایه فوت به هر علت پرداخت می شود.

معاون فنی بیمه ایران با توجه به شرایط حاکم در عراق اعلام کرد : خطرهای ناشی از اقدامات تروریستی و درگیری های داخلی این کشور نیز تحت پوشش این بیمه نامه است.

عضو هیئت مدیره بیمه ایران ، در مورد مدت پوشش این بیمه نامه برای هر یک از بیمه شدگان ا ظهار داشت : اغاز پوشش بیمه نامه عتبات عالیات به محض خروج از کشور آغاز می شود و به محض ورود به کشور پایان خواهد یافت.

حیدری درباره شرایط دریافت خسارت در صورت وقوع حادثه برای هر یک از بیمه شدگان نیز گفت : در صورت بروز هرگونه خسارت، بیمه شده مکلف است مراتب را حداکثر تا 15روز کاری از تاریخ وقوع حادثه یا بروز خسارت به بیمه گر اعلام و متعاقب آن مدارک مستندات را ارسال کند، همچنین دفاتر شرکت سهامی بیمه ایران (مجری قرارداد) در عراق با شماره تلفن های اعلام شده در سایت بیمه ایران آماده خدمت رسانی شبانه روزی به زائران گرامی است.

اطلاعات تکمیلی در باره بیمه نامه زائران عتبات عالیات اربعین حسینی 1394در پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی بیمه ایران قابل دسترسی است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس