کد خبر 497384
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

مدیرعامل آبفای استان ایلام با بیان اینکه 10 تانکر آبرسان در مهران مستقر می‌شوند، گفت: آزمایشگاه سیار آب به مرز مهران اعزام می‌شود.

 به گزارش مشرق، داراب بیرونوندی مدیرعامل آبفای استان ایلام، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: شرکت آبفا تلاش می‌کند که امکانات لازم به منظور سرویس‌دهی مطلوب زائرین حسینی را فراهم کرده و همه کارکنان در تلاش هستند بهترین خدمات را در ایام مذکور ارائه دهد.

وی افزود: دغدغه کارکنان و مدیریت آبفا در این ایام، این است که زوار اربعین حسینی کوچکترین مشکلی در ارتباط با آب شرب نداشته باشند به همین منظور با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که در سال گذشته و سال جاری به ویژه در اجرای زیرساخت‌های آب صورت گرفته خوشبین هستیم که زوار کوچکترین مشکلی در زمینه تامین آب آشامیدنی نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام با اشاره به اقدامات که آبفا در جهت تامین آب زوار انجام داده است، عنوان کرد: امسال با تشکیل ستاد اربعین حسینی و برنامه‌ریزی لازم آمادگی خوبی برای خدمات‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) وجود دارد.

وی گفت: برنامه‌ریزی لازم برای تامین آب شرب موکب شماره 806 بین نجف و کربلا و باب البغداد حرم مطهر امام حسین(ع) و اعزام حداقل 10 تانکر آبرسان از اول آذر تا یک هفته بعد از اربعین به پایانه مرزی انجام شده است.

بیرونوندی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین تلاش می‌شود که حدود دو میلیون بطری آب معدنی لیتری برای زوار در داخل ایران و خارج از کشور به مرز منتقل شود.

وی افزود: یک موکب با پذیرایی حداقل 4000 نفر غذای گرم در ورودی شهر مهران برای زائران برپا می‌شود و یک آزمایشگاه سیار آب به منطقه اعزام می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام عنوان کرد: ظرفیت پایانه مهران از 400 هزار لیتر به بیش از دو میلیون لیتر شبانه روز افزایش یافته است و یک موکب توزیع آب در ورودی خاک عراق برای تحویل آب معدنی به زائران ایجاد می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس