کد خبر 491740
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

گروه تروریستی پ.ک.ک (حزب کارگران کرد ترکیه) با انتشار بیانیه ای آتش بس یک طرفه ای را که در آستانه انتخابات پارلمانی این کشور با دولت ترکیه اعلام کرده بود را ملغی اعلام کرده است.

گروه بین الملل مشرق- به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه صباح ترکیه، شورای رهبری پ.ک.ک در بیانیه ای ضمن لغو آتش بس یک جانبه ای که در آستانه انتخابات 1 نوامبر 2015 پارلمان ترکیه اعلام کرده بود آغاز دوباره عملیات علیه دولت ترکیه را اعلام کرد.

لغو آتش بس با ترکیه از سوی پ.ک.ک

در این بیانیه آمده است: قبل از انتخابات پارلمان ترکیه تصمیم به عدم درگیری در ترکیه گرفتیم. علی رغم تمام حملاتی که صورت گرفته بود این تصمیم خود را به صورت یک جانبه پیگیری کردیم. بدون شک سرنوشت تصمیمی که به صورت یک جانبه گرفته بودیم به رفتار دولت ترکیه بستگی داشت.

لغو آتش بس با ترکیه از سوی پ.ک.ک

رفتاری که دولت ترکیه در این مدت از خود نشان داده است و حملاتی که حزب عدالت و توسعه به پ.ک.ک صورت داده است به ما ثابت کرده که دیگر تداوم آتش بس یک جانبه امکان پذیر نیست. بنابراین آتش بس یک جانبه ای که پ.ک.ک اعلام کرده بود با حملات حزب عدالت و توسعه در ترکیه علیه مواضع پ.ک.ک به پایان رسیده است.در ادامه این بیانیه آمده است: حزب عدالت و توسعه برای این که حکومت در این کشور را غصب کند انتخابات 1 نوامبر 2015 را طراحی کرده و با مهندسی آرا و نتایجی که در انتخابات رقم زد در حال مشروعیت بخشیدن به این حکومت است.

لغو آتش بس با ترکیه از سوی پ.ک.ک

حزب عدالت و توسعه با رفتارهای خود ثابت کرده است که بعد از انتخابات نیز گفتمان جنگی را ادامه داده و یک حکومت جنگ طلب را تشکیل خواهد داد. حرکتی که در ترکیه برای دموکراتیزه کردن این کشور آغاز شده بود با یک حمله تاریخی روبه رو شده و حملات بزرگی به این حرکت صورت گرفت. در این راستا تمام ملت ترکیه، مردم کرد این کشور و گروه های دموکراتیک در این کشور را دعوت به مقابله و مبارزه با فاشیزم حزب عدالت و توسعه در کشور می کنیم.

لغو آتش بس با ترکیه از سوی پ.ک.ک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    ترکیه حماقت کرد
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    از خدا می خواهم هرچه زودتر پ ک ک انتقام سخت هزاران خانواده آواره و سرگردان و بی پناه سوری را از ترکیه بگیره
  • تبریزلی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    اینها بی منت در حال جنگ با اردغان داعشی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس