کد خبر 486226
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

همزمان با نزدی شدن زمان برگزاری انتخابات زودرس پارلمان ترکیه، حزب عدالت و توسعه به رهبری اردوغان کلیه امکانات و تلاشهای خود را برای قبضه کردن قدرت مطلق در این کشور بکار بسته است.

گروه بین الملل مشرق- کاندیدا‌های پارلمانی حزب متبوع رجب طیب اردوغان رییس‌جمهوری ترکیه کمپین‌های متعددی در آستانه انتخابات مجدد این کشور برگزار می‌کنند تا بتوانند اکثریت لازم را برای تشکیل دولت مجزا کسب کنند.

تلاش اردوغان برای قبضه قدرت در ترکیه

بنابر این گزارش، نامزد‌های پارلمانی حزب رجب طیب اردوغان رییس‌جمهوری ترکیه کمپین‌های متعددی را در آستانه انتخابات پارلمانی این کشور برگزار می‌کنند. حزب عدالت و توسعه که در انتخابات پیشین موفق به کسب اکثریت مطلق در پارلمان ترکیه نشد، با تمام توان تلاش می‌کند تا در این دوره از انتخابات، با کسب اکثریت لازم دولت مستقل تشکیل دهد. احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه ترکیه کمپین گسترده‌ای را با هدف کسب مجدد اکثریت مطلق کرسی‌های پارلمان این کشور، امروز-یکشنبه- در استانبول برگزار کرد.

تلاش اردوغان برای قبضه قدرت در ترکیه


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیفون برای تخلیه اردوغان ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    اردوغان بزودی پائین میره
  • ناشناس ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    خیلی باید مواظب این مردک بود.این مردک به خاک همسایگان چشم دوخته است امپراتوری عثمانی یعنی وسعت ترکیه چند برابر شودو این مردک و دولت باکو نقشه های پلیدی در سر دارند.رژیم صهیونیستی وآمریکا از دشمنان فرامنطقه ای ایران هستندآنها بیشتر نگران منافع خود در خاورمیانه هستندبه همین خاطر دشمنی می کنند.ولی دشمنان واقعی ایران به تمامیت ارضی آن چشم دوخته اند مانند همین اردوغان احمق
  • مرگ بر آمریکا ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    اگر عمرسعد به طمع ملک ری دستان ناپاکش را بخون امام حسین (ع) و یارانش آغشته کرد، اردوغان هم به طمع عضویت در اتحادیه اروپا با شیطان بزرگ همراه شد و جاده صاف کن داعش شد تا روزگار مردم منطقه را سیاه کند!! همانگونه که عمرسعد مغبون شد و دردنیا و آخرت زیانکار شد! اردوغان هم تیرش به سنگ خواهد خورد و آرزوی عضویت در اتحادیه اروپا را به گور خواهد برد. چشمان پلیدش را بر روی همه جنایاتی که داعش در عراق و سوریه و لبنان و ... انجام میدهد بست تا امتیازی از غربیها بگیرد اما زهی دل غافل!!!!!!!!!!!!! در دنیا و آخرت خودش را زیانکار کرد. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذالک....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس