در جریان یکی از بازیهای لیک فوتبال ترکیه، تماشاگران ترک در واکنش به درخواست بلندگوی ورزشگاه مبنی بر یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدگان حملات خونین تروریستی داعش به شهر پاریس، فریاد الله اکبر سردادند.

گروه بین الملل مشرق- در جریان مسابقه فوتبال میان تیمهای ملی ترکیه و یونان، تماشاگران ترک در واکنش به درخواست بلندگوی ورزشگاه مبنی بر یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدگان حملات خونین تروریستی داعش به شهر پاریس، فریاد الله اکبر سردادند. این در حالی بود که "آلکسیس سیپراس و احمد داوود اوغلو" نخست وزیران دو کشور یونان و ترکیه در ورزشگاه حضور داشتند. فاتح تریم، سرمربی تیم فوتبال ترکیه پس از پایان بازی گفت که رفتار هواداران ترک را بشدت محکوم می کند. وی تاکید کرد: امروز روز همسایگی بود اما هواداران ما عکس آن را نشان داده اند.

{$sepehr_media_1249889_400_300}

لازم به ذکر است که از ابتدای بحران تروریستی تکفیری در سوریه در سال 2011 دولت اخوان المسلمینی ترکیه به رهبری اردوغان و داوود اوغلو در کنار دربارهای قطر و عربستان بزرگترین حامیان تروریسم تکفیری در سوریه و عراق و سایر کشورهای منطقه غرب آسیا و شاخ آفریقا بوده و هستند. بر اساس اسناد موثق منتشر شده در رسانه های ترکیه و بین المللی، سازمان جاسوسی ترکیه نقش مستقیم در تاسیس،طراحی و پشتیبانی از کلیه عملیاتها و جذب و سازماندهی و آموزش نیروهای گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش، القاعده، احرارالشام، ارتش آزاد، جیش الاسلام و ... ایفا کرده است.

فیلم/سوت و الله اکبر تماشاگران ترک بجای سکوت برای کشته شدگان فرانسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پسر ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    خاک عالم بر سر اردوغان با این کاررا بازم میخواد به اروپا نزدیک بشه و اونا محل سگ بهش نمیذارن
  • محمد جواد ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    الله اکبر
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    ببنید کی گفتم ترکیه اگر خطرش برای کشورمان بیشتر از اسراییل نباشه کمتر نیست. اول و آخر جریان ضد اسلام واقعی همین اخوانی ها هستند.
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    1 0
    الله اکبر خامنه ای رهبر مرگ بر وهابیون و داعش
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    پس بالاخره منبع این سیلاب ویرانگر پیدا شد، میگم چرا هر چی داعشی تو عراق و سوریه هلاک میشه، باز هم تمومی ندارند،
  • علی ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    پس از واقعه پاریس نظرات و واکنش خیلی از کاربران سایت های خبری خودمون هم کم از حرکت زشت تماشاگران ترک نبود.
  • هموطن ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    این پانترکها که ایرانیان راعرب دانسته(یعنی عرب بودن وشرقی بودن را به نوعی تحقیر میکردند) وخود را اروپایی ویک سرو کردن بالاتر از همسایگانسان میپنداشتند.....،،حالا چطور شده با عربها انهم بدترین و وحشی ترینشان یعنی وهابی و سلفی هم پیمان شدهاند؟وبرای ایجاد خلافت عربی خودشان را می کشند؟
  • یک بام و دو هوا ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    در همین پیش نویس قانون اساسی نوین که در زمان اوائل حکومت کمال اتاترک تدوین شده بود نوشته بودند که ما با افتخار سلطنت 1400 ساله خلفا را به کناری نهادیم. و حالا انها از حکومت یا خلافت اسلامی در سوریه دفاع می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس