کد خبر 491916
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

منابع عراقي از طرح امنيتي زودهنگام براي تامين امنيت مراسم باشكوه اربعين حسيني خبر دادند

 به گزارش مشرق، اداره پليس استان نجف اشرف آمادگي هاي خود براي ارائه خدمات امنيتي و فراهم كردن پوشش امنيتي كامل براي شعائر حسيني و كاروان ها و موكب هاي عزاداري و زائران در طول مرزهاي اداري استان را تكميل كرده است.

اداره پليس نجف اشرف تاكيد كرد: فرماندهي عمليات فرات مركزي و اداره پليس استان نجف يك طرح امنيتي ويژه زيارت امام حسين(ع) در روز اربعين را براي حمايت از موكب هاي عزاداري حسيني و تامين امنيت راه ها و خيابانها براي حمايت از شهروندان و زائران شركت كننده در مراسم اربعين وضع كرده است كه يگان هاي سيار و ثابت اين طرح را اجرا مي كنند.

اداره پليس نجف اشرف افزود: اين طرح همچنين شامل تامين امنيت فرودگاه بين المللي نجف اشرف است زيرا هزاران زائر از طريق اين فرودگاه وارد مي شوند. همچنين اين طرح شامل تشديد تدابير امنيتي و استقرار گشتي هاي ثابت و سيار و گشتي هاي امدادرساني و يگان هاي ويژه و واكنش سريع است.

اين اداره به اتخاذ تدابير پيشگيرانه و پيشدستانه و بازرسي مناطقي كه زائران از آن مناطق عبور خواهند كرد و وضع طرحي درباره زائران گم شده و مشاركت در شناسايي آنها و رساندنشان به خانواده هايشان وارائه تمام خدمات امنيتي اشاره كرد.

منبع: حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس