کد خبر 489886
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،گفت: با برنامه ریزی این نهاد،تمام خانواده‌های تحت پوشش امداد در مقابل بلایای طبیعی بیمه حوادث شده‌اند و در صورتی که خسارت مالی را در سیل اخیر دیده‌اند، ریالی را بابت خسارت‌های وارد شده پرداخت نمی‌کنند.

 به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با اشاره به وقوع سیل در برخی استان کشور،اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات لازم را برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش و نیازمندان در این استان‌ها آغاز کرده است.

وی تصریح کرد:سیل در استان‌های ایلام و لرستان نسبت به سایر استان‌ها خسارت بیشتری را وارد کرده است که البته اقدامات انجام شده از سوی کمیته امداد در این استان‌ها توانسته بخش عظیمی از آلام خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند را کاهش دهد.

فتاح با بیان اینکه تمام مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) زیر پوشش بیمه حوادث هستند،افزود: در گذشته این اتفاق نیفتاده بود که در دوره جدید فعالیت کمیته امداد توانستیم تمام مددجویان بیمه حوادث کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: مجموعه امداد تلاش می‌کنند در کنار خدمات حمایتی،فرهنگی و درمانی سایر خدمات را به مددجویان ارائه کند که خدمات بیمه حوادث نیز از این جمله خدمات امداد محسوب می‌شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس