کد خبر 489089
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴

مشاور ارشد وزارت کشور در گفت‌وگو با یکی از نشریات زنجیره‌ای ضمن کاسبی از برجام گفت: مخالفان برجام در انتخابات آینده جرات عرض‌اندام نخواهند یافت!

به گزارش مشرق، علی میرباقری مشاور ارشد وزارت کشور در گفت‌وگو با آفتاب یزد، درباره انتخابات مجلس دهم گفت: مخالفان برجام در انتخابات مجلس و در سیاست عمومی کشور جرات عرض‌اندام نخواهند داشت!
وی با این مقدمه که «اجرای برجام تصمیم سیاسی مسئولان نظام بوده است و لازم است تمام گروه‌های سیاسی و جناح‌ها در راستای منافع ملی کشور گام بردارند» بدون اشاره به نامه مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر نکات مهمی که دولت در اجرای برجام باید آنها را لحاظ کرده و رعایت نماید، گفت: انتظار می‌رود گروه‌های شناسنامه‌دار سیاسی در راستای منافع ملی گام بردارند.
گفتنی است دولت یازدهم و وزارت کشور که طبق قانون مجری انتخابات بوده و باید میان گروه‌ها، جریان‌ها و شخصیت سیاسی حاضر در انتخابات بی‌طرف باشند، از ماه‌ها پیش ضرورت این بی‌طرفی را نادیده گرفته و اقدام به حذف مخالفین خود از گردونه انتخابات کرده‌اند.
این ادعا که مخالفین برجام در انتخابات جرات عرض‌اندام نخواهند یافت روی دیگر این خواسته برخی دولتی‌ها است که به مخالفین چنین فرصتی را نخواهیم داد!
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • احد ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    چیزی که عوض داره گله نداره 8 سال هم فکران رسانه شما این چنین کاری کردند حالا 4 سال هم فکران دولت این کارو بکنند چه اشکال داره!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس