کد خبر 486271
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳

رزمندگان ارتش سوریه بهترین و قدیمی ترین شکارچی تانک گروههای تروریستی تکفیری را به هلاکت رساندند.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان ارتش سوریه بهترین و قدیمی ترین شکارچی تانک گروههای تروریستی تکفیری را به هلاکت رساندند. بنابر این گزارش، روز گذشته بالگردهای نظامی ارتش سوریه یک سکوی موشک "تاو2" متعلق به گروههای تروریستی تکفیری را در حاشیه روستای المنصوره واقع در شمال سهل الغاب (نقطه ثقل سه استان ادلب، لاذقیه و حماه) را منهدم کردند.

هلاکت

حسب اطلاعات منتشره، در این عملیات "ابوعمر تاو" فرمانده یکی از یگانهای موشک انداز تاو متعلق به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد به همراه "خالد ابومحمد" دستیارش هدف یک فروند موشک هوا به زمین بالگرد میل 24 ارتش سوریه قرار گرفته و در دم به هلاکت رسیدند. این دو نفر طی نبردهای استانهای ادلب و حلب تعدادی از تانکها و خودروهای زرهی ارتش سوریه را با موشک هدف قرار داده و منهدم کرده بودند. وی از سوی سازمان جاسوسی ترکیه آموزش دیده بود و بطور همزمان در صفوف ارتش آزاد و القاعده فعالیت داشته است.

هلاکت

موشک آمریکایی و ضدزره تاو از زمان ورود به عرصه نبردها در سوریه در یکسال گذشته برتری نظامی را در میادین نبرد تا حدود زیادی به نفع تروریستها تغییر داده است. این موشکها از سوی آمریکا در اختیار ارتشهای ترکیه، عربستان و قطر قرار داده شده و از آنجا برای القاعده، داعش، ارتش آزاد و سایر گروههای تروریستی تکفیری ارسال می گردد. طی یک هفته اخیر چندین محموله موشک تاو و استینگر از سوی عربستان سعودی، قطر و ترکیه در اختیار تروریستها گذاشته شده است.

هلاکت

هلاکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    تو جهنم فرشته های عذاب با موشکهای آتشین بهشون شلیک کنند انشاء الله
  • بنده خدا ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    خداجان شکرت هزاران هزار بار . الهی این خوکهای نجس هرچه زودتر به درک واصل شوند انشاالله .
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    قید جسرالشغور رو بزنیم دور بخوره بریم سمت مرز ترکیه اونجا را ببندیم با طرح و تحلیل نظامی والا ترکیه دائما افراد آموزش دیده و کامیون کامیون سلاح می فرستد هر چی هلاک کنید مثل علف هرز در میان در این 5 سال حداقل 150 هزار حرامی هلاک شده بازم بازسازی می شن حمله می کنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس