کد خبر 487404
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶

منابع رسانه ای لبنانی از هلاکت فرزند یکی از مفتیان جریان وهابیت لبنان در صفوف گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای لبنانی از هلاکت فرزند یکی از مفتیان جریان وهابیت لبنان در صفوف گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه خبر داده اند. بنابر این گزارش، محمد عمر بکری فستق روز گذشته در حین درگیری با رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه در محور جنوبی شهر حلب به هلاکت رسیده است.

هلاکت فرزند مفتی لبنانی در سوریه+تصاویر

هلاکت محمد عمر فستق در حالی اتفاق افتاده که پدرش از چند ماه پیش به اتهام ارتباط و برنامه ریزی برای فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری در زندان امنیتی رومیه بیروت در بازداشت بسر می برد. شیخ عمر بکری فستق از ابتدای بحران تروریستی تکفیری در سوریه در کنار چند تن از علمای وهابی سرشناس لبنانی همچون شیخ الشهال نقش مستقیمی در تدارک و تجهیز و تسلیح و اعزام هزازان تروریستی تکفیری از کشورهای مختلف از طریق مرز لبنان به داخل سوریه داشته است. 

هلاکت فرزند مفتی لبنانی در سوریه+تصاویر

عمر بکری فستق تا پیش از بحران تروریستی تکفیری سوریه، در انگلستان زندگی می کرد و اسناد موثقی از ارتباط و جاسوسی وی برای سازمان جاسوسی انگلیس "ام آی فایو" وجود دارد. وی بسبب مواضع و همکاری با گروههای تروریستی تکفیری همچون القاعده و داعش در جامعه لبنان بشدت مورد تنفر است. بر اساس اطلاعات رسانه های لبنانی، دختر این شیخ وهابی - تکفیری با نام "یاسمین" که ساکن انگلستان می باشد، از بازیگران فیلمای غیر اخلاقی و یک رقاصه در کلوپهای شبانه شهر تاتنهام می باشد.

هلاکت فرزند مفتی لبنانی در سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    برو به جهنم انشاء الله به زودی پدر جاهلت و خواهر ... بزودی بتو ملحق خواهند شد
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    به درک واصل شد.
  • حسین ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مشرق تيترتو عوض كن، بزن هلاكت توله مفتي وهابي لبنان!! هر چند كه اگر ديده باشيد همانند موش‌ها و كفتارها و شغالها و خيلي از حيوانات ديگر، زاد و ولد زياد دارند. فقط بيرون مي‌اندازند، كميّت (توله ها) باشد كيفيّت (آدم) به درك، نبود اشكالي ندارد. يعني سياهي لشگر.
  • بنده خدا ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    برو به جهنم انشاء الله به زودی پدراحمق و خواهرجاهلت ... بزودی بتو ملحق خواهند شد
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    چقدر محشر میشه تو محشر موقع شفاعت کردن امت شیعه توسط بی بی فاطمه زهرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس