کد خبر 486612
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

با گذشت یک هفته از عملیات بزرگ انتقام سخت نیروهای دولتی سوریه در حلب، محروهای عملیاتی این منطقه به کشتارگاه فرماندهان و اعضای گروههای تروریستی تکفیری تبدیل شده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت یک هفته از عملیات بزرگ انتقام سخت نیروهای دولتی سوریه در حلب، محروهای عملیاتی این منطقه به کشتارگاه فرماندهان و اعضای گروههای تروریستی تکفیری تبدیل شده است. بنابر این گزارش، صبح امروز در درگیریهای اطراف کارخانه سیمان در منطقه "الشیخ سعید" واقع در جنوب حلب، "مصطفی بکریش" معروف به "ابومواس" فرمانده هنگ اول گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد به هلاکت رسیده است.

هلاکت فرمانده هنگ اول ارتش آزاد+تصویر

لازم به ذکر است که طی روزهای اخیر صدها تن از تروریستهای تکفیری در نبرد با نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن به هلاکت رسیده و زخمی شده اند. ارتش سوریه با هدف پاکسازی جنوب شهر حلب و اتصال مناطق تحت سیطره خود به مناطق شرقی استان ادلب سوریه عملیات وسیعی را با نام "انتقام سخت" با پشتیبانی جنگنده بمب افکنهای ارتش روسیه آغاز کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرصاد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    دم محور مقاومت گرم
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    اسامی و چهره ها گواهی می ده که فرماندهان ترکیه ای زیادی در جبهه حرامیان هلاک شدن این آغازیست بر پایان ماجراجویی عرعر دوغان و هل دادن حرامیان به داخل خاک ترکیه بعلاوه پ ک ک .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس