منابع میدانی از هلاکت دومین فرمانده شاخه نظامی گروه تروریستی تکفیری "حرکت نورالدین الزنکی" در نبردهای محور جنوبی شهر حلب سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی از هلاکت دومین فرمانده شاخه نظامی گروه تروریستی تکفیری "حرکت نورالدین الزنکی" در نبردهای محور جنوبی شهر حلب سوریه خبر داده اند. بنابر این گزارش، روز گذشته در درگیریهای شدید جاری در اطراف کارخانه سیمان در منطقه "الشیخ سعید" واقع در جنوب حلب "محمود ابوغریب" فرمانده کل شاخه نظامی این گروه تکفیری تشکیل شده از سوی سازمان جاسوسی ترکیه به هلاکت رسیده است.

هلاکت دومی فرمانده نورالدین زنکی در حلب+تصویر

وی پس از "اسماعیل ناصیف"، دومین فرمانده ارشد نظامی این گروه است که طی یک هفته اخیر به هلاکت رسیده است. لازم به ذکر است که عملیات بزرگ "انتقام سخت" با مشارکت دهها هزار نیروی نظامی از یک هفته پیش در محورهای جنوبی شهر حلب آغاز شده که طی آن حداقل 700 تروریست کشته و بیش از هزار نفر زخمی شده اند. پشتیبانی هوایی این عملیات بر عهده جنگنده بمب افکنهای روسی و سوری بوده و رزمندگانی از حزب الله، لشگر سرافراز فاطمیون و مجاهدین عراقی نیز در کنار نیروهای ارتش سوریه حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    بدون ترحم تروریست ها را بکشید ایادی ترکیه و عربستان فرصت بیابند دمار از شیعه در می آورند همان افراد بیرحمی که کودکان شیعه را برای رضای خدا سر می برند سزاوار ترحم نیستند
  • ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    لعنت خدا بر تک تک دواعش ملعون خبیث

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس