به دنبال گسترش حملات شدید و دقیق هوایی جنگنده بمب افکنهای مدرن روسی و سوری به مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، نابع میدانی از انتقال دفاتر و انبارهای مهمات و تسلیحات آنها به غارها و تونلهای زیر زمینی خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- به دنبال گسترش حملات شدید و دقیق هوایی جنگنده بمب افکنهای مدرن روسی و سوری به مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، نابع میدانی از انتقال دفاتر  و انبارهای مهمات و تسلیحات آنها به غارها و تونلهای زیر زمینی خبر داده اند.

فرار تروریستهای ارتش آزاد به غارها+تصاویر

بنابر اطلاعات دریافت شده، گروههای ترویستی تکفیری "ارتش آزاد و القاعده" از دو روز پیش اقدام به حفر تونلهای عمیق در مناطق تحت اشغال خود کرده اند. همچنین تصاویری منتشر شده که نشان می دهد تروریستهای تکفیری اقدام به حفر غار در کوههای منطقه شمالی استان حمص در مرکز سوریه کرده اند.

فرار تروریستهای ارتش آزاد به غارها+تصاویر

لازم به ذکر است که با گذشته بیست روز از آغاز عملیات هوایی روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری، طربات کوبنده ای به سازمان رزم و تسلیحاتی تروریستها وارد آمده و مناطق وسیعی از اشغال آنها خارج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    لونه موش دوزار! بدبختای حرومزاده دونه دونه تون رو میکشیم دمت گرم مشرق من که عین معتادها نشستم انگشتم روی کلید اف 5 کیبوردمه هی رفرش میکنم صفحه بین المللتون رو
  • مهدی ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    انشاءالله همون جا دفن بشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس