کد خبر 485291
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود خطوط دفاعی تروریست‌ها را در شهرک «نوله» در غوطه شرقی دمشق درهم شکست و مناطق جدیدی را در حومه دو استان حمص و لاذقیه به دست گرفت.

به گزارش مشرق، فرماندهی ارتش سوریه در بیانیه‌ای تأکید کرد که ارتش این کشور با همکاری گروه‌های مردمی عملیات خود را با موفقیت در غوطه شرقی دمشق و استان‌های حمص، حماه، لاذقیه، ادلب و حلب ادامه می‌دهد.

کنترل کامل بر منطقه المجبل در شرق دمشق

در این بیانیه تأکید شده است که ارتش سوریه کنترل خود را بر منطقه المجبل در منطقه حرستا کامل کرده است و خطوط دفاعی تروریست‌ها را در شهرک «نوله» واقع در غوطه شرقی دمشق در هم شکست.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی بر منطقه‌ای حدفاصل جنوب ورودی الاذاعه، غربال، القناطری، الحاره جنوبی از تیر معله مسلط شده است و پیشروی خود را به سمت جوالک، سنیسل، تیر معله و الغنطو در حومه حمص ادامه می‌دهد.

فرار تعداد زیادی از تروریست‌ها به‌سمت خاک سوریه

بیانیه ارتش سوریه تأکید می‌کند که واحدهایی از ارتش سوریه کنترل خود را بر مسیرهای جب الاحمر، ناحیه سلمی و مناطق کوهستانی در حومه شمالی لاذقیه افزایش دادند.

بر اساس این بیانیه، عملیات موفق ارتش سوریه و خسارت‌های سنگین گروه‌های تروریستی موجب تضعیف شدید روحیه تروریست‌ها شده است و تعداد زیادی از آنها به‌سمت ترکیه فرار کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    فرار تعداد زیادی از تروریست‌ها به‌سمت خاک سوریه!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    فارس ، تسنیم و مشرق باید خبرنگار ویژه بین مدافعین حرم داشته باشد و لحظه به لحظه خبر رسانی کند بویژه با حضور شهیدان مدافع حرم در کشور همه خانواده ها پیگیر خبرند ! دیگه موضوع مستشاری بی معناست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس