کد خبر 484887
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان گفت: در زینبیه اعظم زنجان بیش از هزار و ۵۰۰ خادم فعالیت می‌کنند.

به گزارش مشرق، فرید احدیان افزود: طبق روال سالهای گذشته دهه اول مام محرم سخنرانی‌ها به مدت ۱۳ شب در این مسجد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این مسجد در راستای ارائه خدمات به زائران خادمان در گروه‌های جمع‌آوری نذورات، احشام و انتظامات، خادمان خود را بسیج کرده و خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

مدیر اجرایی زیبنیه اعظم زنجان گفت: زینبیه اعظم زنجان در طول سال برنامه‌های متنوعی را در دستور کاری خود دارد و در این راستا استقبال از این برنامه‌ها بسیار خوب است و در دهم ماه محرم هم برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

احدیان تأکید کرد: «زینبیه» دومین مسجد بزرگ استان زنجان محسوب شده و برنامه‌های این مسجد به‌صورت جهانی پخش می‌شود و در این راستا برنامه‌های متنوعی در این مسجد برگزار می شود که برنامه‌ها برد بین‌المللی دارد.

وی تصریح کرد: زینبیه اعظم زنجان یکی از اماکن مذهبی این شهر است و مردم دنیا عزاداری عاشقان این مسجد را از شبکه‌های جهانی تماشا می‌کنند.

مدیر اجرایی زیبنیه اعظم زنجان افزود: خادمان این مسجد در گروه های مختلف اعم از نیروهای انتظامی، امنیتی و راهور تلاش لازم را برقراری نظام و امنیت این مراسم را بر عهده‌دارند.

احدیان افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری عزاداری زینبیه اعظم زنجان پیش‌بینی‌شده است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس