کد خبر 483643
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام خبر دستگیری عاملان تیراندازی به عزاداران حسینی در دزفول توضیحاتی را نیز درباره اجرای طرح LEZ‌ که شهرداری بنا دارد از ابتدای آبان اجرایش کند ارائه کرد.

 به گزارش مشرق،‌ سردار حسین اشتری در حاشیه اختتامیه دوره آموزشی پرسنل راهور که در مرکز آموزش وزارت علوم واقع در شهریار برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره سرانجام حادثه دزفول اظهار کرد: همانطور که مطلع هستید در این حادثه افراد ناشناسی اقدام به تیراندازی به سمت مردم کردند که بلافاصله پلیس وارد عمل شده و با همکاری‌ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه شب گذشته تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: این افراد دستگیر شده و تحقیقات از آنان درباره کشف انگیزه و هدفشان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره سرانجام طرح LEZ و تایید پلیس در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: ما نیز به دنبال کاهش آلودگی هوا هستیم و از طرحی که بتواند در این زمینه موثر باشد استقبال خواهیم کرد. درباره این طرح نیز اقدامات لازم در حال انجام است و هر زمانی که بنا باشد اجرایی شود آنرا اعلام خواهیم کرد.

وی درباره اینکه پس آیا پلیس امضایش را به پای این طرح ثبت می‌کند یا خیر تصریح کرد: همانطور که گفتم هر زمانی که بخواهد طرح اجرایی شود آنرا اعلام می‌کنیم.

تدوین منشور حقوق شهروندی در تمام زیرمجموعه‌های ناجا

اشتری در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا منشور حقوق شهروندی علاوه بر پلیس راهور در دیگر زیر مجموعه‌های انتظامی نیز رونمایی خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: منشورهای حقوق شهروندی در تمام پلیس‌ها تهیه شده یا در حال تهیه است.

در برخی از زیرمجموعه‌های پلیس از جمله راهور این منشور رونمایی شده و در دیگر پلیس‌ها نیز پس از تکمیل و تصویب آنرا رونمایی خواهیم کرد.

اشتری درباره تبلیغات ماهواره‌ای و ساخت کلیپ‌های شبکه‌های ماهواره‌ای در داخل کشور و پخش آن در این شبکه‌ها اظهار کرد: پلیس برابر قانون با هرگونه هنجارشکنی و موارد خلاف جمهوری اسلامی برخورد خواهد کرد. پلیس فتا و دیگر پلیس‌ها نیز بر این موضوع نظارت دارند و ما نیز در این فضاها رصدهای خود را انجام می‌دهیم.

اشتری درباره برگزاری دوره‌های آموزشی نیز اظهار کرد: این دوره‌ها با هدف آموزش و ارتقای ماموریت‌ها انجام شده و امیدواریم به اهداف مطلوب خود برسد، ضمن اینکه تنها این آموزش‌ها مربوط به راهور نبوده و در کلیه پلیس‌ها اجرا می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SMM ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    الحمدلله
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    خدا رو شکر.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    دزد محله مارم اینجوری بگیرین ناموسا 200 بار باطری و زاپاس و ضبط همه چیز منو برده
  • احمدرضا ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    فرماندار دزفول باید عذر خواهی که در اخبار و خبرگذاری ها گفت این دعوای طایفه ای بود
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    همین دستگیرر شدن !! الان هم بدنبال هدف از اینکارشون هستید .. خدارو شکررررر..
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    خود شما رو باید بگیرن که توانایی نگهداری از اموالتو نداری و 200 بار دزد بهت زده دم اون دزده گرم خداییش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس