دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دزفول، امنیتی بودن تیراندازی اخیر در شهر صفی آباد را تأیید کرد و گفت: گزارش پلیس حاکی از امنیتی بودن این حادثه است و موضوع فاقد هرگونه انگیزه و جنبه فردی و طایفه‌ای است.

به گزارش مشرق، احمد قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول، ضمن حضور در مجلس سوگواری کشته شدگان این حادثه، با بازماندگان حادثه دیدار و از آنان دلجویی کرد و در حاشیه این دیدار گفت: بر اساس گزارش کلانتری 15 صفی آباد و پلیس آگاهی این شهرستان در ساعت 22: 15 جمعه شب مورخ 24 مهر سال جاری یک دستگاه پژو پارس نقره‌ای رنگ با پلاک نامشخص حامل سه نفر نا‌شناس با سر و صورت پوشیده به افرادی که در کنار هیئت قمر بنی هاشم صفی آباد ایستاده بودند، هجوم آورده و با شلیک گلوله اسلحه کلاشینکف باعث قتل 2 نفر به هویت بهمن رضایی و حسن کریمی یگانه و جراحت دو نفر دیگر به هویت کاظم بختیاری و امین جدید الاسلام شدند.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع و قبل از روشن شدن ابعاد حادثه و فوت مجروحان، معاون دادستان به محل اعزام و دستورات اولیه برای رسیدگی به موضوع از سوی وی صادر و اظهارات مطلعان استماع شد.

ایم مقام مسئول افزود: متاسفانه 2 نفر در این حادثه کشته شدند و یک نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی اهواز اعزام شد که با پیگیری‌های صورت گرفته، مسئولان بیمارستان حال جسمی وی را مساعد ارزیابی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول، تصریح کرد: اینجانب به همراه سایر مسئولان انتظامی و اجرایی شهرستان دزفول از دیگر مجروح این حادثه دیدار کردیم که به لطف خداوند حال جسمی ایشان نیز مساعد است.

وی با تأکید بر اینکه با استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، موضوع پیگیری می‌شود، اضافه کرد: بدیهی است کشف تمام زوایای موضوع و شناسایی و دستگیری تمام عوامل پیدا و پنهان حادثه، همکاری گسترده و جدی عوامل اطلاعاتی و انتظامی استان را می‌طلبد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    یه نفر تو همین مشرق گفت دیگه : قبلش مث اینکه رفتن گفتن صدای بلندگو کم کن. نکردن طرف قاطی کرده بسته شون به رگبار . اگر اینطوری تابلو کیه میگیرنش
  • رضا نعمتی ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    حالا که امنیتی هست خب چرا بندگان خدا رو شهید اعلام نمی کنید و از لفظ کشته شده استفاده می کنید؟
  • شهاب ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    بر اساس گزارش کلانتری 15 صفی آباد و پلیس آگاهی این شهرستان در ساعت 22: 15 جمعه شب مورخ 24 مهر سال جاری یک دستگاه پژو پارس نقره‌ای ساعت 15:22 جمعه شب!!!!!!!!!!! مشرق دقت کن
  • خرزوخان ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    منظورشون 22:15 بوده اشتباه لپی بوده سخت نگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس