کد خبر 487195
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

افرادی که حمله تروریستی را به عزاداران حسینی را رقم زده بودند، با گروه‌ای که ضد نظام فعالیت داشت ، ارتباط نزدیک داشتند.

 به گزارش مشرق، جمعه شب حدود ساعت 22 چند نفر ناشناس  به یک تکیه هیات عزاداری در شهر صفی آباد دزفول تیراندازی کردند.

این افراد ناشناس که سوار بر یک دستگاه سواری پژو بودند محل تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بستند و متواری شدند.

کاظم بختیاری یکی از مجروحان حادثه تیراندازی گفت: حدود ساعت 22 شامگاه جمعه بود که بنده و تعدادی از اهالی منطقه در حال نصب چادر هیئت بودیم که ناگهان یکدستگاه خودروی پژو در کنارمان توقف کرد و پس از تیراندازی از محل گریخت.

وی ادامه داد: در این تیراندازی بنده از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتم و دیگر هیچ چیز نفهمیدم و از حال رفتم. امروز نیز متوجه شدم که دو جوان 20 و 22 ساله بر اثر اصابت چندین گلوله جان خود را از دست داده‌اند و دیگر مجروح نیز جهت درمان‌های تخصصی تر به بیمارستان اهواز منتقل شده است.

در این حادثه چهار نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند که دو نفر از آنان به نام های بهمن رضایی نیا و حسین کریمی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

با دستگیری 3 تن از عاملان این جنایت هولناک و اعترافات آنان پرده از راز جنایتی هولناک برداشته شد، طبق گفته  احمد قهرمانی دادستان دزفول این افراد قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشتند که با تلاش نیرو‌های امنیتی دستگیر شدند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده با گروه ‌های ضد نظام در ارتباط بودند، می‌گوید: پشت پرده باند 3 نفره‌ای که به عزاداران حمله ور شده بودند، یک گروه 15 نفره بود که با برنامه ریزی گروه های مخالف نظام قصد ایجاد نا امنی در مناطق مختلفی از ایران را داشتند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    فقط اعدام با اسیدددددددد
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      سلام در اسلام خشونت ممنوع است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس